חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

משרדי רואי חשבון מומלצים בארץ: קווים לדמותם

 

בישראל פועלים מאות משרדי רואי חשבון אשר משרתים עסקים קטנים וגדולים וכן בעלי מקצוע עצמאיים. משרדים אלו עוזרים לאותם עסקים ובעלי מקצוע בכל הקשור לניהול תקציב, דוחות מאזן, דוחות מס ומע”מ ובעוד שורה ארוכה של נושאים שקשורים לתחום ההתמחות שלהם.

 

בישראל פועלים מאות משרדי רואי חשבון אשר משרתים עסקים קטנים וגדולים וכן בעלי מקצוע עצמאיים. משרדים אלו עוזרים לאותם עסקים ובעלי מקצוע בכל הקשור לניהול תקציב, דוחות מאזן, דוחות מס ומע"מ ובעוד שורה ארוכה של נושאים שקשורים לתחום ההתמחות שלהם.

מרבית העוסקים בתחום של רואי חשבון בישראל, הינם בוגרי הפקולטות ממוסדות ישראליים, אשר במהלך השנים מספרם הלך וגדל, ובעקבות כך גם עלה מספרם של העוסקים במקצוע. לצד משרדי רואי חשבון שעובדים באופן עצמאי, ישנם גם רואי חשבון אשר עובדים כשכירים בחברות שונות, מן הסתם.

בישראל יש שורה של משרדי רואה חשבון מומלצים, משרדים אלו אינם בהכרח הגדולים ביותר או החזקים ביותר, בכל עיר ובכל מקום אפשר למצוא שורה של משרדי רואי חשבון אשר מספקים שירות עבור עסקים בסדרי גודל שונים. כל בעל עסק או בעל מקצוע שמעוניין בשירותיו של משרד רואה חשבון, לא יתקשה למצוא אחד כזה, אם דרך האינטרנט ואם בדרך אחרת.

לפני שנציג קווים לדמותם של משרדי רואי חשבון מומלצים בישראל, חשוב לומר, אין תו תקן אחד עבור משרדי רואי חשבון. כל בעל עסק וכל בעל חברה, יכול להגדיר לעצמו מה בדיוק הוא מחפש שיהיה במשרד אשר יטפל בעניינו, ועל פי זה הוא יחליט, האם מדובר במשרד מומלץ מבחינתו או לא. מה שכן, יש מספר פרמטרים שצריכים להיות תקפים לכולם.

כיצד אנחנו נחליט אם משרדי רואי חשבון הם מומלצים

מן הסתם, הכלל הראשון לקבוע אם משרד מסוים הוא מומלץ או לא, זה עצם זה שיש לקוחות מרוצים שימליצו עליו. אנחנו נוכל לראות את ההמלצות שלהם ברשת, בין אם זה ברשתות חברתיות ובין אם זה באתרי אינטרנט. אנחנו גם נוכל לשמוע על כך מאותם לקוחות באופן ישיר.

בדרך כלל משרדי רואי חשבון מומלצים זוכה לביקורות חיוביות בגלל מספר סיבות:

הסיבה הראשונה היא אמינות ושקיפות. משרד רואה חשבון מתעסק בכספים שלנו. אנחנו חייבים לסמוך עליו במאה אחוז. אם לא נוכל לעשות זאת, אין טעם לעבוד איתו, מן הסתם. חשוב שהמשרד יהיה אמין ושקוף בהתנהלות שלנו ויתרה מזו, חשוב שהוא ינהג ביושר לא רק איתנו אלא גם בדרכים שהוא עובד מולנו ומול הרשויות.

הסיבה השנייה היא עמידה בזמנים. רואה חשבון אחראי על הגשת דוחות שונים. אם הוא לא יעשה זאת בזמן, אנחנו עלולים להיקנס ולשלם על כך מחיר יקר. לכן חשוב שהוא יעמוד בזמנים ולשם כך, הוא גם צריך לעבוד בצורה יעילה ונכונה.

הסיבה השלישית, זמינות. יש עסקים שצריכים להיות בקשר עם רואי חשבון כל הזמן, אם המשרד לא יתפנה אליהם, הם עלולים להפסיד עסקאות או תהליכים חשובים. במילים אחרות, משרדי רואי חשבון מומלצים הם כאלה שיודעים להיות ניגשים כל הזמן ללקוחות שלהם.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים