חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

יו”ר וועדת הפנים דודי אמסלם תומך בראש העיר

 

יו”ר ועדת הפנים דודי אמסלם בדיון שנערך אתמול: תומך בטענות ראש העיר 

 

במפגש שנערך אתמול (יום ראשון) ביוזמתו של יו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם, נפגשו ראש העיר פתח תקוה איציק ברוורמן, ויו"ר המועצה האיזורית דרום השרון מוטי דלג׳ו יחד עם יו"ר מטה הדיור במשרד האוצר אביגדור יצחקי, יו"ר רשות מקרקעי ישראל עדיאל שמרון, ונציגים ממשרד הביטחון והאוצר.

הפגישה הינה המשך ישיר לדיון שנערך בועדת הפנים והסביבה לפני כחודש, ובמהלכו הודיע יו"ר הועדה ח"כ אמסלם כי יקיים פגישה בהקדם בין הצדדים

במהלך הדיון חזר ראש העיר איציק ברוורמן על דרישותיו הבלתי מתפשרות, לפיהן, תכנון פתרונות התחבורה במסגרת פרויקט מחנה סירקין, חייב להתבצע לפני ביצוע הבניה בפועל, ובמסגרת תוכנית שלבית, זאת על מנת לוודא תכנון נכון ועל מנת שלא ליצור לחץ פתאומי על הכבישים והתשתיות, ובכך לאפשר בניה מחושבת ומתוכננת שתמנע פתרון בעיית דיור על חשבון בעיה חמורה לא פחות - הפקקים.

אביגדור יצחקי מצידו חזר על טענותיו שיש צורך דחוף בבניה וכי תכנון התחבורה ייעשה בשלב מאוחר יותר.

ראש העיר ברוורמן הביע התנגדות נחרצת ודרש תכנון תחבורתי באופן מיידי, טרם הבניה. "לא יתכן שהאזור כולו יקרוס בגלל הלחץ לפתור את בעיית הדיור. את בעיית הדיור יפתרו היום או מחר. אבל הפקקים והקריסה בתשתיות ישארו איתנו לנצח. לא אתן לכך להתרחש. זו חובתי לתושבי עירי"  אמר ראש העיר.

יו"ר ועדת הפנים דודי אמסלם, הביע תמיכה בעמדת ראש העיר ברוורמן "תכנון תחבורה חייב לבוא לפני הבניה. אין אפשרות אחרת. לא יכול להיות מצב הפוך". אמסלם גם קרא לאביגדור יצחקי ולנציגי האוצר והביטחון, למצוא דרך לגשר על הפערים בינו לבין ראש העיר ברוורמן. "שיתוף הפעולה ביניכם לראשי הרשויות חשוב מאוד כדי לקדם את תוכניות הבניה ולא לתקוע אותן".

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים