חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הציוד הדרוש לקוסמטיקאיות מתחילות

 

החלטת להיכנס לתחום מעניין ואסתטי מאוד, ואת משתוקקת להתחיל לקבל לקוחות בקליניקה הביתית או בסטודיו המיועד בדיוק למען המטרה הזו.

 

החלטת להיכנס לתחום מעניין ואסתטי מאוד, ואת משתוקקת להתחיל לקבל לקוחות בקליניקה הביתית או בסטודיו המיועד בדיוק למען המטרה הזו. רגע לפני שאת רושמת את הלקוחה הראשונה שלך לטיפול, הנה כמה פריטים שממש חשוב שיהיו לך בחדר הטיפולים.

 הציוד הדרוש למניקור

קוסמטיקאיות רבות מציעות מניקור ופדיקור, שירות חשוב שמשלים לא פעם טיפולים קוסמטיים אחרים. אלא שמניקור דורש היערכות טובה מבעוד מועד. למשל, אם את רוצה להציע שירות טוב באמת תצטרכי להצטייד במגוון רחב של לקים, בשלל צבעים וסגנונות. דרך טובה להציג את המבחר העשיר הזה היא עם מעמד ללקים שיוצב במקום בולט בחדר, רק למקרה שהלקוחה תידלק על צבע בזמן שהיא בטיפול אחר, ותבקש גם מניקור באותה הזדמנות. אל תשכחי להצטייד גם בציוד השיוף הנדרש, באצטון, ואם את מתכננת להציע גם מילוי באמצעות ג’ל, רצוי שיהיו לך לא רק לקים – אלא גם מכונת UV, כרית עבודה וכל פריט אחר שיאפשר לך לתת שירות איכותי.

 הריהוט הנוח ביותר

קוסמטיקאית טובה מציעה מבחר טיפולים, מהיסודי ביותר ועד לטיפולי הזוהר הנוצצים מכל. כדי לבצע טיפולים בצורה נוחה ונעימה חשוב לרהט את הקליניקה היטב מבעוד מועד. מיטת הטיפולים היא אחד הפריטים היקרים והחשובים מכולם, כמובן, והחשיבות היא לא רק ברמת הנוחות של הלקוחה, אלא גם ברמת הנוחות שלך. הרי בזמן שהלקוחה נשענת לאחור ועוצמת עיניים, מי שעובדת קשה היא הקוסמטיקאית. לכן רצוי לבחור במיטה שניתן להגביה ולהוריד על פי הצורך, מה שיחסוך לך את כאבי הגב. גם שולחן עבודה נוח עם מגירות ופתרונות אחסון יצירתיים יעשו את העבודה.

 סדר וניקיון

כשאנחנו על תקן הלקוחות חשוב לנו מאוד להגיע למקום נעים ומסודר, וכשמדובר בקליניקה המציעה שירותי יופי וטיפוח החשיבות של ההיגיינה רבה עוד יותר. זכרי שהלקוחות שלך מגיעות כדי לצאת יפות, נקיות, מסודרות ומטופחות, ואם יקבלו את פניהן ספות מרופטות או תכשירים משומשים שזרוקים בכל עבר זה לא בדיוק מה שיגרום להן להרגיש בטוחות. הקפידי על ריהוט מזמין, אולי על תמונה יפה שתמשוך את העין, ובעיקר בחרי בארונות ושידות שיהוו לא רק חלק בלתי נפרד מעיצוב המקום אלא גם דרך טובה לשמור על הסדר. גם אם מאחורי דלת הארון יש בלגן, הלקוחה לא צריכה או רוצה לדעת מזה.

 איכות היא קריטית

אם זוהי ההתנסות הראשונה שלך בניהול קליניקה פרטית משלך אפשר רק לשער שהמטרה המרכזית שלך היא לחסוך בעלויות. באופן כללי זו מחשבה טובה, אבל גם מלכודת שצריך להישמר מפניה. ציוד לא איכותי עשוי לעלות לך ביוקר אם במהלך הטיפול מכשיר מסוים יפסיק לעבודה או אם המיטה תתקשה להגיע אל הגובה הדרוש בגלל מנגנון שחוק. כפי שתקפידי על תכשירים איכותיים וטובים – בחרי גם ציוד ברמה גבוהה. המוניטין שלך תלוי בזה.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים