חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

יהוד: ”נשים מחוללות שינוי בעיר”

 

*ראש העיר שמשמשת בשנתיים האחרונות כיו”ר הועדה לקידום מעמד האישה והשוויון המגדרי במרכז לשלטון מקומי, ארחה בלשכתה את נציגי המרכז הערבי יהודי לשלום בגבעת חביבה במסגרת שיתופי הפעולה וחיזוק הקשר עם נשים ממגזרים שונים במדינה.  

 

ראש העיר יהוד מונוסון יעלה מקליס ארחה בלשכתה את  אנשי  המרכז הערבי יהודי לשלום בגבעת חביבה, איתם יזמה לאחרונה קורס ייחודי לנשים ערביות ויהודית במטרה לחזק את שיתוף הפעולה בין המגזרים ולקדם את מעמד הנשים.

במסגרת המפגש הוענק לראש העיר מגן הוקרה על פועלה ותרומתה לקידומן והעצמתן של נשים ברחבי הארץ, בין השאר ברמה המקומית בעיר יהוד מונסון וכן ברמה הארצית במגזרים היהודי, הבדואי, הערבי, הדרוזי, הנוצרי ועוד

בתפקידה כיו"ר הועדה לקידום מעמד האישה והשוויון המגדרי במרכז לשלטון מקומי פועלת ראש העיר בשנתיים האחרונות לחיזוק מעמד האישה ברשויות המקומיות ומיצוי היכולת הנשית במגזר הציבורי, להגברת המודעות לנושא השוויון המגדרי בכל הרבדים ולקידום שיתופי פעולה בקרב נשים ממגזרים שונים- במרכז ובפריפריה.

ראש העיר  יעלה מקליס, שהתרגשה מהמחווה ומקבלת המגן אמרה כי, "נשים מטבע בריאתן הן אדם יוצר,  אדם שיוצר חיים, משפחה ועשייה.  זאת היא הסיבה שנשים יכולות לחולל ולהוביל שינוי  הן ברמה האישית והן ברמה הקהילתית. במסגרת תפקידי נפגשתי  עם נשים דרוזיות מחורפיש, עם נשים בדואיות מביסמת טבעון, עם נשים מוסלמיות מדיר אל אסד ובקעה אל גרביה ונוכחתי לדעת  כי הכוח הנשי מביא עמו יכולות ייחודיות וכי יש בכוחנו וביכולתנו לתרום רבות למען כל הסובבים אותנו בכל תחום בלי יוצא מהכלל".

עוד הוסיפה ראש העיר כי,  "על הנשים לקחת יותר אחריות על עתידן, להאמין כי ביכולתן לתפוס עמדות מפתח בשלטון ובחברה ולהוות גורם משמעותי ומשפיע על החברה כולה".

"ברמה המקומית בעיר יהוד מונוסון", אמרה ראש העיר כי "היא רוצה לראות עוד ועוד נשים כחברות מועצה על מנת שניתן יהיה לקדם נשואים עירוניים בראייה רחבה".

ראש העיר סיימה את דבריה בתודה לשולה אגמי , יועצת לקידום מעמד האישה במרכז לשלטון המקומי ומרכזת הוועדה שבראשה היא  עומדת"

ריאד כבהא- מנהל המרכז הערבי יהודי לשלום בגבעת חביבה שהעניק לראש העיר את המגן סקר את הפעילות להעצמת נשים שמתקיימת במגזר הערבי וכן את הפרויקטים  השונים שמבוצעים בגבעת חביבה לחיזוק הקשר בין המגזר הערבי והיהודי. כבהא הודה  לראש העיר יעלה מקליס על תרומתה להעצמת הנשים במגזרים השונים ואף הזמין אותה לביקור גומלין בגבעת חביבה על מנת לעמוד מקרוב על הפרויקטים הייחודיים.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים