חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

יהוד מונוסון: צובעים את מעברי החצייה

 

חלק מהעבודות מבוצעות בשעות הלילה המאוחרות על מנת למנוע חסימת כבישים בשעות העומס. *הדגש במבצע הינו שמירה על בטיחות הולכי הרגל והתלמידים הרבים, שיאיישו את ספסל הלימודים בחודש הקרוב. *לקראת פתיחת שנת הלימודים קוראת העירייה לתושבים ולנהגים לנקוט במשנה זהירות בדרכים.

 

עיריית יהוד מונוסון משלימה בימים אלה את מבצע צביעת מעברי חצייה וסימוני הכבישים בכל רחבי העיר תוך שימת דגש על נושא הבטיחות בדרכים לקראת פתיחת שנת הלימודים. מטרת המבצע הינה  להבטיח להולכי הרגל והתלמידים סביבה לימודית זהירה ובטוחה. במסגרת הפרויקט יצבעו מעברי חצייה, פסי עצירה, ופסי האטה וסימונים שונים על גבי הכבישים.  כמו כן,  לאחרונה הושלמה גם צביעת חניות הנכים במרחב העירוני לרווחת התושבים בעלי המוגבלויות. חלק מהעבודות מבוצעות  בשעות הלילה המאוחרות על מנת למנוע חסימת כבישים בשעות העומס.

יעלה מקליס ראש העיר ברכה על המבצע ואמרה כי, "שלומם וביטחונם של משתמשי הדרך בכלל ותלמידי מוסדות החינוך בפרט הינו נושא חשוב לעין ערוך. צביעת מעברי החצייה ושאר הסימונים בכבישים הינה פעולה בטיחותית חשובה ולעיתים אף מצילת חיים. אני קוראת לכל התושבים לנקוט משנה זהירות בכבישים ובדרכים כדי שכולם יוכלו לחזור הביתה בשלום".

חבצלת שפיר מנהלת מחלקת תחבורה הוסיפה כי, "עבודות הצביעה ברחבי העיר מתקיימות תוך תיאום קפדני עם כל גורמי השיטור והפיקוח במטרה להמעיט ככל האפשר את אי הנוחות שעלולה להיגרם לתושבים. חלק מהעבודות יתבצעו בשעות הערב המאוחרות והלילה על מנת למנוע  חסימת כבישים. אנו מודים לתושבים על הסבלנות"

 

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים