חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

צוות פינוי דירה יעשה לכם סדר בבית

 

צוות פינוי דירה עומד לרשותכם עבור כל צורך שנוגע לפינוי. הצוות אינו מסתפק רק בפינוי ציוד כבד או גדול, אלא בין היתר גם מתמחה במתן שירותי חיטוי, ניקיון וסיוד, וזאת על מנת שתוכלו בתום הפינוי ליהנות מדירה שראויה למגורים- ללא ציוד מיותר ובאופן ריחני ונעים.

 

צוות פינוי דירה עומד לרשותכם עבור כל צורך שנוגע לפינוי. הצוות אינו מסתפק רק בפינוי ציוד כבד או גדול, אלא בין היתר גם מתמחה במתן שירותי חיטוי, ניקיון וסיוד, וזאת על מנת שתוכלו בתום הפינוי ליהנות מדירה שראויה למגורים- ללא ציוד מיותר ובאופן ריחני ונעים.

פינוי ירושות ועזבונות

אנו מספקים שירותי פינוי דירה וניקיון גם עבור דירות שנותרו מאחור כירושה, וזאת כי לא פעם בני המשפחה מחליטים להעמיד את הדירה למכירה, ועדיין גם לאחר שלקחו את כל הציוד הרצוי, הדירה נשארה עמוסה לעייפה. פה אנחנו נכנסים לתמונה עם כלים ייעודיים, הרבה רגישות ויתרונות ייחודיים, כך שתוכלו ליהנות מדירה ריקה בתוך זמן קצר, ואף לדעת שחלק מהציוד קיבל "הזדמנות שנייה" אצל מוסדות צדקה, חלק מהציוד הועבר לפחי מיחזור ובאופן כללי שכל התכולה עברה מיון מקצועי והכרחי.

פינוי צואת יונים

לצד היכולת שלנו להתמודד על ציוד מורכב, לפרק ארונות קיר, לשנע ציוד כבד בעזרת מנופים ולהתמודד עם כמויות בלתי נתפשות של ציוד, כך אנו גם יודעים להתמודד עם פינוי פסולת- למשל עם צואת יונים. אכן לא מדובר במשימה נעימה, אך במשימה הכרחית. על כן בין אם מדובר על פינוי מחסנים או מקלטים, אנו מגיעים ערוכים גם עבור פינוי של מזיקים, וזאת באמצעות לבוש ייעודי כגון כפפות ונשמיות.

פינוי מקלטים

צוות החברה מגיע לכל מקום מוכן עם תוכנית פעולה כאשר כל חבר צוות יודע בדיוק מה הוא תפקידו. מכאן שבין אם אנו נקראים עבור פינוי דירות מוזנחות ובין אם אנו נקראים עבור פינוי מקלטים- אנו תמיד נשלח נציג מטעמנו על מנת שילמד את תנאי השטח והצרכים הייחודיים, כך שביום הפינוי הכול יתנהל כשורה.

פינוי מחסנים

לאנשים יש טבע לשמור על דברים במשך שנים, גם אם אותם מוצרים שבורים או לא רצויים. עם כן אם אתם מבקשים להחזיר את המחסן שלכם להיות שמיש, או להסב אותו עבור חדר עבודה, פנו אלינו עוד היום ותראו שהמשימה הרבה יותר פשוטה כאשר עומד לרשותכם מערך מוכן ומשומן, וממש כפי שאנו מעניקים שירותי חיטוי דירות, כך אנו גם מעניקים שירותי חיטוי מחסנים.

פינוי אגרנות כפייתית

אנשים רבים לוקים בארגנות כפייתית. אנו כחברה שעוסקת בתחום  פינוי ירושות ועזבונות לאורך שנים, נחשפנו לא פעם למצבים קשים ביותר של הזנחה. עם זאת אין צורך לחוש בושה לפנות לקבל עזרה, וזאת כי זו עבודתנו ואנו מקפידים על יחס מכבד ותומכים בכל לקוח שבוחר לצאת לדרך חדשה.

פינוי דירות מוזנחות

מי שאינו בקיא בתחום, עשוי להיות מופתע לנוכח הזוהמה בה אנשים גרים, אך אנו כחברה רבת ניסיון במלאכת פינוי אגרנות כפייתית, מכירים בכך ואף שמחים להיות חלק ממערך הטיפול והתמיכה. בעזרת צוות אנושי, אמפתי ומחויב למשימה, אנו מגיעים ערוכים לכל דירה מוזנחת ומלאה בציוד מיותר, כך שתוך זמן קצר לא ניתן לזהות את אותה הדירה, וזאת כיוון שהיא עברה חיטוי, הדברה, ניקוי ואף צביעה.

חיטוי דירות

בין אם מדובר על פינוי מקלטים ובין אם מדובר על פינוי צואת יונים, אנו מאמינים שמשימת הפינוי מגיעה לתומה רק לאחר שכל הסביבה מסודרת ונקייה, ועל כן אנו משקיעים לא מעט ברכישת חומרים מתקדמים עבור חיטוי והדברה- כי ללקוחות שלנו מגיע הטוב ביותר.

פינוי דירה וניקיון

לסיכום נציין שאם אתם מבקשים לפנות ציוד ואם אתם מבקשים לחזור לגור בדירה ראויה למגורים, אינכם צרכים לחכות יום נוסף. חייגו 0507454504 ונתאם עמכם פגישה ללא התחייבות!

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים