חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

אחרי שנים של הזנחה: פונו ההריסות של רוגוזין

 

במשך השנים האחרונות סבלו תושבי שכונת סקיא א’ מפסולת בניין שנערמה אל מול ביתם. בהשקעה של כחצי מיליון שקל, פונו ההריסות, וכעת השטח יתוכנן מחדש ויושמש לטובת הציבור

 

אחרי שנים של הזנחה, הושלם בשבוע האחרון פינוי הר הפסולת בבית ספר רוגוזין. כזכור, במהלך השנים האחרונות נהרס בית ספר התיכון רוגוזין, אך במקום נשארו הריסות בית הספר שהיוו מטרד חמור עבור תושבי שכונת סקיא א’ שנאלצו להתמודד עם מפגע של שאריות פסולת בניין שנערמה בסמוך למרפסות ביתם. המקום היווה קרקע לתרגולים של פיקוד העורף שהשתמש בזירה לצורכיו.

עם כניסתה לתפקיד, ראש העיר עו"ד ליאת שוחט, הצהירה כי תפעל להסרת המפגע, ולאחר שהקצתה לכך משאבים, נבחר קבלן שביצע את עבודות פינוי הפסולת. במהלך השבועות האחרונים בוצע הפרויקט בניהולה של מחלקת התשתיות בעירייה בראשות פאבל זינגרמן עד להחזרת השטח לקדמותו. כעת יתבצע תכנון של השטח שייעודו טרם נקבע, אך המקום יתוכנן מחדש ויושמש לטובת הציבור.

ראש העיר, ליאת שוחט, ציינה: "לצערי הרב, תושבי השכונה נאלצו לסבול במשך שנים מפסולת בניין שנערמה אל מול מרפסות הבתים שלהם ללא שום הצדקה. היה חשוב לי להסיר את המפגע הזה כמה שיותר מהר, ואני שמחה שהפרויקט הזה הגיע לסיומו. במהלך החודשים הקרובים נבצע תכנון של השטח ונדאג לפתח את האיזור לטובת הציבור".

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים