חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

זיכרונות ילדות פתח תקוה:

 

לאור יוזמה משותפת של קבוצת ”זיכרונות ילדות פתח תקוה” עם עיריית פתח תקוה, יתקיים אירוע כלל עירוני ביום רביעי 16.5.18 בשעה 20:30 בפארק יד לבנים.

 

 לאור יוזמה משותפת של קבוצת "זיכרונות ילדות פתח תקוה" עם עיריית פתח תקוה, יתקיים אירוע כלל עירוני ביום רביעי 16.5.18 בשעה 20:30 בפארק יד לבנים.

את האירוע ילווה DJ ירון אשבל עם מוזיקה מכל הזמנים ובהמשך הערב יתקיים מופע של הזמר והאמן דויד ברוזה! האירוע "זיכרונות ילדות פתח תקוה" הינו תולדה של קבוצת הפייסבוק הפופולרית "זיכרונות ילדות" אשר קמה במהלך השנה האחרונה בפייסבוק וכמעט בכל עיר הלכה וגדלה קבוצה של בני העיר אשר העלו זיכרונות ותמונות בפייסבוק בנושאים שונים הקשורים לעיר ולעברה. בחלק מהערים אף נעשתה פנייה לרשות שתסייע בארגון אירוע שיזמן אליו את כל בני העיר המעוניינים להעלות זיכרונות ילדות.

עיריית פתח תקוה בסיוע אגף אירועים נפגשה עם נציגי הקבוצה אשר ביקשו לאתר מקום מתאים לכנס שיכלול את כל בוגרי המחזורים מאז ועד היום. האירוע יתקיים כשעה לאחר סיום אירוע שבועות לילדים, והפארק ישנה את אופיו. מסביב יוצבו שלטים ובהם יצוין העשור הרלוונטי, בשטח הפארק יפוזרו פופים, מסביב יוצבו דוכני בירה ומוסיקה מכל הזמנים תושמע ברחבי הפארק (האירוע אינו מיועד לילדים).

ראש העיר איציק ברוורמן "קבוצת הפייסבוק ’זיכרונות ילדות פתח תקוה’ יצרה גל של זיכרונות וסיפורים של בני העיר, וזה כיף לפגוש אנשים מהעבר ולהעלות זיכרונות משותפים. כבוגר בית ספר גורדון ולאחר מכן תיכון ברנר, וכתושב העיר כל חיי, אני נרגש להגיע לאירוע ולפגוש אנשים שלא ראיתי כבר שנים רבות".

האירוע פתוח לציבור הרחב.

את האירוע הפיק אגף אירועים בראשות חבר ההנהלה רון כץ ובניהולה של אלה איגלר.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים