חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

מרפים ומתמסרים לאהבה

 

מורן היקרה ,הינך בחורה חמה ורגישה  בעלת פתיחות מחשבתית, את ענינית יש בך פן יצירתי עם יכולת אלתור ותמרון

 

היא הגיעה אלי מותשת ,"אני יודעת שהבטחתי לעצמי  גם בשנה שעברה לדאוג לעצמי והאמת אני תמיד מוצאת את עצמי אחרונה ברשימה ,תמיד יש נושאים בוערים יותר, אבל הפעם אני לא מוותרת ",עופרי (39) בחורה נאה ומרשימה מנהלת בתחום השיווק ..

נראתה בטוחה בעצמה הקרינה חוזק חיוניות עם סקרנות בריאה הניתוח הגרפולוגי שבקשה הצית את דמיונה היא רצתה ללמוד על עצמה ולגלות את החבוי והגלוי כאחד ".

.באבחון הגרפולוגי : עופרי התגלתה כבחורה, רציונאלית ,עם יכולת ניהול ותכנון וכושר התבטאות גבוה בע"פ ,עם אסוציאציות ורעיונות , מה שהסביר את מקצועה. באופייה הייתה עצמאית אינטליגנטית ושאפתנית עם צורך בהערכה, הרצון להכיר בן זוג מתאים ולהקים משפחה עם והקושי ביצירת אינטימיות כמו שנראה בכתב חייב עבודה עצמית. היכולת להתמסר והפחד מאבוד שליטה התבררו כקונפליקט שעופרי התמודדה לא פעם אחת.

בהמשך האימון האישי התברר כשהייתה בגיל 10 הוריה של עופרי התגרשו .עפרי כעסה על אביה שעזב, ואת המסירות של אמא פרשה כחולשה היא פחדה להיות כמוה .

גברים עצמאיים משכו והרתיעו אותה באחת ,הגברים שפיתחו בה תלות הפכו להיות בני זוגה. היא אבדה עניין כעבור זמן קצר והעדיפה לחיות לבדה. את המסירות שהייתה בה כיוונה לעבודה ולקריירה שפיתחה.

כשעופרי הבינה מה היא צריכה ,המחסומים יחד עם הפחדים הוסרו,היא שינתה את  גישתה הרפתה וזרמה ,בני הזוג שבחרה כעת היו מלאי בטחון, עצמאיים עם תחומי עניין משותפים. המסירות וטיפוח הקשר ההדדי הסב לה הנאה ואפשר לה למצוא בן זוג שיתאים עבורה.

אבחון גרפולוגי

מורן (25) מבקשת לדעת מה המקצוע שמתאים לה לעסוק.

מורן היקרה ,הינך בחורה חמה ורגישה  בעלת פתיחות מחשבתית, את ענינית יש בך פן יצירתי עם יכולת אלתור ותמרון. יש לך צורך בחברה ,הינך זקוקה לתחושת קבלה ולהרגיש בעלת ערך.

התלות בפידבקים לעיתים בא על חשבון הצרכים שלך.צריכה מסגרת הנחיות יש בך פן מתגמש ותומך עם יכולת הכלה.הינך זקוקה לעבוד עם אנשים מכאן יתאים לך לעסוק: משאבי אנוש,הדרכה והוראה,ייעוץ ארגוני ועבודה סוציאלית.

סמדר נדב אברבנאל
גרפולוגית מוסמכת מאמנת אישית ובקבוצה
054-7339719
 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים