חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אסקייפ רום לילדים - חדרי בריחה

 

בחדר בריחה עם הילדים כבר הייתם? אם לא, אתם חייבים לנסות לפחות פעם אחת לחוות כמשפחה חוויה ייחודית, מאתגרת ובעיקר מגבשת.

 

בחדר בריחה עם הילדים כבר הייתם? אם לא, אתם חייבים לנסות לפחות פעם אחת לחוות כמשפחה חוויה ייחודית, מאתגרת ובעיקר מגבשת.

תחום חדרי הבריחה (באנגלית אסקייפ רום) הנו חדש יחסית, מקורו ביפן והגיע אלינו לישראל ב-2015. עד מהרה הענף תפס תאוצה וכיום ניתן למצוא ברחבי הארץ מאות חדרים כאלה, בעיקר במרכז ובצפון אך גם בדרום. בתחילה הותאמו חדרי הבריחה רק למבוגרים, אולם בחודשים האחרונים נפתחים עוד ועוד חדרים המתאימים לכל המשפחה – ילדים וגם הורים ואפילו סבא וסבתא המצטרפים לחגיגה.

 

מהו אסקייפ רום

חדר בריחה הוא משחק צוות במסגרת נסגרים בחדר בדרך כלל בין 2 ל-6 משתתפים (בחדרים מסוימים גם יותר מכך), ועליהם לצאת ממנו בתוך פרק זמן מוגדר, לרוב 60 דקות. כדי לצאת מהחדר, עליהם לפתור ברצף מספר חידות, לפענח צפנים ולבצע משימות מאתגרות עד להגעה לפתרון שיסיים את המשחק בהצלחה. במידה והמשתתפים מתקשים בשלבי המשימה, הם יכולים לקבל רמזים או עזרה ישירה ממפעיל החדר, המחובר אליהם כל העת באמצעות מצלמות במעגל סגור ומערכת כריזה או מכשירי קשר.

לכל חדרי בריחה לילדים מוגדר סיפור עלילה משלו, שסביבו נסובה המשימה ובהתאם לו התפאורה, ממש כמו בסרט כשאתם השחקנים הראשיים. כך לדוגמה יהיה עליכם להציל את העולם ממדען מטורף, לחלץ ספינה מטביעה או להחזיר למקומה ביצת דינוזאור שאבדה. חדרי הבריחה המתאימים לילדים סובבים לרוב סביב סיפורי אגדות או אלמנטים מוכרים מעולם הילדים והנוער.

 

 

יתרונות חדרי הבריחה לילדים

אסקייפ רום לילדים - חדרי בריחה המתאימים לילדים נחלקים לשניים: כאלו המארחים ילדים מגיל 6 (בליווי מבוגר) והתוכן שלהם מיועד ישירות לילדים - לעומת חדרים שהפיצוח שלהם קשה יותר ומותאם בעיקר לנוער ומבוגרים. בחדרים אלו הילדים שיצטרפו (מגיל 8 ומעלה) יכולים לעזור אך לא להוביל את המשימה.

אם תבחרו במשחק משפחתי בחדר בריחה, תגלו ששיתוף הפעולה ועבודת הצוות של כל בני המשפחה יחדיו יובילו אתכם קדימה, ולכן מדובר בפעילות מגבשת ביותר. רבים מההורים שמנסים, מופתעים לגלות עד כמה החושים של ילדיהם מחודדים וכיצד הם יודעים להפעיל הגיון בריא ולחשוב מחוץ לקופסא, אם רק מרחיקים מהם את הסמארטפון...

אין ספק כי חדרי בריחה תורמים לילדים לפתח את החושים, להתמודד עם אתגרים וליהנות מהסיפוק כשפותרים את החידה בהצלחה.

 

 

לפני שבוחרים חדר בריחה לילדים

בעת הרשמתכם לחדר בריחה מסוים חשוב לוודא כי התכנים מותאמים לגיל הספציפי של ילדיכם, וכמובן שאין בו קטעים מפחידים מדי במידה וילדיכם רגישים לכך. מדובר בתענוג לא זול ולכן מומלץ לדייק בבחירה.

עלות השתתפות אסקייפ רום לילדים - חדרי בריחה היא לרוב בין 80 ₪ ל-120 ₪ לאדם, תלוי במספר המשתתפים (ככל שיש יותר משתתפים, המחיר ליחיד יורד). בסופי שבוע בהם יש ביקוש רב, המחירים גבוהים יותר ב20-30 אחוזים. רוב החדרים מעניקים הנחה של כ-50% לילדים, וחלקם אף כניסה חינם לילדים ברכישת כרטיס מבוגר.

תמיד יש לתאם מראש הגעתכם לחדר בריחה, כולל מספר המשתתפים המבוקש, וניתן לעשות זאת דרך אתרי האינטרנט או בטלפון.

אז שיהיה לכם גיבוש משפחתי מהנה!

 

אתר לגדול ריכז עבורכם מידע נרחב אודות אסקייפ רום לילדים ומציע שפע של מקומות בילוי למשפחות בכל הארץ. באתר תוכלו למצוא סוגים שונים של חדרי בריחה בתפאורות שונות, בייחודיות שונה, וקונספט שונה. באתר קיימים פרטי התקשרות ומידע נרחב אודות חדרי הבריחה. כנסו לאתר לגדול והשאירו פרטים עוד היום או התקשרו לטלפון מספר: 072-2211144

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים