חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קורס חשבי שכר במרכז

 

אפשר למצוא אותם כמעט בכל עסק, ארגון או חברה. הם אלה, האחראיים על ההכנה והטיפול בתלושי השכר ומשכורות העובדים, תוך התייחסות לכל התנאים והזכויות המגיעות להם.

 

אפשר למצוא אותם כמעט בכל עסק, ארגון או חברה. הם אלה, האחראיים על ההכנה והטיפול בתלושי השכר ומשכורות העובדים, תוך התייחסות לכל התנאים והזכויות המגיעות להם. חשבי שכר, בוגרי לימודי חשבי שכר, יכולים להשתלב במגוון רחב מאד של מסגרות וגם לעבוד באופן עצמאי עם כמה בתי עסק שונים. את הכשרתם ואת הידע שמסייע להם במסגרת תפקידם הם קיבלו תודות ללימודים מקיפים ומעמיקים, המוצעים כיום על ידי מכללות ואוניברסיטאות נבחרות בארץ.

למי מתאימים לימודים אלה

הבוחרים במסלול לימודי חשבי שכר במרכז עושים זאת כדי לרכוש מקצוע לחיים. מסלול לימודי זה מתאים בעיקר למנהלי חשבונות, לכל אלה העוסקים בתחום כוח האדם וגם למנהלים בכירים, שרוצים לרכוש ידע נוסף וגם כלים חשובים שיוכלו לעזור להם בכל הקשור להערכת השכר לעובד. הלימודים חושפים את התלמידים, הלוקחים בהם חלק, אל תחום חשבות השכר באופן מעמיק ומספקים להם מגוון רחב של כלים, הנדרשים מכל מי שרוצה לעסוק בתחום זה. מדובר בלימודים קצרים יחסית, לימודים של 4 עד 6 חודשים בלבד, הכוללים שני מפגשים לרוב, אחת לשבוע. בתום תקופת הלימודים מקבלים הבוגרים תעודה, מטעמו של המוסד הלימודי המציע אותם, תעודה המהווה הסמכה רשמית מטעמה של לשכת רואי החשבון.

מה לומדים במסגרת הקורס

לימודי חשבי שכר, המוצעים כחלק מקורס מקיף מאד, כוללים התייחסות לנושאים רבים. למשל: הוצאות מוכרות, הוצאות עודפות, מיסוי של קופות גמל, הכנסות פטורות, מס שכר וגם מס מעסיק, הליכי שומה וגבייה, מדרגות המס וחישוב השכר תוך התייחסות אליהן, נותני שירותים עצמאיים ועוד. מדובר בלימודים המתבססים בעיקרם על שיעורים עיוניים ויחד עם זאת כוללים גם מספר שיעורים מעשיים לצורך תרגול ופיתוח מיומנויות רלוונטיות.

אפשרויות התעסוקה בתום תקופת הלימודים

בוגרי הקורס, שסיימו אותו בהצלחה ועמדו בכל התנאים הנדרשים, יוכלו להשתלב במגוון רחב מאד של מקומות עבודה וגם תחומים רבים. הם יוכלו לעבוד כחשבי שכר במשרדי רואי חשבון, במשרדי הנהלת חשבונות, בארגונים עסקיים מובילים וגדולים, בעמותות וגם בעסקים קטנים. הם יוכלו לעבוד כעצמאיים ולספק את שירותיהם לעסקים בתחומים שונים.

היכן מוצעים לימודים אלה

לימודי חשבי שכר במרכז מוצעים על ידי לא מעט מכללות, המתמחות בתחום הנהלת חשבונות ובמקצועות נוספים בתחומים אחרים. הלימודים במרכז הארץ מאפשרים לכל מי שמתגורר באזור ורוצה לשלב לצד עבודה, למשל, גם לימודים, לעשות זאת בקלות רבה יותר. האפשרויות במרכז הן רבות הרבה יותר, בהשוואה לאזורים אחרים בארץ, ומוסדות הלימודים באזור נחשבים למוסדות מובילים ומומלצים.

כדאי לדעת

מי שרוצה להתמקצע בתחום זה עוד יותר, יכול להמשיך לקורס חשבי שכר בכירים, קורס מקיף ונרחב עוד יותר. כמו לימודי חשבי שכר, גם קורס בכירים זה מוצע בכל רחבי הארץ, לרבות גם באזור המרכז. הוא מתאים לבוגרי קורס חשבי שכר וגם למנהלי חשבונות, המעוניינים לרכוש ידע וכלים נוספים.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים