חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 6 – 12 באפריל 2018 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר

 

 

    

                             הורוסקופ: 6 – 12 באפריל 2018

 

טלה

ימי סוף השבוע ותחילתו בעייתיים רק לאלה המתמודדים עם מתחים שעלולים להתבטא במישור המקצועי או ביחסים בין-אישיים. אם אתם אכן חשים בכך, נסו לקבל פרספקטיבה גמישה, מרגיעה ומפויסת עם הסביבה. ישנה תחושה שעליכם להשיג את התוצאה המבוקשת מיד ובבת אחת. גישה זו עלולה לעייף אתכם. בימים שני-שלישי הרגשתכם משתפרת.

 

שור

אתם בתקופה של חוסר אנרגיה ועייפות. בנוסף, שימו לב השבוע לא לשתף את הזולת במצבכם ולשמור על עמימות וסודיות. ענייני קריירה ומעמד עשויים להעסיק אתכם בימי אמצע השבוע. ונוס במזלכם עשויה להיטיב עמכם. לכן התעסקו בפעילות שנעימה לכם. עם זאת, השבוע מפסיק כוכב התקשורת מרקורי את נסיגתו במיקום לא נוח לכם כלל ועיקר. חכו לשבוע הבא.

 

תאומים

שבת-ראשון עשויים להיות ימים מעיקים, במיוחד באם אתם טרודים מאי-הבנה שעשויה להעסיק אתכם. כוכב התקשורת מרקורי (השולט במזלכם) מפסיק את נסיגתו רק לקראת יום ראשון הבא.

היו מרוכזים וממוקדים בכל צעד שלכם, הימנעו מאי הבנות ומעימותים ושמרו על ריכוז. אי-הבנה שנקלעתם לתוכה לאחרונה עשויה להיפתר בעצמה, ולא יזיק להתנצל כדי להקל על תחושתכם.

 

סרטן

הפסקת נסיגת התקשורת מרקורי בבית הקריירה והמעמד שלכם עשויה להסתיים בתוך שבוע. אין זה הזמן למאבקים! אפילו אם אתם צודקים, כדאי שתוותרו, זאת כדי לא לקלקל יחסים עם הסביבה. מודעות: בימים אלה כדאי להתייחס ברצינות לציפייה, האילמת או לא, של הצד השני. עם מעבר השמש למזל שור לקראת 21 באפריל (לתקופה של חודש) מצבכם עשוי להשתפר.

 

אריה

בימי סוף השבוע אתם מפתחים עייפות, אולי עקב המאמץ הנדרש מכם מנטלית ופיזית. אחרים מביניכם חשים שדברים אינם מסתדרים בדיוק כמו שרציתם, ומלווה אתכם תחושה לא נוחה כאילו מישהו מנסה בכוונה להקשות עליכם. שינויים שלא צפיתם אותם יאלצו אתכם למצוא פתרונות, וכמו תמיד, כשאתם במצב שנראה כחסר פתרון מגיעים אליכם הרעיונות המבריקים ביותר.

 

בתולה

כוכבכם מרקורי מפסיק את נסיגתו בתוך שבוע ותוכלו סוף סוף להיכנס לשגרה ברוכה. בינתיים אתם נאלצים להתמודד לעיתים עם מציאות פתאומית ולעיתים קיצונית. יש כאן מצב של אנרגיה שמצטברת לאורך זמן ואז פורצת החוצה. עקב הסבלנות הקצרה עלולים לפרוץ בכל רגע סכסוכים ומריבות. שימו לב, ונוס עשויה להיטיב עימכם בענייני רגשות, נסיעות ומגעים עם חו"ל.

 

מאזניים

ענייני בית ומשפחה עשויים להעסיק אתכם בימי סוף השבוע ותחילתו. כדאי שתציעו, תיזמו ותגדירו את העמדה שלכם ואת הגבולות שלכם. בשני-שלישי מומלץ לקבל הזמנות למפגשים, ולקדם עסקים וחיי חברה. זהו זמן של בנייה, אם כי  נדרשות זהירות וערנות. כוכב התקשורת מרקורי יפסיק את נסיגתו בתוך שבוע, לכן חשוב שתגלו יוזמה ועקשנות, אך אל תמהרו להתחייב. חכו לשבוע הבא.

 

עקרב

הכוכבים מעניקים  פתיחות ונחישות, וכושר ההשפעה של רבים מכם יגבר. היצירתיים שביניכם מתחזקים בפעלתנות ובעשייה, אדם בעל השפעה ישים לב אליכם, מצב שיוצר פתח לקידום חשוב בהמשך. רגשות ויצירה: ימים לא שגרתיים יעברו על מי שמחפש זוגיות. מיקום כוכב ונוס מול מזלכם מגביר את הכריזמה שלכם. יחד עם זאת, דרושה יוזמה והתעניינות גם מצידכם.

 

קשת

ענייני כספים והשקעות עשויים להעסיק אתכם בשבת-ראשון. בנוסף, מומלץ לשמור סוד הקשור לחייכם, אותו אתם עלולים לחשוף בהיסח הדעת. שמרו על האנרגיות שלכם וגם על מרחק מאנשים שאינכם יודעים עליהם מספיק. הדברים יסתדרו בימים שני-שלישי. החדשות הטובות הן שזוהי תקופה המאפשרת ליצור קשרים חברתיים, יצירתיים ואחרים למרות העומסים המתלווים אליה.

 

גדי

כדאי להיות קשובים לסביבה ולהשפעותיה ולהימנע מלחצים.הצמידות בין מארס לסטורן עלולה ליצור בקרבכם סערה גדולה וחשוב שתיזהרו, תימנעו מסיכונים ותשמרו על האנשים הקרובים לכם. בתוך שבועיים אתם עומדים להיכנס לתקופה טובה. בינתיים יש מביניכם כאלה שחשים שענייני חו"ל ונסיעות עשויות להיטיב עמכם. קשר חדש או ישן עשוי לעניין אתכם.

 

דלי

ימי סוף השבוע ותחילתו עשויים להיות מתישים. הקשרים עם האנשים סביבכם, ובייחוד עם הקרובים לכם ביותר, נוטים להתהפך פתאום מבלי שצפיתם. הנטייה להיעלב ולהיפגע לא מאפשרת לכם לראות את הדברים באופן שקול כפי שהייתם רוצים. ימי אמצע השבוע עושים רושם מבטיח. מיקום הירח במזלכם עשוי להקל עליכם. בענייני כספים: חכו לשבוע הבא.

 

דגים

הצמידות של הכוכבים מארס-סטורן בגדי מצפה מכם להקדיש יותר מאמץ בעניינים שחשובים לכם. בנוסף, הפסקת נסיגת התקשורת מרקורי בבית הכספים שלכם השבוע מצפה מכם לא לנקוט בחוסר אחריות בענייני כספים והשקעות. מיקום ונוס במזל שור עד 24 באפריל עשוי לסייע לכם. אלמנט הפלירטוט המרגש מכניס בכם את הטעם לחיים בענייני רגשות ויצירה.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים