חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

מכבי פ”ת פתחה ברגל ימין את העונה

 

המלאבסים וקובי רפואה גברו על מכבי נתניה במחזור הראשון של גביע הטוטו אחרי שפיגרו כבר בשני שערים. הפועל פ”ת חוותה רגעי אימה במחנה אימון בפולין

 

מכבי פ"ת החלה את העונה באופן רשמי. אחרי כל ההכנות ומחנה האימון, חניכיו של קובי רפואה ניצחו 2:3 את העולה החדשה לליגת העל, מכבי נתניה. המלאבסים כבר היו בפיגור 2:0 מפתיע וכבר היו נראים בדרך להפסד בכורה, אך ידעו להתעשת עם שלושה שערים בדרך לניצחון.

אביב אברהם ועדן שרם הנתנייתים היממו את המארחים עם צמד בזק בחלוף 13 דקות של משחק. היהלומים היו קרובים ל-0:3 מהמם, אחרי שערן לוי בחן מרחוק את צחי גיגי, שוערה של פתח תקווה. במחצית, 2:0 למכבי נתניה.

עם פתיחת המחצית השנייה ערך מאמנה של מכבי פ"ת שני שינויים, אחרי שהכניס את לירוי ועומר דנינו, במה שהתברר כבינגו של המאמן הביתי. צעירי בדקה ה-55 צימק ל-2:1 בנגיחה מתוך הרחבה. חלפו תשע דקות, והמחליף השני, דנינו, כבש את שער השוויון, שוב בנגיחה. כשנראה היה שהקבוצות תסתפקנה בנקודה, הגיע חלוץ הרכש החדש של מכבי פ"ת, יובל אבידור, ועמוק בתוך תוספת הזמן השלים את המהפך, 2:3 גדול בסיום.

במסגרת מסכת החיזוקים, נחת היום (ראשון) יאן הורה, חלוץ רומני, אשר צפוי לחתום לשנתיים במכבי פ"ת. הורה זכה באליפות המקומית בארצו במדי קלוז’ לפני שש שנים, ואף זכה לשחק עם נבחרת רומניה ב-3 הופעות. 

 הפועל פ"ת

הקבוצה מהליגה הלאומית חזרה ממחנה האימון בפולין, אך את הכותרות תפסו בעיקר אירועים אלימים ולא כאלה שקשורים לספורט. לאחר משחק אימון של המלאבסים מול קבוצה פולנית, מספר אוהדים מקומיים ארבו לאנשי פ"ת ורדפו אחריהם. איש המשק והאפסנאי של פ"ת אף נחבלו קלות. לטענת אנשי פ"ת היה מדובר ברגעי אימה לא פשוטים, ולבטח לא משהו שהקבוצה ציפתה לו.

בד בבד, בהפועל פ"ת ממשיכים להתכונן לפתיחת הליגה הלאומית ב-18.8. הקבוצה, שעברה מתיחת פנים רצינית על הקווים וגם על הדשא, מעוררת לא מעט סקרנות בזכות שחקני הרכש שצירפה. משחק הפתיחה של הכחולים יהיה במושבה מול הפועל קטמון, קבוצה נוספת שהצהירה על כוונותיה להיאבק חזק בצמרת הליגה על העלייה לליגת העל.

נוער

קבוצת הנוער של מכבי פ"ת עלתה לגמר הטורניר הבינ"ל שנערך בהונגריה ותפגוש את פרטיזן בלגרד. פ"ת ניצחה במשחק הבכורה שלה את הונבד ההנוגרית 0:2. טבע בארט ואיליי חן כבשו לפ"ת. במשחקם השני סיימו הפתח תקוואים ב-0:0 מול ווסט ברומיץ’ מאנגליה. מחר (שני, 19:00) ייערך משחק הגמר, כאמור, מול פרטיזן הבלגרד הסרבית.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים