חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית: 23 – 29 ביוני 2017

 

דף הבית >> הורסקופ >> הורוסקופ:  תחזית 16 – 22 ביוני 2017הורסקופמה יהיה? מה יהיה? ההורסקופ השבועי. האם צפויה לכם אהבה? האם כדאי לחתום על עסקה? מה יהיה מצב הרוח שלכם ומצבכם הבריאותי בשבוע הקרוב? על כך ועוד מהמיטב של מומחי האסטרולוגיה בעיר והסביבה.  הורוסקופ:  תחזית 16 – 22 ביוני 2017התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע/ הורוסקופ שבועי:  23 – 29 ביוני 2017

 

 טלה

הירח חדש בשבת-ראשון עשוי להדגיש במהלך השבוע (וחלק מהמשך החודש) ענייני בית ומשפחה הקשור למבנה המשפחתי, לשינויים העוברים על המשפחה, או לשינוי במגורים שאולי עומד להתרחש בקרוב. קשר עם מישהו קרוב לכם עשוי לבחון את סבלנותכם. לשם כך נדרשות מכם יוזמה ושליטה בתקווה שהיא מייצגת גם את הגישה הפרקטית והמעשית. ענייני כספים ממשיכים להיות מודגשים.

 שור

ימים אלה מעוררים בכם צורך לבחון מחדש את הישגיכם ואת תוכניותיכם. אתם ממשיכים בעשייה ובבנייה למען העתיד. עד 5 ביולי צפויה היכרות מסקרנת, אך מורכבת, מעוררת ומושכת התעניינות. אם תעזו, תסתכנו ותהיו פתוחים להזדמנויות, תוכלו להכיר אנשים ולהתוודע לתחומים חדשים. היצירתיות והפוריות הגואות שלכם השבוע מאפשרות להרשים את מי שאתם חפצים ביקרו.

 תאומים

הירח החדש בשבת עשוי להדגיש במהלך השבועות הבאים ענייני כספים והשקעות. הפעילו תושייה וסגלו לעצמכם מודעות עצמית שתקל עליכם. שמירה על חושים חדים תהיה חיונית להצלחתכם ולקידומכם. המשך החודש כבר מתאפיין בעשייה ובהתחזקות. ייתכנו שותפויות או מגעים גורליים. בקרוב מאוד תגיע תקופה מכוננת, במיוחד לבעלי חשיבה חיובית וגישה מתקדמת.

 סרטן

מארס, כוכב העשייה, נמצא במזלכם עד 20 ביולי, מצב שעשוי לספק לכם ימים של מרץ ואנרגיה, אך מצד שני, גם עשוי לגרור קונפליקט ונטייה לכעסים ולמריבות. יש לשמור על יחסים טובים עם הסובב אתכם, גם במחיר של הגמשת עמדותיכם. אתם נראים טוב ועולמכם הפנימי מסקרן מתמיד. מיקום ונוס בשור (עד 5 ביולי) עשוי לקדם יעדים תקשורתיים, נסיעות ואת ענייני הרגש.

 אריה

בימי סוף השבוע ותחילתו שמרו על מצב הבריאות שלכם. תחושה של עייפות ודכדוך מתלווה לתקופה זו, אולם אל דאגה – כשיגיע יום ההולדת שלכם תרגישו שוב בריאים. טיפ השבוע: במהלך השבועות הבאים תצטרכו לשמור על חשאיות כדי שלא ינסו לקלקל לכם בגלל קנאה ותחרויות. ייתכן שמתרחשת פעילות מאחורי הקלעים, ויש להיות ערניים לכל מיני מצבים של חוסר יושר, חלקלקות ונוכלות.

בתולה

תהליך ההתחזקות נמשך ואתם חושבים ופועלים בצורה נכונה. אל תחששו לצאת לדרך חדשה ולסיים את מה שכבר אינו מוסיף לכם. ירח חדש בשבת עשוי לחזק ענייני רגשות וחברה. המישור החברתי שלכם ממשיך לקבל דגש. קשרים זוגיים עשויים להתחיל דרך אירועים חברתיים ובנסיעות. שימו לב גם לאינטרנט. כוח ההתמדה והרצון החזק ילמדו על יכולתכם ליצור דבר חדש ועמיד.

 מאזניים

ראש חודש (בשבת) ומיקום כוכב מארס בבית הקריירה שלכם מעניק לכם ימים נמרצים ומלאי יוזמה. הזדמנויות כאלה ואחרות עשוית לעלות על הפרק וכדאי שתביאו אותן בחשבון. מצד שני, נראה שתיתקלו באנשים בעלי דעות נוקשות הנוטים לכעס ותתקשו להתפשר. לבני המזל שביניכם צפויה התקדמות שתאפשר לכם להיכנס לתפקיד מעניין או לעבודה שדרכה תזכו לחשיפה ולהערכה.

 עקרב

ראש חודש בשבת עשוי להיטיב עימכם. בתוך זמן קצר יתבהרו השאלות המטרידות אלכם ותוכלו, מבחינות רבות, להירגע. מיקום ונוס מול מזלכם עשוי להדגיש ענייני זוגיות ושותפויות. כוכב האנרגיה מארס (עד 20 ביולי) עשוי להדגיש ענייני לימודים ונסיעות וקשרים עם חו"ל. הפעילות תצבור תאוצה, ותוכלו לרוץ קדימה עם האינטואיציות ועם הקול הפנימי שלכם גם לקראת החודש הבא.

 קשת

הירח החדש בשבת עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות בוערים. התחום הכלכלי ידרוש את התייחסותכם. צפוי מצב הפכפך שעשוי לפגוע בנקודה רגישה, ואתם תיאלצו לתכנן דברים מראש, כמו גם להימנע מקבלת החלטות מחייבות ומהוצאות שנדרשת להן חשיבה אחראית ושקולה. דברים חשובים עומדים על הפרק, אך הסביבה שלכם ממשיכה להיות ביקורתית, כדאי להבליג ולא להיגרר לעימותים.

 גדי

הצורך בתדמית ובהכרה בולט מאוד השבוע. עבור גדיים רבים העבודה, הסטאטוס והמעמד הם המרכז והמהות של חייכם. שינויים פוטנציאליים אינם תוצאה של לחצים ואילוצים, אלא של ניסיון, של למידה ושל בשלות. השבוע מסתמנת אנרגיה של שינויים ותהפוכות, אבל גם יוזמות. אך השבוע יש לשכלל את המשמעת העצמית כדי לשמור על איזון, יציבות וביטחון.

 דלי

אתם דורשים מעצמכם יותר מדי, והתוצאות עלולות להתבטא בעצבנות, בעייפות ובאובדן אנרגיות. תכננו את סדר היום שלכם בזהירות והפחיתו את הדרישות המוגזמות מעצמכם. מיקום אוראנוס (כוכב המרץ והאנרגיה מארס בבית החברתי שלכם (עד ה- 26 באוקטובר) יעניק לכם יכולת חשיבה חברתית חדה ויבליט כישורים עצמאיים בתחומים הדורשים מקוריות והעזה.

 דגים

אתם נראים טוב ומשתמשים בקסם האישי שלכם ליצירת קשרים טובים ואיכותיים. הצורך שלכם בסביבה חברתית מכילה, פתוחה ותומכת בולט עכשיו יותר מתמיד. כדאי לצאת, לבלות, להתכתב, לחדש קשרים ולהרחיב את פעילותכם החברתית. נוכחות ונוס בשור, יעצים את הכריזמה הטבעית שלכם. הפעילו את הקסמים שברשותכם כמו שרק אתם יודעים.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים