חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

ספריות חדשות יוקמו בעיר

 

אגף הספריות של מינהל התרבות יפתח בקרוב שתי ספריות חדשות. כיום יש בעיר 11 ספריות הפזורות ברחבי העיר, בהן עשרות אלפי כותרים – ספרים.

 

אגף הספריות של מינהל התרבות יפתח בקרוב שתי ספריות חדשות. כיום יש בעיר 11 ספריות הפזורות ברחבי העיר, בהן עשרות אלפי כותרים – ספרים.

ספריית אליפים ע"ש אסתר שטרייט וורצל הפרושה של שטח של כ-600 מ"ר, תפתח ברחוב נקאש 10. בספרייה הגדולה והאסתטית מבחר ספרים גדול ומגוון, פינה לגיל הרך, פינת מחשבים, חדר לימוד קבוצתי/יחידני, חדר אודיו לבני נוער, פינות קריאה ייחודיות וחדר משחקי קופסא לפעילות משותפת של הורים וילדים. בספרייה קיים גם אולם קטן בו יתקיימו שעות סיפור, הרצאות ופעילויות נוספות.

הספרייה הממוקמת מעל גני ילדים, תוכננה ע"י האדריכלית ליאורה הררי.

ברחוב שמואל הנגיד תפתח ספרייה גדולה המתפרשת של שטח של כ-700 מ"ר בשכונת חן הצפון, ספרייה המיועדת לקהל גדול של ילדים ומבוגרים ובו שפע של ספרי קריאה לכל המגזרים, מתחם יפיפה לילדי הגיל הרך בו תתקיימנה שעות סיפור והפעלות שונות.

עוד בספרייה אזור מיוחד אשר יכיל משחקי חשיבה לבני נוער, פינת מחשבים, פינות טלוויזיה לצפייה אישית, פינות ישיבה לקריאה, מקום להתכנסות/לימוד של קבוצות קטנות. בנוסף מעבדת מחשבים על שטח של כ-130 מ"ר, ללימוד ותרגול במסגרת הספרייה.

הספרייה, הממוקמת מעל 4 גני ילדים, תוכננה ע"י האדריכלית ליאת אלון.

ראש העיר איציק ברוורמן "במסגרת מינוף פעולות מינהל התרבות בכלל ואגף הספריות בפרט אנו עמלים על פתיחת ספריות נוספות בעיר לרווחת התושבים. הספריות שיפתחו ברחוב נקאש וברחוב שמואל הנגיד, הן ספריות גדולות מאד, מודרניות ונגישות, שיספקו מגוון רחב של שירותי קריאה, תרבות ופנאי, וישרתו את תושבי השכונה והסביבה כולה".

עו"ד איתי שונשיין, סגן רה"ע וראש מינהל התרבות "בנוסף לשיפוצם של הספריות הקיימות והקמתן של ספריות חדשות, בהתאם למדיניות אותה אנו מקדמים בתמיכתו של ראש העיר איציק ברוורמן, רשת הספריות העירוניות נמצאת במגמת התחדשות והתרחבות מתמדת. בשנה האחרונה ראינו גידול במספר המנויים והקוראים בספריות, בין היתר בזכות חשיפת התושבים לפעילות הספרייה באמצעות אירועים כגון פרויקט "קוראים על הבר" בו אנו מארחים ממיטב היוצרים והאומנים לערב של ספרות ומוזיקה בברים ברחבי העיר, והן ע"י פרויקט "שעת סיפור" שבו מתארחים ילדים בגילאי גן לשעת סיפור בספריות העיר".

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים