חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

עדלאידע 2017 – בסימן אוצרות הים

 

עדלאידע 2017 – בסימן אוצרות הים ססגונית וצוהלת עם אקרובטים, ליצנים ומייצגי רחוב13.3.2017 יום שני, טו באדר תשע”ז

 

  זו השנה הרביעית שמתקיימת בעיר פתח תקוה עדלאידע ססגונית וצוהלת, והשנה העדלאידע בסימן אוצרות הים. חמישה מייצגי ענק שהגיעו מסין - כריש ודולפינים, צב ים, תמנון ורוד, צוללת צהובה ודג ייחודי ומרהיב. המייצגים שהגיעו מסין הם באורך של כ-6.5 מטר, 3 מטר רוחב ו-4 מטר גובה. משקלם כטון וחצי והם עשויים מפיברגלאס.

עוד במצעד: אניית פיראטים ועליה חמישה פיראטים לוחמים, כרכרת מלך הים עם בנות ים, אקווריום ענק עם שני דג נמו, שתי מדוזות וארבעה אלמוגי ענק, משאית עם ארמונות חול ושבע דמויות מערוץ הופ ומשאית עם לולי, צומי ומולי שתפריח לאורך המסלול בועות סבון.  כל אלה ישתתפו בעדלאידע לצד ליצנים, הולכי קביים ו-17 להקות מחול עירוניות!

תהלוכת העדלאידע תצעד לאורך 1.4 ק"מ ותצא מגן יונתן ברחוב ארלוזורוב, תמשיך לאורך הרחובות פרנקפורטר, ההסתדרות ותפנה בחיים עוזר לכיוון מגרש החנייה הסמוך לבניין העירייה. שם, בסיום העדלאידע יתקיים מופע של כוכבת הילדים מיכל הקטנה, וכן מופעים של תזמורת כלי הנשיפה הייצוגית של הקונסרבטוריון העירוני בליווי זמרות הלהקה ולהקת ריקוד Jerk ממרכז הנוער עין גנים (אגף נוער וצעירים).

החל מהשעה 06:00 כבר יסגרו הרחובות בהם תעבור העדלאידע, הסדרי תנועה יפורסמו בנפרד.

מתחם הנכים בדב הוז פינת ארלוזורוב, חניית למתחם נכים ברחוב דב הוז מדרום לצפון.

ראש העיר איציק ברוורמן "זוהי כבר מסורת עירונית לקיים עדלאידע מרהיבה וססגונית, שתעמוד בשורה אחת עם תהלוכות העדלאידע בכל הארץ. השנה העדלאידע בסימן אוצרות ים ואני מבטיח ים של הפתעות לכל

המגיעים. אנו מזמינים את תושבי העיר וכן אורחים מחוץ לעיר – לבוא וליהנות".

רון כץ ראש אגף אירועים "החזרנו השנה את העדלאידע למרכז העיר כחלק ממדיניות חיזוק העסקים והסוחרים. העדלאידע תכלול להקות ריקוד, ליצנים, מיצגי ענק, רקדניות, תזמורת הקונסרבטוריון וסיום עם מופע מקסים של מיכל הקטנה! אני מזמין את כלם לבוא וליהנות".

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים