חיפוש
 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

שלמה ארצי פותח את הקיץ בענאבה

 

ביקוש גדול למופעי פתיחת הקיץ בפארק ענבה.  המופע הפותח - שלמה ארצי - סיבוב קיץ 2017 - ביום חמישי ה-6.7, וביום רביעי 12.7 המופעים של עומר אדם ומשה פרץ

 

עונת ההופעות "ענבה LIVE" תיפתח עם שלמה ארצי, הזמר מספר 1 בישראל, שיבצע ב-6.7 באמפי-פארק ענבה את המופע החם של הקיץ, מופע עם כל השירים הגדולים מכל הזמנים.

כשבוע לאחר מכן, ב-12.7, יגיעו לעיר עומר אדם ומשה פרץ, שיופיעו אף הם על הבמה בפארק ענבה.

עונת ההופעות "ענבה LIVE" יצאה לדרך עם תחילת מכירות הכרטיסים לשני המופעים, שיתקיימו ביולי הקרוב. מכירת הכרטיסים מתבצעת דרך היכל התרבות העירוני, כאשר מרביתה מיועדת להיות באופן אלקטרוני באמצעות אתר ההיכל (אליו ניתן להיכנס גם באמצעות האפליקציה העירונית). כמו כן, ניתן לרכוש כרטיסים בקופות ההיכל ובטלפון שמספרו 08-9736333.

מומלץ לקחת את הכרטיסים מבעוד מועד, על מנת להימנע מעומסים מיותרים ביום האירוע. בעירייה ציינו כי עד כה נמכרו למופע של שלמה ארצי יותר ממחצית הכרטיסים, ומנתוני המכירה למופע של משה פרץ ועומר אדם עולה כי יותר משליש מהכרטיסים כבר נמכרו.

עונת ההופעות של "ענבה LIVE" זו הפקה עירונית, אותה מוביל אגף תרבות ואירועים של העירייה בשיתוף עם מינהלת אופק, האחראית על פארק ענבה, ועם היכל התרבות, האמון על מכירת הכרטיסים למופעים. להצלחת האירועים מתגייסים עובדי עירייה רבים בתחומי התשתיות, שפ"ע והביטחון, וזאת בשל מורכבות האירוע וההיערכות הרבה הנדרשת.

בעירייה ציינו השבוע כי המופעים באמפי-פארק ענבה מיועדים לכ-5,500 צופים, כאשר ישנם שלושה מתחמי ישיבה שונים: רחבת הבמה, שתכלול כ-230 מושבים מסומנים, מתחם יציע הכיסאות, שיכלול כ-750 מושבים מסומנים, ומתחם רחבת הדשא, שסובב את האמפי-פארק ומיועד לכ-4,500 צופים.

מחירי הכרטיסים למופע של שלמה ארצי נעים בין 299 שקלים לכרטיס ברחבת הבמה, 255 שקלים לכרטיס ביציע הכיסאות ו-180 שקלים לכרטיס לא מסומן ברחבת הדשא.

מחירי הכרטיסים למופע של עומר אדם ומשה פרץ נעים בין 220 שקלים לכרטיס ברחבת הבמה, 175 שקלים לכרטיס ביציע הכיסאות ו-115 שקלים לכרטיס לא מסומן ברחבת הדשא.

בעירייה מציינים כי תהיה הקפדה על כך שכל אורח יהיה חייב ברכישת כרטיס ולא יינתנו הזמנות או הנחות מיוחדות.

בעירייה הדגישו השבוע כי למרות שמדובר בהפקה עירונית, מתכונת קיום שני האירועים הגדולים היא לפי תכנית כלכלית מסודרת, שמטרתה בין היתר מכירת כרטיסים במחיר אטרקטיבי, ביחס להופעות דומות בארץ. זאת בשונה מהופעות ה"חינם" שפתוחות לקהל הרחב ויתקיימו במהלך הקיץ כמו בכל שנה ויכללו מופעים, סרטים בפארק, אירועים שכונתיים ועוד הפתעות, כמיטב המסורת.

ראש העיר, חיים ביבס: "החל מיולי הקרוב, פארק ענבה יהפוך לבית חם עבור אמנים מהשורה הראשונה של עולם המוזיקה הישראלי, ובכך יוכלו תושבי העיר ליהנות מהמופעים הכי טובים שיש קרוב לבית. מתחם ההופעות הסגורות יוצא לדרך בקיץ עם שלושה אמנים מהמובילים בישראל – שלמה ארצי, עומר אדם ומשה פרץ. אני כבר רכשתי שני כרטיסים."

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים