חיפוש
 
לדף הבית >>     חינוך >>

מדריך לפני יציאה לסאמר סקול

 

סאמר סקול באנגליה או בארה”ב מציע מסגרת של מחנה קיץ בלתי נשכח ללימודי אנגלית בשיטות יצירתיות לצד מפגשים עם ילדים ובני נוער מכל העולם, פעילויות חברתיות וטיולים מרתקים.

 

סאמר סקול באנגליה או בארה"ב מציע מסגרת של מחנה קיץ בלתי נשכח ללימודי אנגלית בשיטות יצירתיות לצד מפגשים עם ילדים ובני נוער מכל העולם, פעילויות חברתיות וטיולים מרתקים. הורים רבים בוחרים להעניק לילדיהם את חוויית סאמר סקול כמתנה (ניתן לקרוא כאן) עם ערך מוסף לחיזוק ביטחונם העצמי, שליטתם בשפה זרה והתפתחותם החברתית.
אך בטרם רשמתם את ילדיכם, חשוב לבחור את המסגרת המתאימה ביותר ולהכין את הילד לקראתה הן מבחינת הרכב גיל, לוקיישן מבוקש ועד אריזה ומפגש גיבוש עם המדריכים.

לפניכם כמה דברים חשובים לפני הנסיעה לסאמר סקול.

אנגליה או ארה"ב זו השאלה
מחנות קיץ של סאמר סקול קיימים באנגליה ובארה"ב במגוון מיקומים אטרקטיביים לרוב בפנימיות יוקרתיות או קולג’ים נחשקים. הבחירה בין אנגליה לארה"ב קשורה בכמה פרמטרים: ראשית, טיסה לארה"ב ארוכה יותר ומחייבת הפקת ויזה בתוקף לצורך הנסיעה וכמו כן, עלות מחנה הקיץ בארה"ב יקר יותר מסאמר סקול באנגליה. עם זאת, מחנה קיץ בארה"ב משלב לעיתים אירוח בשני מקומות כמו למשל, שבוע אחד בניו יורק ושבוע אחד בבוסטון.

הגיל קובע
אם בחרתם בסופו של דבר בסאמר סקול באנגליה, תוכלו לבחור בין מחנה קיץ של שבועיים או של שלושה שבועות לפי קבוצות גיל, כשהקבוצות מחולקות לגילאי 10-14, 13-15, 14-16 ו-16-18. סאמר סקול באנגליה מוצע במיקומים מגוונים כמו הערים האוניברסיטאיות התוססות אוקספורד וקיימברידג’ או עיר החוף הדינאמית ברייטון, בקמפוסים מושקעים כמו מרכז איסטבורן בעיירת החוף המפורסמת או מרכז בעיר המודרנית באת’. הבחירה במרכז היא פונקציה של גיל הילד אך גם האזור בין אם אתם מעדיפים קרוב לחוף או דווקא בעיירה ציורית בניחוח היסטורי, מקום שוקק חיים סמוך ללונדון או מרכז באווירה סטודנטיאלית בעיר שופעת אוניברסיטאות. כדאי לברר גם באיזה סוג חדרים מדובר, כמה ילדים בחדר (ישנם מרכזים בהם יש חדר פרטי לכל ילד).

הקונספט המבוקש
אומנם כל מרכזי סאמר סקול מציגים עושר של פעילויות מחוגים כמו תיאטרון, משחקי ספורט ועד יצירה דרך טיולים דוגמת טירת וינזדור, צפייה במחזמר בלונדון, ביקור במוזיאון השעווה מאדאם טוסו, סיור למוזיאון הבריטי וכן ערבי סרט, מיני אולימפיאדה, חידונים מאתגרים, ערבי כישרונות צעירים ועוד, אבל קחו בחשבון שיש גם מחנות קיץ קונספטואליים הסובבים סביב פעילות ממוקדת כמו מחנה קיץ רכיבת סוסים או סאמר סקול ריקוד דרמה. כמובן שפעילויות העשרה משולבות עם שיעורי אנגלית בטכניקות מקוריות להעברת השפה בדרך מהנה. המשתתפים מסווגים לפי רמות וכך לומדים בקצב שלהם את השפה האנגלית.

ההכנות הנדרשות
לאחר הרישום לסאמר סקול, כדאי להכין את המסמכים המבוקשים כמו למשל, לצלם את הדרכונים כולל הויזות, כרטיסי הטיסה ופוליסות הביטוח הרפואי, להשאיר עותקים בישראל, ניתן לצייד את הילד בטלפון נייד לפי כללי המחנה אך יש לקחת בחשבון שיש מרכזים בהם הקליטה הסלולרית חלשה ולצורך כך יש קווי טלפון 24 שעות ביממה במחנה פתוחים למשתתפים ולהוריהם. חשוב לארוז בגדים מגוונים מבגדים קיציים ועד חמים יותר לשעות הערב, בגדי ספורט לפעילויות הספורטיביות, מוצרי קוסמטיקה, תרופות (במידת הנדרש) וכל דבר שהילד צריך שיהיה עמו וכן דמי כיס. 

מפגש הכרות
לפני היציאה לסאמר סקול יוזמנו המשתתפים למפגש הכרות עם המדריכים והמנהל הישראלי שמלווה את הקבוצות ועם הילדים ובני הנוער שיוצאים עמם לאותו מחנה קיץ ספציפי. זו היא ההזדמנות להכיר, להתגבש וליצור קשרים חברתיים עם מי שילוו אותם בחוויה החלומית.

פרטים נוספים באתר הבית בכתובת: www.summerschool.co.il

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים