חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

מיזם `ביחד זה אחד- תיקון עולם`  בשכבת י`

 

מיזם תיקון עולם- ביחד זה אחד בהובלת עמותת על”ה והאגף לחינוך על יסודי במשרד החינוך, פועל ב-64 בתי ספר ברחבי הארץ לטובת שינוי עמדות של בני נוער כלפי אנשים עם מוגבלות ועידוד תרומה לקהילה בתחום הנגישות ואנשים עם מוגבלות.

 

מיזם ’תיקון עולם- ביחד זה אחד’ בהובלת עמותת על"ה והאגף לחינוך על יסודי במשרד החינוך, פועל ב-64 בתי ספר ברחבי הארץ לטובת שינוי עמדות של בני נוער כלפי אנשים עם מוגבלות ועידוד תרומה לקהילה בתחום הנגישות ואנשים עם מוגבלות.

 בית הספר תיכון טכנולוגי נעמת פ"ת  הצטרף למיזם בתחילת שנת הלימודים.

כחלק ממערך הלימודים- כל תלמידי שכבה י’ הקדישו שעות הוראה למערכי שיעור בנושאים הנוגעים להיכרות עם סוגי מוגבלות, השתתפו בהרצאות מפי אישים מעוררי השראה ומובילי שינוי, סיירו ב’מרכז עלה- בני ברק’ שם הכירו את דיירי המרכז וצוות הטיפולי המסור, למדו על חשיבות היכרות עם אנשים עם מוגבלות, היחס הראוי לאנשים עם מוגבלות והצורך כחברה להיות מעורבים, מתנדבים ובעיקר- לדאוג לסביבה, בדגש על שילוב אנשים עם מוגבלות בכל תחומי החברה.

בתוך זמן קצר בית הספר בלט בהחדרת מסרים, במעורבות ובהובלה על פי מסר המיזם "ביחד זה אחד".

בחודש מרץ בית הספר נבחר להציג דוכן פעילות בכנס משרד החינוך ’לחנך היום- ליצור את המחר’ שהתקיים במרכז הקונגרסים בנייני האומה. בחודש שעבר- נציגת בית הספר התלמידה ליאל פרץ מכיתה י’3 השתתפה בסמינריון נבחרי מיזם ’תיקון עולם’.

לקראת סוף שנת הלימודים תלמידי שכבה י’ יצטרפו לצעדת מיזם ’תיקון עולם’- יחד עם דיירי מרכז עלה גדרה יחגגו בהפנינג סוף שנת לימודים עם ערכים. את הפרויקט מובילה בביה"ס המורה מיטל יצחק.

 

קרדיט: תיכון טכנולוגי נעמת. כל התמונות מאושרות לפרסום

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים