חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קניית רכב חדש בפתח תקווה- כל הטיפים

 

מידה ואתם גרים בעיר פתח תקווה והחלטתם כי הרכב שלכם כבר ישן ואתם מעוניינים להחליפו בדגם חדש יותר, לבטח תאלצו לבצע בחירה נכונה היות ותהיו מעוניינים כי הרכב ישרת אתכם באופן הטוב ביותר ויענה במדויק על צרכיכם.

 

במידה ואתם גרים בעיר פתח תקווה והחלטתם כי הרכב שלכם כבר ישן ואתם מעוניינים להחליפו בדגם חדש יותר, לבטח תאלצו לבצע בחירה נכונה היות ותהיו מעוניינים כי הרכב ישרת אתכם באופן הטוב ביותר ויענה במדויק על צרכיכם. ישנם כמה צעדים חשובים שיש לבצע, ראשית תכנון נכון של התקציב, היות ופעולה כמו קניית רכב בפתח תקווה או בכל עיר אחרת, אינו עניין של מה בכך. רכישת רכב מהווה עול כלכלי גדול ומן הסתם לא הייתם מעוניינים כי הרכב שתרכשו יראה לעיתים תכופות מוסך, מה שיגרום לכם להוצאות מיותרות ובטח שהוצאות אלה עשויות להקשות עליכם, במידה ונטלתם הלוואה למימון הרכב  במלואו או בחלקו. רכישה של רכב מסוכנויות יכולה אף לפתור לכם בעיה של רכב שהוא משועבד או מעוקל, היות וסוכנויות הרכב בודקות היטב את הרישיון של מי שמוכר להם את הרכבים, אך כדאי תמיד לבצע בדיקה לפני העברת הבעלות.

ישנן סוכנויות שניתן לבצע טרייד אין ולרכוש רכב חדש ומתקדם יותר, כאשר הרכב הישן שלכם יהיה חלק מהסכום של הרכב שברצונכם לרכוש. במידה שאתם מעוניינים ליטול הלוואה למימון הרכב, חשבו את ההוצאות השוטפות החודשיות שלכם ואז תוכלו לדעת מה התשלום החודשי עבור הלוואת הרכב שתוכלו לעמוד בו. ניתן למצוא סוכנויות רכב רבות בפתח תקווה, אשר יציעו לכם רכבים בשנתון מתקדם, רכבים עם קילומטר נמוך, כאלה שלא עברו הרבה ידיים ואפילו ליסינג. הכוונה היא שהיא בעצם הלוואה חוץ בנקאית בתנאים נוחים. אופן זה של קניית רכב בפתח תקווה, נקרא "ליסינג מימוני"  כאשר ההלוואה לרכב , הינה בתנאים נוחים.

רכישת רכב חדש או רכב מיד שנייה?

ישנה אפשרות לרכוש רכב חדש מיבואניות הרכב, כך שתוכלו לקבל רכב עם 0 קילומטר וליהנות משנים של שקט, ללא צורך בתיקונים או ביקור במוסכים מלבד הטיפולים הקבועים שלו. האחריות שמעניקה החברה על קניית רכב חדש היא ל-3 שנים. רכישה של רכב חדש, פותרת אתכם מבדיקות בכל פעם, כאשר אתם מעוניינים לבדוק רכב מיד שנייה שברצונכם לרכוש. חשוב לדעת, כי  אם החלטתם בכל זאת ללכת על רכישת רכב חדש,הרכב חייב יהיה להיות מטופל במוסך מורשה מטעם יבואנית הרכב, אחרת האחריות לא תתפוס עליו.

רכישת רכב מהשכרה- האם זה כדאי?

אנשים רבים מחשפים רכב שיהיה יחסית בשנתון מתקדם אבל שיהיה זול יותר. אחת האופציות העומדות בפני אנשים אלה, הינה קניית רכב בפתח תקווה מסוכנויות של השכרת רכב, כאשר בכל שנתיים כאשר חברת ההשכרה מחליפה את רכביה לרכבים חדשים ומעוניינת למכור את הרכבים משנתון קודם. ראשית רכבים שנמכרים מחברות השכרה, הן אכן משנתון מתקדם והם אף מטופלים היטב בחברה אך, לפעמים הקילומטראג’ שלהם הוא גבוה יחסית לשנתון ורכבים אלה עוברים הרבה ידיים, כך שיש לשקול רכישה זו של רכב, גם אם המחיר יהיה זול יותר מהשנתון עד ל-20% פחות.

חשבו על היום שבו תצטרכו למכור את הרכב שרכשתם ועשויה להיות לכם בעיה, כאשר ינסו להוריד את מחיר הרכב בעוד כמה אחוזים היות וברישיון של הרכב רשום כי הבעלות הקודם הייתה חברת השכרה.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים