חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

אין רפואה בפ״ת אחרי ההפסד השישי ברצף

 

החבורה של קובי רפואה המשיכה לשקוע עם הפסד שישי רצוף. מכבי פ״ת ארחה שבת קבוצה מאכזבת אחרת, מכבי חיפה, במסגרת ליגת העל, וירדה מנוצחת, שוב, הפעם 1:0.

 

החבורה של קובי רפואה המשיכה לשקוע עם הפסד שישי רצוף. מכבי פ״ת ארחה (שבת) קבוצה מאכזבת אחרת, מכבי חיפה, במסגרת ליגת העל, וירדה מנוצחת, שוב, הפעם 1:0. בלם הירוקים, דקל קינן, נגח את שער הניצחון כבר בדקה ה-10, והעמיק את השבר של המלאבסים. המשחק באצטדיון המושבה לא התעלה לרמה גבוהה, והוכרע רק בכדור חופשי, מבעיטת קרן ולא ממהלך מתוכנן. כנראה שחוסר ההצלחות במצטבר של שתי הקבוצות נתן את אותותיו על כר הדשא. שתי הקבוצות נראו עצבניות, ולא ממש הצליחו לפתח מהלכי כדורגל ראויים.
 
הניצחון של הקבוצה מהכרמל סיבך את המאבק על המקום השלישי, שנפתח לחלוטין, בין ארבע קבוצות שונות. ארבע נקודות בלבד מפרידות בין מכבי פ״ת השלישית, לה 48 נק׳, למכבי חיפה עם 44 נקודות. בתווך בית״ר ירושלים ובני סכנין אורבות להזדמנות לעוט על השלל בדמות כרטיס לאירופה. למכבי פ״ת צפוי צמד משחקים מכריע בטווח של שלושה ימים. כבר ברביעי תתארח השלישית בטדי אצל בית״ר ירושלים, ובמוצ״ש תארח הקבוצה את בני סכנין של יוסי אבוקסיס. 
 
ליגה לאומית - הפועל פ״ת והפועל קטמון היו שותפות למשחק הפורה ביותר העונה בליגת המשנה. תשעה שערים, לא פחות ולא יותר, היו מנת חלקן של הקבוצות, שמשחקות עכשיו באופן משוחרר ופתוח. לכחולים כבשו עומר ורד בדקה ה-24, אור ברוך עם צמד (40 פ, ו-42), יובל יוסיפוביץ בדקה ה-52, סלאבישה סטויאנוביץ׳ (69) וסמיר ביארקרטביץ׳ בדקה ה-79. בתום 33 מחזורים למלאבסים 45 נק׳, כשבשישי יצפינו חניכיו של ירון הוכנבוים לעילוט למפגש מול מכבי אחי נצרת. 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים