חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

יהוד: הצלחה מסחררת לשחקני חוג התאטרון

 

ההצגה ”יחסים מסוכנים” , שזכתה לתשואות נלהבות של הקהל הרב שמילא את האולם,  מבוססת על חומרים  פרי יצירתו של גדול המחזאים בארץ- חנוך לוין 

 

נרגשים וגאים במיוחד העלו השבוע השחקנים והשחקניות של החוג לתאטרון של המתנ"ס העירוני ביהוד מונוסון  את הצגת הבכורה שלהם "יחסים מסוכנים"  לקול תשואות רמות של הקהל שמילא את האולם.  את המחזה, המבוסס על יצירתו של המחזאי חנוך לוין, עיבד הבמאי תומר הלדשטיין, שעובד עם קבוצת התיאטרון מזה כשנה. ההצגה המרתקת של קבוצת התיאטרון כללה מונולוגים ומערכונים שנונים של חנוך לוין,  שלעשרות המחזות שכתב, גם אלה השנויים במחלוקת, הייתה תרומה חשובה הרבה מעבר לתיאטרון. מחזותיו תרמו להפריית הוויכוח והשיח הציבורי בישראל.

במתנ"ס העירוני פועלות בימים אלה 5 קבוצות תאטרון חובבנים  בניהולה של  אביבה בכר כששלוש מהן בשיתוף פעולה עם תאטרון אורנה פורת. הקבוצות פועלות כחוג תיאטרון קהילתי במסגרת המתנ"ס העירוני מזה כשלוש שנים.

ראש העיר יהוד מונוסון יעלה מקליס ברכה את השחקנים והשחקניות המוכשרים  ואמרה כי,  "עיריית יהוד מונוסון באמצעות המתנ"ס העירוני שמו לעצמם למטרה לפתח את תחום התאטרון בעיר והעובדה שקבוצת תיאטרון איכותית וכשרונית כזאת פועלת בעירנו בהחלט הינה מקור לגאווה מקומית".

עוד הוסיפה כי, "הפעילות התרבותית בעיר יהוד מונוסון עלתה מדרגה. ביוזמת העירייה מתקיימות בעיר מידי שבוע מגוון רחב של פעילויות העשרה איכותיות לבני כל הגילאים במטרה לתת מענה נרחב ככל האפשר לתושבים.  התושבים מוזמנים להתעדכן  ולקחת חלק בשלל אירועי הקיץ שהכנו עבורם בשיתוף עם מתנ"ס העירוני - שעות סיפור, קבלות שבת, קרנבלים רטובים בגינות הציבוריות, פעילויות קיציות בבריכה, הרצאות, מופעים מוסיקליים ועוד"

מאות צופים גדשו את אולם מופת יהוד כדי להריע ולהתרגש יחד עם השחקנים,

"אתם נפלאים ולא נופלים משחקנים בבימה והקאמרי, ישבתי בקהל והתחושה שאני בעולם של תיאטרון מנוסה ומקצועי", אמר תושב בשם שמואל שהגיע עם להצגה עם משפחתו.

אביבה בכר מנהלת אגף הספורט והעשרה במתנ"ס העירוני הוסיפה כי, "המתנ"ס העירוני ימשיך לקלוט ולפתח את ההון האנושי בעיר ולהעמיק את הקשר עם תיאטרון אורנה פורת, ההצגה "יחסים מסוכנים "משקפת עבודה מקצועית ונחושה של השחקנים ששיננו ולמדו כדי לזכות אותנו בערב מוצלח. שאפו לתומר ולשחקנים".

ההרשמה לחוגי התיאטרון בעיצומה ,הפעילות  תיאטרון החל מגילאי 5.

פרטים במתנ"ס יהוד מונוסון.

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים