חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

מכבי פ״ת ממשיכה ללהוט, הפועל פ״ת עם הפסד כואב

 

מכבי פ״ת וקובי רפואה הוכיחו בפעם המי יודע כמה שהם כאן בצמרת בשביל להישאר, ולא מדובר באפיזודה חולפת. הכחולים מאם המושבות המשיכו אמש שבת את המומנטום המטורף שלהם, 11 משחקים ברצף ללא הפסד בכל המסגרות, וגברו 0:2 על בני יהודה ת״א.

 

מכבי פ״ת וקובי רפואה הוכיחו בפעם המי יודע כמה שהם כאן בצמרת בשביל להישאר, ולא מדובר באפיזודה חולפת. הכחולים מאם המושבות המשיכו אמש (שבת) את המומנטום המטורף שלהם, 11 משחקים ברצף ללא הפסד בכל המסגרות, וגברו 0:2 על בני יהודה ת״א.
במשחק שנערך באצטדיון המושבה לעיני 1,500 צופים בלבד הוכיחה מכבי פ״ת עליונות ברורה על הזהובים ונהנתה משערים של מיחאי רומן בדקה ה-88, ושער נוסף של המחליף מנור סולומון בדקה ה-78. המקומיים פתחו בלחץ על שערו של זובאס הליטאי, שהפגין יכולת גבוהה, ומנע מספר שערים. אחרי מספר החמצות הצליח רומן להשתלט על כדור בתוך הרחבה, ותוך כדי סיבוב הכניע את זובאס.
דווקא כשהזהובים ניסו להשוות עם מספר ניסיונות של יונתן כהן, טעה השוער הליטאי המצוין ואפשר למנור סולומון לנגוח את מכבי פ"ת ליתרון, ומכאן בני יהודה כבר לא הצליחה לחזור. בעקבות הניצחון תשמור מכבי פ״ת שבוע נוסף לפחות על המקום השלישי בליגת העל. במחזור הבא תתארח הקבוצה אצל עירוני קריית שמונה. הפועל פ"ת הובסה 3:0 ע"י הפועל עכו במסגרת המחזור  ה-21 של הליגה הלאומית. שחקניו של ירון הוכנבוים נוצחו דווקא אחרי שבמחזור האחרון גברו בצורה מרשימה על הפועל עפולה. הפועל פ"ת שרדה את המחצית הראשונה בעכו עם תיקו מאופס, אולם לא ממש עלתה למחצית השנייה, וכבר בחלוף דקה של משחק ספגה מברנקו מיכאלוביץ’ המקומי.
אדריאן רוצ’ט להט עם צמד שערים בדקות 51 (פנדל) ו-81 כדי להוריד את הכחולים למקום התשיעי מרחק ארבע נקודות בלבד מהקו האדום. בסוף השבוע (ו’) תקבל הפועל פ"ת הזדמנות לשפר מעט את מצבה בטבלה כשתארח את האחרונה, מכבי שעריים. כדורסל - מכבי פ"ת השיגה ניצחון חשוב בליגה ארצית צפון כשגברה על הפועל נשר בקרב תחתית 60:69 במסגרת המחזור ה-14. פ"ת פתחה טוב יותר והובילה 1:11 ו-12:22, אך נשר לא ויתרה וצמצמה, ולקראת הרבע הרביעי אף עלתה ליתרון 42:43.
המקומיים לקחו אחריות ברבע האחרון ורצו 0:13 עד לניצחון החשוב. הרבו לקלוע לפ"ת: מתן מרציאנו 20 נק’, בן אלפישר 13 נק’, מתן כהן 12 נקודות וחגי בהרב 10 נק’ סה"כ. מכבי פ"ת מדורגת שמינית בטבלה עם 19 נקודות ותתארח אצל הפועל מעלות במחזור הבא.
 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים