חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי: 27 במאי – 2 ביוני 2016

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 27 במאי – 2 ביוני 2016

 

 טלה

ראשון-שני עשויים להיות רגישים אנרגטית. הכוחות חוזרים לקראת ימים שלישי-רביעי. מיקום הירח במזלכם עושה רושם מאתגר תוך רצון להשיג מהר תוצאות מיידיות. עם זאת נסיגת כוכבכם מארס מצפה מכם להימנע ממתחים ומקפריזות. ענייני כספים או השקעות עשויים לאפיין את יום חמישי. מיקום ונוס עשוי להיטיב עימכם, עם זאת בשל נסיגות הכוכבים מומלץ לסגל זהירות ומתינות.

 

שור

ונוס כוכבכם (השולט במזל שור) הנמצא עכשיו במזל תאומים, בית הכספים שלכם, עשוי להבליט ענייני כספים והשקעות. עם זאת נסיגות הכוכבים וכוכב מארס מול מזלכם מצפים מכם לסגל עירנות וזהירות יתרה בכל הקשור לענייני כספים והשקעות. מצב של קונפליקט על רקע של פגיעות וענייני אגו עשוי לפגום ברמת המודעות, הריכוז והאושר שלכם. חשוב לשמור על איזון ולא להיגרר לקיצוניות.

 

תאומים 

מיקום השמש במזלכם מצפה מכם להיות אקטואליים ו- עדכניים. אתם מתעניינים במה שקורה כרגע, ולמרות שקיימים גם חסרונות, יש לכם יתרונות רבים, איכויות והמון תבונה. מנגד, שימו לב: נסיגות הכוכבים מארס וסטורן עשוי לסחוף לבלבול וחוסר איזון. כדאי להתייחס להבטחות בזהירות ולגלות מודעות. תנו לעניינים להתנהל ללא מעורבות קפדנית מצידכם, ושימרו על מרחק מאלה שאינכם בוטחים בהם.

 

סרטן

מזל סרטן משקף את הכמיהה לחיות בשקט ובשלווה, זה הזמן לדאוג לצורכי הגוף והנפש שלכם. תהפוכות במצב הרוח יגרמו לכם להתחפר עוד יותר מאחורי חומות הגנה שבניתם לעצמכם. בינתיים יש לשמור על הרגלים נכונים של תזונה בריאה והרגלי שינה נכונים, אל תעמיסו על עצמכם יותר מדי וגלו עירנות מחוסר יושר ותככנות. התחברו לתחושה של שייכות וביטחון.

 

אריה

מיקום השמש במזל תאומים יאיץ אצלכם את הבית החברתי וידגיש את הטמפרמנט המוחצן שלכם. מצד שני, השבוע עשוי לסחוף לדואליות ולמלוא החופן לניגודים, מעורבות עסקית או רגשית גבוהה מדי עלולה לתעתע, לערפל את המחשבה ולגרור לשיקולי דעת מוטעים. מי שנראה ידידותי ביותר אולי מסתיר אינטרסים חבויים שאינכם מודעים להם. שימו לב לימי תחילת השבוע.

 

בתולה

הירח המלא (בשני-שלישי) מדגיש ענייני בית וקריירה, מצב שדורש מכם להסתגל למצבים משתנים בשטח. בין לבין יש להבחין בין עיקר לתפל, ולהקדיש זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע. יש סימנים של פגיעות מאנשים ביקורתיים, חדי-לשון וחריפים. נסיגת כוכבכם מרקורי עשויה להעיד כי ימים אלה מועדים לפערים בין ציפיות למציאות, ואף עשויים לשבש את תחושת הנינוחות.

 

מאזניים

שילוב של תאומים (מזל החודש) ומאזנים (שניהם מזלות אוויר) נחשב למתאים והרמוני ובעל פוטנציאל מצוין לשותפות, ליחסים רומנטיים, עסקיים ואחרים. ימים ראשון-שני עשויים להיות עמוסים נפשית-פיזית ולסחוף לבלבול ואי וודאות. מי שנראה ידידותי ביותר אולי מסתיר אינטרסים שאינכם מודעים להם. מיקום מארס (בנסיגה) בבית הכספים שלכם סוחף להוצאות בלתי צפויות ולבזבוזים.

  

עקרב

אין לכם סבלנות לאנשים איטיים, והחודש יעצים את הביקורתיות והתובענות, את הציניות וחוש ההומור החריף שלכם. היזהרו מקשר המעורר בכם תחושות סותרות. הביאו בחשבון שייתכן שמישהו מנסה לחתור תחתיכם ולצמצם את האפשרויות שלפניכם. לא יהיה קל לבחון את הדברים נכונה ולבחור בין האפשרויות שעומדות לפניכם, לכן הרפו בינתיים, אך הקפידו לשמור על שיקול דעת.

 

קשת

אי אפשר להתעלם מהאי שקט ומקוצר הרוח שאתם לא תמיד מצליחים להסתיר. האינדיבידואליות והצורך בביטוי אישי עלולים לעורר בכם התנגדות שתורגש במיוחד ביחסים שלכם עם אנשים שאיתם אתם עובדים, חיים או משתפים פעולה. חשוב להיות עקביים, כמו גם מודעים לחוסר היציבות והתזזיתיות המתלווים לגחמות של רגע. כוכב ונוס מול מזלכם: מעצים את הכריזמה שלכם.

 

גדי

השבוע דורש מכם התמדה, החלטיות ושליטה במתרחש. הימנעו ממצבי מתח והתרכזו בעיקר בחיזוק הנפש ברגעים של תחושות קיומיות, שעמן יהיה קשה לכם להתמודד. חשוב להיות שקולים ומעשיים ולבדוק בזהירות ובאחריות כל מידע שמגיע אליכם. גילויי גמישות והסתגלות מהירה ייתנו לכם עמדת יתרון. אפשר לבחור ביחסי שלום ונועם הליכות, ובלבד שלא להקצין ולדרדר מצב טעון.

 

דלי

הכוכבים מגבירים את המרץ שלכם ומחזקים אתכם במאבקים הקיומיים. תקופת תאומים מדגישה אנרגיה תקשורתית ושכלתנית מתחדשת, שבה צפויה פעילות מגוונת, אולי אפילו נועזת לגבי כל דבר העומד על הפרק, וייתכן שתהיה כרוכה בנסיעות. שימו לב: האירוע הבולט בשמיים הוא הילוכו האחורי של מרס, שעשוי להשפיע על התקשורת ועל ענייני קריירה ומעמד. זו עשויה להיות רגשנית והפכפכה.

 

דגים

השפעת הכוכבים במזל תאומים, בבית המשפחה שלכם (עד 24 ביוני) משפיעה הן על הקשר הזוגי והן על יחסי בית-משפחה בכלל זה. בענייני עבודה וקריירה: השבוע מדגיש את הצורך בשמירה על סודיות ברוב הנושאים שמעסיקים אתכם, כל מה שלא תדברו עליו יתברר מאוחר יותר כרווח נקי.

נסו למתן את העצבנות מסביב, כמו גם להתרחק מאלה שיש להם השפעה מלחיצה עליכם.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים