חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

מפנים עם שירותי שי פינוי דירה

 

לא פעם אנשים זקוקים לשירותי פינוי דירה, כאשר לעיתים מדובר בפינוי של כמה ארגזים ולעיתים מדובר בפינוי של ציוד רב ואף מאתגר, ולו כי הוא מאסיבי, חלוד, או עשוי בעיקר מפסולת. אי לכך טוב לדעת שבין אם מדובר בצורך כזה או אחר

 

לא פעם אנשים זקוקים לשירותי פינוי דירה, כאשר לעיתים מדובר בפינוי של כמה ארגזים ולעיתים מדובר בפינוי של ציוד רב ואף מאתגר, ולו כי הוא מאסיבי, חלוד, או עשוי בעיקר מפסולת. אי לכך טוב לדעת שבין אם מדובר בצורך כזה או אחר, הרי שישנה כתובת אחת אליה יש לפנות, ישנה כתובת אחת אשר בקיאה בכול סוג של פינוי ואף מכל מקום – מוזמנים להכיר את שירותי "שי פינוי דירה", חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום לאורך שנים וכיום גאה לעמוד לצד מעגל לקוחות נרחב ומאוד מרוצה.

 

פינוי תכולת דירה

 

חברת "שי פינוי דירה" מתמחה בכל מה שנוגע לשירותי פינוי, בין אם מדובר בעזרה במיון ובין אם מדובר בשלב החזרת הדירה למצב מאורגן, נקי ומבריק - וזאת מתוך הבנה שפינוי התכולה מהווה את השלב הראשוני, אך מה שלקוחות באמת מחפשים זה לחזור לגור בדירה נעימה, מוסדרת ונקייה. אי לכך לצד צוותי מיון ופינוי מאוד מקצועיים, החברה גם יודעת להעמיד שורת אנשי שיפוץ, צביעה וניקיון שבין היתר יודעים להעניק שירותי חיטוי, הדברהוסידור מחדש.

 

פינוי אגרנות כפייתית

 

חשוב לדעת שגם עבור מקרים בהם יש לפנות את כלל הדירה מתכולתה ואף להכינה לקראת מכירה, ניתן להיעזר  בשירותי פינוי אגרנות כפייתית מבית "שי פינוי דירה", וזאת כי מדובר בחברה שגם בכך צברה ניסיון רב. אי לכך החברה מסייעת לבני המשפחה עוד בשלב המיון הרגיש, מקפידה למסור חלק מהציוד לארגוני צדקה (ולו על מנת לכבד את זיכרון הנפטר) ומעמידה בפני הלקוחותשירותים משלימים על מנת שהרוכשים הפוטנציאליים ישלמו את התמורה הגבוהה ביותר. מכאן שאין צורך לתאם בין מגוון חברות, אין צורך לפנות לכך יום עבודה, אין צורך להפוך את הרכב הפרטי למשאית ואין צורך להיכנס לפינות עם בני המשפחה.

 

פינוי דירות מוזנחות

 

לא מעט אנשים גרים בדירות מוזנחות ועל כןזקוקיםלשירותי פינוי. עם זאת,לא פעם אנשיםמתביישים להיעזר בשירות חיצוני, ועל כן ראוי לציין שחברת "שי פינוי דירה" בקיאה בסיטואציה, פינתה לאורך השנים אינספור דירות מוזנחות ואף תמיד מתרגשת מחדש להחזיר עוד דירה שנמצאת במצב רעוע למצב נעים, נקי ומזמין. כמו כן טוב לדעת שהצוות מאוד אנושי, אינו שיפוטי, מעניק תחושה טובה, מפנה כל חפץ ופסולת באופן מכבד ואף מאפשרת לשמור על פרטיות הלקוחות, ולו באמצעות אריזה מקדימה לפני הפינוי למכולה.

 

פינוי זבל מדירה

 

כאשר צוות חברת "שי פינוי דירה" מגיעה לפנות זבל, הוא מגיע ערוך עם ציוד מגן, הוא מגיע ערוך עם ציוד אריזה, הוא מגיע ערוך עם אמצעי ניקיון וחיטוי והוא מגיע ערוך לשלב בו הזבל יפונה, אך יישאר להתמודד מול עובש, בקטריות, חלודה, אבק וכדומה. מכאן שטוב לדעת שכאשר פונים אל חברת "שי פינוי דירה" זוכים במענה מלא.

 

פינויפסולת ורהיטים ישנים

 

יש לכם רהיטים ישנים לצד פסולת? טוב לדעת שחברת "שי פינוי דירה" ממיינת כל חפץ אל עבר היעד המתאים ביותר, כך שחלק היא תייעד למכולה מורשית, אך חלק היא גם תפנה אל עבר ארגוני צדקה ופחי מיחזור.מכאן שבין היתר גם מדובר בתרומה לקהילה ולסביבה.

 

פינוי חפצים מיותרים

 

יש לכם חפצים במצב טוב אך הם מיותרים? ובכן במקום לרכוש עוד ארון עבור אכלוס, טוב לדעת שניתן ליהנות משירותי פינוי. באותה נשימה נציין שצוות "שי פינוי דירה"תמיד מעניק מחיר מתחשב, מקפיד על חוזה עבודה אמין, מקפידעל כללי בטיחות ומתפקד באופן שקט, מסודר ומכבד.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים