חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

אור יהודה חמישה כוכבי יופי

 

העיר זכתה בתחרות ”קריה יפה בישראל יפה”, ליאת שוחט: ”חזות העיר אצלנו לא מסתכמת רק בניקיון ובטיפוח, אלא גם בערכים כמו אורח חיים מקיים” 

 

אור יהודה זכתה בשבוע שעבר בחמישה כוכבי יופי בתחרות "קריה יפה בישראל יפה", התחרות השנתית מטעם המועצה לישראל יפה. העיר, ששמה דגש על פיתוח סביבתי לצד אורח חיים מקיים, התבשרה כי זכתה בניקוד הגבוה ביותר בתחרות לאחר שלפני מספר חודשים ביקרו באור יהודה מספר שופטים שבחנו את חזותה והתרשמו מהעשייה העירונית במגוון תחומים.

אל הטקס שנערך בבית המועצה לישראל יפה התייצבו ראש העיר, עו"ד ליאת שוחט, מנכ"ל העירייה, עופר תודר, ומנהל אגף שיפור פני העיר, שמעון דנוך, שקיבלו את התעודה מאשל סגל, מנכ"ל המועצה לישראל יפה, וירמי אולמרט, יו"ר התחרות. התחרות כללה פרמטרים רבים, בהם ניקיון העיר, שמירה על ערכי הטבע והנוף, טיפוח הרחובות וכן הגנים ופינות במרחב הציבורי.

ראש העיר, עו"ד ליאת שוחט, ציינה: "אני שמחה שאור יהודה נמנית עם הערים היפות ביותר בישראל, ומבחינתנו חזות העיר לא מסתכמת רק בניקיון ובטיפוח, אלא גם בערכים כמו אורח חיים מקיים. אנו נמשיך לדאוג שאור יהודה שלנו תהיה ירוקה ובין הערים המובילות בחזות היפה שלה. אני רוצה להודות לכל מי שעשה במלאכה ודאג לכך שהעיר שלנו תצטיין בתחרות, ובראשם לאגף שיפור פני העיר".

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים