חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

הפועל פ”ת מפנטזת על ליגת העל

 

המלאבסים אחרי מתיחת פנים שואפים לחדש ימים כקדם. רובי לבקוביץ ושלומי חנוכה הם בין המצטרפים החדשים לקבוצה של אורן קריספין

 

הפועל פ"ת מתגעגעת לליגת העל. עושה רושם כי קברניטי הקבוצה עושים מאמצים להחזיר עטרה ליושנה, ויעידו על כך המאמצים לחזק את הקבוצה על מנת שתתמודד על העפלה לליגת העל.

הקיץ הוחתמו מספר שחקנים שאמורים לתת את הטון עבור המלאבסים. רובי לבקוביץ’, שוערה של הפועל חיפה אשתקד, יעמוד בין הקורות בעונה הקרובה. לבקוביץ’, שהבין כי הוא לא בתוכניות של הקבוצה מהכרמל, החליט לרדת ליגה על מנת לקבל דקות משחק ולנסות לעלות ליגה עם הכחולים.

שחקן נוסף שהצטרף הקיץ הוא שלומי חנוכה. קשר הפועל עפולה בעונות האחרונות, שהיה אחד השחקנים הבולטים בקבוצה מבירת העמק, יהווה חיזוק משמעותי לפתח תקוואים. עומר ורד, מגן מכבי נתניה, חתם אף הוא. חיזוק נוסף לחוליה האחורית הוא הבלם יוני אוחיון. קפטן הפועל "רובי שפירא" בן ה-30 יוסיף לא מעט שקט לעורף הקבוצה.

במסגרת חיזוק הסגל, דאגו המלאבסים לשמור על השלד הקיים. ירין חסן, בלם הקבוצה, חתם לשנתיים נוספות. בנוסף, צמד החלוצים, אור צרויה וגל ברוך, ימשיכו גם הם בעונה הקרובה לשחק במושבה.

אחד השינויים הבולטים בהפועל פ"ת מהעונה החולפת הוא על הקווים. אורן קריספין, שעשה חיל עם קבוצת הנוער, ידריך העונה את הקבוצה ואף הצהיר לאחרונה כי הקבוצה תיאבק על עלייה לליגת העל. פרדי דוד, שהחל את דרכו במועדון, מונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער.

כדורסל

 נשים - הפועל פ"ת מתחזקת. קבוצת הנשים של המועדון, המשחקת בליגת העל, החתימה לאחרונה מספר שחקניות, כל זאת במטרה לרשום עונה מוצלחת יותר מזו האחרונה ולא להיות שותפה למאבקי התחתית.

הפועל "רוני" פ"ת החתימה צמד שחקניות אמריקאיות - בריטני סייקס מליגת ה-WNBA והסנטרית שקיה לירי. החתמה נוספת מעניינת היא מאיה איסרוב, הקפטנית לשעבר. שהד עבוד, שסיימה ררבע שנים בקולג’ בארה"ב הצטרפה אף היא.

גברים - קבוצת הגברים מהליגה הארצית הצהירה כי בכוונתה לנסות להעפיל לליגה לאומית. הקבוצה, בהדרכת המאמן עידן דורון, החתימה לאחרונה שני שחקני חיזוק. דן שפי ממכבי בת ים ואור זינדרמן מהפועל חיפה. הם מצטרפים לרז אלבז ונדב נאור, שחקני הבית, שממשיכים בקבוצה.

יו"ר המועדון, אבשלום כליפה, הצהיר כי הקבוצה תתחזק במטרה ברורה לנסות ולהעפיל לליגה הלאומית. במסגרת פוסט בפייסבוק, קרא היושב ראש לקהל המקומי לבוא ולדחוף את הקבוצה בדרך למטרה.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים