חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

מועצת הנוער העירונית ביקרה במשכן הכנסת

 

מועצת הנוער העירונית ביקרה ביום שני (4.12) בכנסת ישראל והשתתפה בדיונים של הוועדות לקידום מעמד האישה, ועדת החינוך והוועדה למאבק בסמים ואלכוהול, וכן נפגשו עם חברי כנסת מסיעות הבית השונות.

 

מועצת הנוער העירונית ביקרה ביום שני (4.12) בכנסת ישראל והשתתפה בדיונים של הוועדות לקידום מעמד האישה, ועדת החינוך והוועדה למאבק בסמים ואלכוהול, וכן נפגשו עם חברי כנסת מסיעות הבית השונות.

 50 תלמידים, נציגי מועצת הנוער העירונית ממוסדות שונים בעיר, הגיעו ללמידה בבית המחוקקים בליווי מנהל אגף הנוער גיא אליהו, שרון וולקני מרכזת המנהיגות העירונית ודנה זילברמן מנחת המועצה.

בפגישתם עם ח’’כ לאה פדידה (המחנה הציוני) שאלו נציגי המועצה את חברת הכנסת לגבי תחילת דרכה הציבורית וזו סיפרה כי החלה דרכה בפעילות המד?צים בעודה נערה, וציינה שהיא זוכרת עד היום את התהליכים שחוותה שגרמו לה להוביל ולהיות מנהיגה, והכלים שקיבלה במד?צים מלווים אותה עד היום.

בנוסף חברת הכנסת דיברה על "חוק ההמלצות" וכיצד היא רואה את החוק ואת חשיבות השמירה על הדמוקרטיה ומוסדות החוק, נושא שגרם לדיון ועניין רב בקרב חברי המועצה.

לאחר מכן נפגשו נציגי המועצות עם חברת הכנסת נורית קורן (ליכוד)

חברת הכנסת שמעה על הפרויקט אותו הובילה המועצה בתחילת השנה בו הם סייעו ברכישת ציוד לימודים ל-70 תלמידים חסרי אמצעים על ידי קיום אירוע וגיוס תורמים. חברת הכנסת החמיאה למועצה הנוער העירונית על הפעילות שלהם, בעיקר בכל הקשור לפעילויות התנדבות ועזרה לזולת והציעה את עצמה לסייע בפרויקט הבא שיש בו סולידריות חברתית.

 אורנה דוידאי סגנית ראש העיר וראש אגף חברה ונוער ציינה ?ההשקעה שלנו בנוער ובמנהיגות נוער בפרט משתלמת, שכן כל העיר מרוויחה מנוער המפתח עוצמות ויכולות, בני הנוער מייצגים את פתח תקוה בכבוד במוסדות השלטון ובכלל. היה לנו חשוב להפגיש את הנוער עם נשים חברות כנסת ולשתף אותם בוועדה לקידום מעמד האישה ולעודד שיח על שוויון מגדרי".

 גיא אליהו מנהל אגף חברה ונוער ?אנו רואים חשיבות רבה בהכרות ובמפגש של מנהיגות הנוער עם נבחרי הציבור, מפגשים אלה מלמדים ומחזקים את בני הנוער ומגבירים בהם מוטיבציה לפעול ולשנות".

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים