חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שי שטיקגולד, שי פינוי דירה

 

כאשר דרוש שירות כלשהו - לא מתפשרים ומחפשים את איש המקצוע המומחה המתמקד באופן ספציפי בשירות הדרוש. כך יכולים להיות בטוחים שיתקבל שירות לא פחות ממעולה.

 

כך הדבר כאשר יש צורך בשירות של פינוי דירה או תכולה. חברת שי פינוי דירה הינה החברה המובילה בארץ בשירות מסוג זה ולא בכדי אנשים כבר יודעים לפנות אליה בלבד כאשר יש צורך בשירות מעולה בלבד של פינוי תכולת דירה, סידור ומיון חפצים של דירות אגרנות או שירותים מקצועיים של ארגון וסילוק תכולה מכל סוג ומכל מקום.

שי שטיקגולד עומד בראש חברת שי פינוי דירה ומאמין בכל ליבו שעל מנת להתמקצע ולתת את השירות הטוב ביותר צריך להתרכז בתחום אחד מסוים - ושם הוא נותן את כל כולו. שירות של פינוי וריקון דירות אינו פשוט וקל אלא מדובר במשימה מאתגרת ואפילו קשה. יחד עם זאת, שי לא מסרב לשום לקוח ותמיד יתפנה לבדוק מה דרוש ללקוח על מנת לעמוד לרשותו ולספק עבורו את השירות הטוב ביותר. שירות של פינוי דירה עלול להיות כרוך בלא מעט רגשות או תחושות ושי מנחה את העובדים שלו לעבוד במסירות, אדיבות, סבלנות ורגישות אין קץ בבואם למיין חפצים של לקוחות.

שי שטיקגולד, שי פינוי דירה: שי מנהל את החברה מתוך ראיית הלקוח והצרכים שלו. הוא מתמחה בפינוי דירות מכל הסוגים ומבין שברוב המקרים יהיה הפינוי נושא רגיש עבור בעלי הדירה או הלקוח שהזמין את השירות. אין זה קל או פשוט למיין חפצים של אדם אחר וחשוב לבחון כל פריט, חפץ או מכשיר על מנת להחליט מה יעלה בגורלם - האם ניתן לעשות בהם שימוש חוזר, האם צריך להשליך אותם לאשפה או שהם במצב טוב וניתן להמליץ ללקוח לשמור אותם ולהשתמש בהם. חברתו של שי שטיקגולד מתמחה בשירות של פינוי דירות אגרנות כפייתית - פינוי מאתגר במיוחד שעלול להיות קשה במיוחד עבור הלקוח או מי מהמקורבים לו.

לפני ביצוע משימת פינוי שעלולה להיות מאתגרת ומלווה ברגשות - מנחה שי שטיקגולד את צוות העובדים שלו בנוגע לנסיבות הפינוי על מנת שהם יידעו מה צפוי להם ויתכוננו לקשיים כאלה או אחרים. כך הפינוי עובר בצורה הטובה והיעילה ביותר, הן מצד העובדים והן מצד הלקוח. לקוחות שביצעו פינוי על ידי החברה של שי מעידים על חוויה טובה מאד.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים