חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

קרית אונו: 50 שנה לאימוץ גדוד הקשר

 

סניף קריית אונו של ’יחד למען החייל’ ערך ערב הצדעה מיוחד לגדוד שגב, אותו הוא מאמץ כבר למעלה מ-50 שנה.  בערב מיוחד של שירה והוקרהגוייסו תרומות לטובת חיילי צה”ל

 

סניף קריית אונו של ’יחד למען החייל’ (הגוף המאוחד של האגודה למען החייל וקרן לב"י) ערך ערב הצדעה מיוחד לגדוד שגב, אותו הוא מאמץ כבר למעלה מ-50 שנה. בערב מיוחד של שירה והוקרה לחיילי צה"ל גוייסו תרומות לטובת חיילי צה"ל.

האירוע נערך בקריה האקדמית אונו, במעמד האלוף (במיל’) יורם יאיר- ייה- יו"ר ’יחד למען החייל’, ישראל גל- ראש עיריית קרית אונו, תא"ל (מיל) אילן טל, מנכ"ל ’יחד למען החייל’, אל"מ (מיל) שרון הרמון, מ"מ מנהל קרן ’יחד למען החייל’ ואל"מ (מיל) דודו גלבוע, יו"ר מרחב מרכז ב’יחד למען החייל’. את האירוע ארגן סניף קריית אונו בראשות שאול (צ’יטה) צ’יטיאט, בשיתוף עיריית קרית אונו, הקריה האקדמית אונו ועסקים מקומיים. הופיעו בהתנדבות מלאה היוצר והמלחין חנן יובל, הזמרת ענת סגל ולהקת ארבע על ארבע. את הערב הנחתה הגברת ציפי גזית כספי.

סניף קריית אונו בראשותו של שאול (צ’יטה) צ’יטיאט מרכז את הפעילות ההתנדבותית למען חיילי צה"ל באיזור. פעילות הסניף מבוססת על התנדבות ותרומות מאנשים פרטיים ועסקים מקומיים. מעבר לפעילות הענפה למען חיילי צה"ל בכלל וחיילי היישוב בפרט, מאמץ הסניף כבר למעלה מ- 50 שנה את גדוד שגב. האימוץ בא לידי ביטוי בקשר מיוחד בין העירלגדוד ובמגוון פעילויות משותפות: הענקת שי לחיילי הגדוד, סיוע לחיילים בודדים המשרתים בגדוד ולחיילים ממשפחות מעוטות יכולת כלכלית, ביקורים של מתנדבי הסניף ביחידה המאומצת ועוד. 

גדוד שגב שייך לחיל התקשוב בפיקוד מרכז ואחראי על מערך התקשוב של היחידה שבמסגרתה הוא פועל, כדי לאפשר פיקוד ושליטה של מפקדת היחידה ביחידות שמתחתיה, וקשר עם היחידות שמעליה.

אלוף (מיל) יורם יאיר- ייה, יו"ר ’יחד למען החייל’,הודה למארחים ולמשתתפים באירוע ואמר: "’יחד למען החייל הוא הזרוע הארוכה של הציבור בישראל ובעולם להעמקת הקשר, ההזדהות והתמיכה בחיילי צה"ל. סניפי המתנדבים שלנו הם חוד החנית בפעילותנו לטובת חיילינו והם מבטאים בצורה הטובה ביותר את אהבת הציבור. לתרום יכול רק מי שיש אמצעי, להתנדב יכול כל אחד".

ראש העיר המארחת, מר ישראל גל אמר: "בכל פעם אני מתרגש מחדש מכך שהציבור בעיר שלנו מסייע לחיילי גדוד הקשר המאומץ. אני מודה לשאול (צ’יטה) צ’יטיאט על פעילותו רבת השנים ודאגתו הכנה והאמיתית לחיילים אלו כאילו היו ילדיו שלו. עיריית קריית אונו רואה חשיבות רבה בקשרים בין תושבי העיר לצה"ל בכלל ולגדוד הקשר המאומץ בפרט הגם שאלו קשרים ערכיים המחנכים את כולנו לתת ולקבל."

בתמונה: ראש העיר ישראל גל מעניק תשורה לאלוף במיל יורם יאיר. לצידם שאול צ’יטיאט, יו"ר סניף קריית אונו של יחד למען החייל.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים