חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

פייט של הנשים בחצי הגמר לא הספיק

 

קבוצת הנשים של הפועל פ”ת נפרדה מליגת העל בשבוע החולף, אולם נתנה פייט אדיר בחצי גמר הגביע כמה ימים לאחר מכן

 

הבנות של אלי רבי נוצחו במחזור האחרון של הפלייאוף התחתון ע"י הפועל זכרון/מעגן מיכאל 80:72, ונשרו למקום האחרון, שממנו רואים ביום בהיר את הליגה השנייה. הקבוצה סיימה עונה של 18 משחקים עם חמישה ניצחונות בלבד, וזה לא הספיק להן על מנת לשרוד. חרף הירידה, הקבוצה הציגה אמש (שני) משחק הירואי במעמד חצי גמר גביע המדינה, ולא הפגינה סימני נחיתות אל מול היריבה הפייבוריטית, מכבי רמת חן. מוליכת ליגת העל הגיעה כמועמדת ברורה לצלוח בקלות את שלב חצי הגמר בדרך למפגש עם נשיא המדינה, אולם בנות הפועל פ"ת הוכיחו ספורטיביות לשמה.
המשחק התפתח לאחד המותחנים הגדולים של השנה, שבסיומו גברה רמת חן 73:74 אחרי שתי הארכות על הפתח תקוואיות. ברדפורד הייתה בלתי ניתנת לעצירה אצל אלי רבי עם 34 נק’, אולם ללא הואיל, כאשר המחמאות נשארו במלאבס, בעוד היריבה מרמת גן העפילה למעמד הגמר, שם תפגוש את אליצור חולון, שגברה בחצי הגמר הראשון 70:72 על א.ס. רמת השרון, אחרי הארכה.

 

כדורגל - החבורה של קובי רפואה הופתעה במושבה

מכבי פ"ת ארחה (שבת) את מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-26 של ליגת העל, וירדה מנוצחת 1:0. למרות ההפסד, יסיימו חניכיו של קובי רפואה את הליגה הסדירה במקום השלישי, כשהם בעמדת זינוק מצוינת לפלייאוף העליון. הרכש הבאר שבעי של האשדודים, דן ביטון, אחראי על שער הניצחון של האורחים, והוא הגיע ממש קרוב לסיום, בדקה ה-88. אכזרי משהו עבור המלאבסים. התחלת המשחק דווקא בישרה טובות עבור המקומיים, כאשר עומר דנינו בדקה ה-22 בעט לקורה, וסיכן משמעותית לראשונה את שערו של ג’ראפי, אך ככל שנקפו דקות המשחק, הבינו חניכיו של רן בן שמעון, שהשד אינו נורא, ויצאו קדימה.

גידי קאניוק סיכן שוב את שער האשדודים בדקה ה-27 עם בעיטה שהלכה מעל למסגרת. מהעבר השני,דן ביטון בלט עבור בן שמעון, וסיכן את דני עמוס. ג’ראפי בדקה ה-68 שוב הציל את האורחים, אחרי ניסיון נאה של קאניוק, שפגע בדרך במיקי סירושטיין הבלם. ואז, הגיעה הדקה הקריטית. אור אינברום מסר לביטון, ששחרר טיל אדיר, עמוס לא יכול להושיע, 0:1 לאשדוד. עמוק בתוך תוספת הזמן, כמעט 1:1. גיא מלמד בבעיטה אדירה רק פגע במשקוף. בשבת תארח מכבי פ"ת את בית"ר ירושלים הרביעית למשחק הראשון של הפלייאוף. 

הפועל פ"ת ארחה (שישי) את בני לוד במסגרת המחזור ה-28 של הליגה הלאומית, למפגש של שתי קבוצות במומנטום חיובי. בסופו של יום, חלוקת נקודות בתום משחק קצבי ומעניין, 2:2. האורחים נטלו את ההובלה בדקה ה-18 מפנדל של אלקרינאווי. גל צרויה איזן עוד במחצית הראשונה בבעיטה נאה, 1:1. אנס דאבור, חלוץ בני לוד, שוב נטל את ההובלה עבור קבוצתו בדקה ה-77, אולם החבורה של ירון הוכנבוים לא אמרה נואש, כאשר גל צרויה השווה בביעטת עונשין מ-11 מ’ ממש לקראת הסיום. הפועל פ"ת נותרה חמישית בדירוג עם 399 נק’, ותוכל להעפיל שלב אחד גבוה יותר, אם תנצח בשישי את הרביעית, בית"ר ת"א/רמלה
 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים