חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

מכבי פ״ת ממשיכה לשקוע, הפועל איבדה יתרון משמעותי 

 

 החבורה של קובי רפואה רשמה הפסד חמישי ברצף הפעם למכבי ת״א, 2:0. הכחולים מהלאומית הוליכו כבר 0:2 מול בני לוד, אך ספגו שלושה שערים 

 

 
ליגת על - מכבי פ״ת פגשה את מכבי ת״א במחזור ה-30, ונוצחה 2:0 משער בכל מחצית. בדקה ה-10 הצהובים הוליכו משער עצמי של השוער דני עמוס. בדקה ה-59 טל בן חיים החלוץ הכפיל
. על שני השערים היה אחראי דור מיכה, שבישל. המלאבסים המשיכו לאכזב עם הפסד חמישי ברציפות, ונדמה שהמאבק על המקום השלישי פתוח מתמיד. בית״ר ירושלים הרביעית מפגרת רק בשתי נקודות אחרי מכבי פ״ת, כאשר בני סכנין החמישית רק בפיגור שלוש. בשבת תינתן הזדמנות למדורגת שלישית להשיג נקודות ראשונות מזה זמן מה, כשתארח את מכבי חיפה המאכזבת. 
לאומית - הפועל פ״ת הייתה שותפה למשחק רב שערים, אולם סיימה אותו בצד המפסיד. השער הראשון היה אכזרי משהו עבור רפואה ושחקניו. דור מיכה בעט למשקו, הכדור ניתז לגופו של דני עמוס, וחדר לרשת. לירוי צעירי ניסה להשוות, אולם החמיץ את המסגרת של ראיקוביץ’. על סף סיום המחצית הזדמנות טובה נוספת לפ"ת. לידור כהן בעט חזק מחוץ לרחבה, אולם שוב השוער התל אביבי היה במקום. בדקה ה-59 הצהובים הכפילו את התוצאה, באופן מעורר מחלוקת. שוב היה זה דור מיכה שהחל את המהלך, כששלח כדור ארוך לעבר טל בן חיים, אשר השתלט על הכדור בעזרת ידו ללא תגובת השופט, והכניע את עמוס. מכאן הפתח תקוואים לא חזרו, בסיום 0:2 למכבי ת"א.
לאומית - המלאבסים התארחו אצל בני לוד (שישי) במסגרת המחזור ה-32, ונוצחה 3:2. ירין חסן ומתן בלטקסה הובילו את האורחים ליתרון כפול כבר אחרי רבע שעה של משחק. ואיל מריסאת צימק עבור בני לוד עוד במחצית הראשונה, ונתן תקווה למקומיים. במחצית השנייה המשיכה לוד בתנופה, והפכה את הקערה על פיה עם שני שערים נוספים של רז שביט בדקה ה-77 וואיל מריסאת בדקה ה-83, מותירים את הפתח תקוואים שבורי לב. בעקבות ניצחונה של בית״ר ת״א/רמלה על קטמון במשחק שנעל את המחזור, ירדה פ״ת שלב אחד בטבלה למקום החמישי, שתי נקודות פחות מבית״ר ת״א/רמלה. בשישי הקרוב תארח הפועל פ״ת את הפועל קטמון. 
כדורסל - העונה הסדירה של הליגה הארצית הסתיימה השבוע (שלישי), בסיומה מכבי פ"ת נותרה מחוץ לפלייאוף אחרי הפסד להפועל עמק חפר 90:62. עמק חפר הפתיעה את כולם בעצם השתלבותה בפלייאוף.
מכבי פ"ת סיימה במקום התשיעי בטבלה עם 10 ניצחונות מול 14 הפסדים.
 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים