חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

תודה על האיחולים ליום הולדתי / איציק הליצן

 

דברים מהלב: שלום ילדים ראשית אני רוצה להודות לאלפי הילדים וההורים שברכו אותי לכבוד יום הולדתי שחל בשבת האחרונה חימם לי את הלב

 

דברים מהלב: שלום ילדים ראשית אני רוצה להודות לאלפי הילדים וההורים שברכו אותי לכבוד יום הולדתי שחל בשבת האחרונה חימם לי את הלב כמות האנשים שאוהבים אותי ומעריכים את מפעל חיי בזכות לשמח אנשים. כמות האהבה והברכות שזכיתי מכם נותן לי את הכוח להמשיך בעשייה שלי שנים רבות נוספות. אני מודה לכל אחד ואחת מכם באופן אישי ומנצל את המדור שלי להגיע אליכם.

ביום שני השבוע הפקתי אירוע גדול לילדים וחגגנו יום הולדת

20 שנים לתוכנית הרדיו שלי "בייביסיטר" ברדיו fm103  בדיזנגוף סנטר. אלפי משפחות הצביעו ברגליים ונהנו מהפקה ענקית של 6 במות פעילות ויותר מ80 אמני ילדים מכל הארץ שבאו לפרגן לתוכנית הרדיו שלי ולי באופן אישי. אתם  הילדים נותנים לנו את הכוח לעשות ולהתפתח. אז יום הולדת יש רק פעם בשנה והרבה שאלו אותי איך ליצן חוגג יום הולדת אז אני בחרתי להיות עם המשפחה שלי והאנשים הכי קרובים אלי וביחד לחגוג עם עוגה ונרות בלי להרים אותי על כיסא.. כי 53 שנים זה הרבה..

בקיצור יום הולדת זה אחד הימים האהובים עלי כי כל השנה אני חוגג לילדים ופעם בשנה אני חוגג לעצמי. וזה חשוב מאוד לדעת לאהוב את עצמך ולפרגן לעצמך וכך מקבלים כוח לשמח אחרים. אני יודע שלא כל הילדים חוגגים ימי הולדת כי לא לכל משפחה יש אפשרות כספית להוציא כסף על חגיגות ולכן , אני את יום ההולדת הפרטית שלי בחרתי לחגוג עם קפה ועוגה עם המשפחה היקרה שלי.

תאמינו בעצמכם ותאהבו את עצמכם ואל תתנו לאנשים אחרים לקבוע לכם מה שטוב לכם כי רק אתם יודעים ומודעים לאפשרויות וליכולת שלכם. אז שנה חדשה יצאה לדרך שנת 2017 שאני מקווה שתהייה יותר טובה מקודמתה ושאלוהים ייתן לי את הכוח והאפשרות גם בשנה הזו לשמח ילדים חולים ובריאים כאחד גם בבתי החולים בשביל הנשמה ובאירועים בשביל הפרנסה תודה לכם על שאתם איתי שנים רבות ושנמשיך כך לעוד שנים רבות תודה רבה מאיציק הליצן.

 פינת המעשה הטוב:

השבוע אספר לכם על שחף אברהמי בת ה 7 מתל אביב שכל יום מציירת ציור להורים שלה עם לבבות ,ואומרת להם כל יום כמה שהיא אוהבת אותם. אימא של שחף סיגל ,סיפרה לי כמה זה עושה להם טוב, כשהם חוזרים מהעבודה ומוצאים, ציור כזה על המיטה שלהם . שחף מקבלת חזרה נשיקות חיבוקים והמון אהבה מההורים המאושרים שלה. גם אתם ילדים יכולים לאמץ את זה ולהראות להורים שלכם כמה אתם אוהבים אותם..

פינת המכתבים :

שאלה: לאיציק הליצן שלום קוראים לי נתנאל ואני לומד בכיתה ד’ ,אני אוהב לקרוא את המדור שלך. ורציתי לשאול אותך איך אני יכול לדעת מה אני אעשה כשאהיה גדול ? זאת שאלה שמאוד מסקרנת אותי בגלל שאני לא טוב בחשבון ובאנגלית, ואני לא אוהב ללמוד. אמא שלי אומרת לי כל הזמן שלא יצא ממני כלום,  אם אני לא אלמד. זה מאוד מעליב ופוגע מה אתה חושב? תענה לי דחוף נתנאל...

תשובה: לנתנאל החמוד בעבר עניתי על שאלה דומה, אבל זה חשוב שאענה שוב. אמא שלך צודקת בדבר אחד שצריך ללמוד כי כל החיים הם בית ספר אחד גדול. וכל החיים לומדים  מחדש דברים חדשים ,גם אני בגילי לומד כל יום דברים חדשים .שלא ידעתי קודם אני לא מסכים איתה בזה ,שלא יצא ממך כלום. אם לא תילמד כי יש המון  דוגמאות של אנשים שלא למדו והצליחו בחיים, והם אפילו מאוד עשירים. יש  הרבה זמרים שחקנים ואומנים שלא היו מובילים בלימודים, ועם  השנים ואחרי הצבא השלימו את הלימודים. אז אם יש דבר אחד שאתה יכול לעשות עכשיו ,אז כדאי לך לעשות וללמוד כמה שאפשר ,ועד שתהיה גדול המחשבות שלך לגבי  מה שתעשה כשתהיה גדול ודאי ישתנו עוד כמה  פעמים אז בהצלחה איציק הליצן.

ההמלצה השבועית:

השבוע אמליץ לכם על ספר ילדים חדש "צב מחפש לו בית" שכתבה שירה יערית ינאי. בהוצאת ’אופיר ביכורים’, השבלול, שאינו מבין כיצד צב מחפש בית, לא מספר לו שהבית שלו נמצא על הגב שלו... במקום זאת הוא עוזר לו במסע החיפושים. כל מה שהופך להיות מוכר לצב, מתחיל לשעמם אותו והוא מחפש מיקום חדש עד שהגיע אל הנחלה והשלווה.

צב שמחפש לו בית פגש יום אחד בשבלול וסיפר לו כי הוא מחפש אחר בית חדש וכך מתחיל מסעם המשותף לחיפוש בית לצב. ממש צו (צב) השעה...

הבדיחה השבועית:

היו שלוש בנות ששחקו את משחק השמות:

האחת אמרה: קוראים לי חני אבל כולם קוראים לי חנה.

השנייה אמרה: קוראים לי אלי אבל קוראים לי אלה.

השלישית אמרה: קוראים לי דבי ואני שונאת המשחק הזה ...

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים