חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

מכבי פ”ת הפסידה לבית”ר, שכבשה את הפסגה

 

המלאבסים מתקשים לשחזר את היכולת מהעונה שחלפה, בית”ר ירושלים הגיעה למושבה וגברה עליה בדרך לצמרת הגבוהה. הפועל פ”ת ממשיכה לשעוט בלאומית

 

מכבי פ"ת אירחה אמש (שני) את בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-3 של ליגת העל, בתקווה לחבר ניצחון שני מתחילת העונה. בפועל, החבורה של קובי רפואה נוצחה 2:1, והירושלמים חגגו כל הדרך לבירה.

חניכיו של קובי רפואה פגשו את בית"ר ירושלים, חמושים באלי כהן, היועץ המקצועי החדש. סמוך למועד המשחק החתימו בפ"ת את סטוריס ניניס, מי שכונה בעבר "מסי היווני", וכעת, כשבמאזנם 2 הפסדים מול ניצחון בודד, אין ספק שבמועדון משוועים לרוח חדשה שתנשוב ותוציא את הקבוצה לדרך חדשה.

ממול, הגיעה בית"ר ירושלים והוכיחה שמקומה בצמרת הגבוהה אינו מקרי. 3 מ-3 ותשע נקודות בקופה, ואולי אלי טביב ישתכנע להמשיך ולסמוך על גילי לבנדה על הקווים. לעיני 8,000 צופים במושבה, ז’אורזי’יניו, הרכש הברזילאי מסכנין, העלה את האורחים ל-0:1 בדקה ה-18. בדקה ה-24 השווה רומאריו פירס לפ"ת בבעיטת עונשין מ-11 מטר, אך המילה האחרונה הייתה של מרסל הייסטר בדקה ה-78. ההישג הירושלמי מתעצם לנוכח העובדה כי הקבוצה שיחקה ב-10 שחקנים במשך מרבית דקות המשחק, זאת בעקבות הרחקתו של מיקי סירושטיין בדקה ה-26.

במחזור הבא תצפין מכבי פ"ת לקריית שמונה למפגש מול הפועל המקומית. בעוד המוליכה החדשה תארח את הפועל חיפה וניר קלינגר למפגש צמרת.

לאומית

הפועל פ"ת הוכיחה כי יש כיסוי להצהרות העלייה של קברניטי המועדון בקיץ. בסופ"ש (שישי) פגשו המלאבסים את הפועל רמה"ש, ויצאו עם ידם על העליונה אחרי 1:2 משכנע בגרונדמן. חניכו של אורן קריספין הראו לא מעט אופי אחרי שהתגברו על פיגור משערו של קייס גנאם המקומי. ג’ייקוב נג’וקו, ששוחר מהפועל ר"ג, כבש את השוויון, כשלקראת הסיום ירין חסן הקנה לקריספין 3 נקודות יקרות לפני כניסת השבת.

בחלוף 4 מחזורים, מדורגת הפועל פ"ת במקום השלישי כשבמאזנה 9 נק’ והפסד בודד. כבר ביום ו’ יארחו המלאבסים את הפועל נצרת עילית, שהשיגה ניצחון דרמטי אמש על הפועל לר"ג. 

כדורסל

פורסם לוח המשחקים של הליגה הארצית לעונת 2017/18. מכבי פ"ת, שתשחק במחוז הדרומי של הליגה השלישית, תארח במחזור הפתיחה (15.10) את אליצור אשקלון. הקבוצה בנתה השנה סגל חזק במטרה להילחם על העלייה לליגה הלאומית. 

רון גוטמן ומתן כהן ממשיכים בקבוצה, גם רזאלבז, נדב נאור, גל צלניק ואופק לוי הם משחקני הבית שגדלו במועדון ויכדררו בעונה הקרובה. דן שפי ואור זינדרמן הם שני שחקני הרכש הבולטים, שעליהם חובת ההוכחה להצעיד את הקבוצה קדימה יחד עם הצוות המקצועי, בראשות עידן דורון המאמן.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים