חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

שלושה מרכזי קהילה חדשים נפתחו החודש

 

ביום שלישי ה- 21.3.17 נחנכו שלושה מרכזי קהילה חדשים בעיר ובשעה 10:30 נחנך מרכז טוטו פיס לקהילה ולספורט ברחוב משה שמיר 4 בנווה גן.

 

מדובר באולם כדורסל ממוזג, בגודל של 19*34 מטר ו-379 מקומות ישיבה. במרכז גם חדר ספח למחול. כיום האולם פעיל לאורך כל שעות היום בקבוצות כדורסל, מחול וריקודי עם לרווחת התושבים. צמוד לאולם ישנו מגרש קט רגל חדש. את האולם והמגרש מאיישים בשעות הבוקר תלמידי בית הספר עוזי חיטמן ומשנת הלימודים הבאה יצטרפו גם תלמידי בית הספר אריק איינשטיין.

בשעה 11:30 נחנך מרכז טוטו פיס לקהילה ולספורט ברחוב הרב משורר 24 בנחלים.

מדובר באולם כדורסל ממוזג ובו 158 מושבים, בגודל של 34*25 מ’, גם במרכז זה יש חדר ספח למחול. אולם זה משרת בשעות הבוקר את תלמידי בית ספר עמיטל ובשעות אחר הצהריים את קבוצות הכדורסל הפועלות בעיר.

בשעה 12:30  נחנך מועדון פיס קהילתי ברחוב עד"ש שפיק 9. המועדון ישמש את תנועת  בני עקיבא (סניף הדר גנים המונה כ 500 חניכים).

בין האירועים דילגו ראש העיר איציק ברוורמן, האלוף (במיל’) עוזי דיין, יו"ר מפעל הפיס, איציק לארי מנכ"ל הטוטו, סגנית רה"ע אורנה דוידאי וראש אגף חברה ונוער, מ"מ רה"ע איציק דעי, חבר הנהלת העיר וראש אגף הספורט אורן חפץ, מהנדסת העיר ד"ר חוה ארליך, מנהלת אגף הספורט הלה שבתאי ומנהל אגף הנוער גיא אליהו.

עוד השתתפו תלמידים, תושבים ופעילים.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים