חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

אור יהודה: אושרו לשיווק 1,140 יחידות דיור

 

במסגרת התכנית תינתן הנחה משמעותית, כאשר ב-25 אחוז מהיחידות תינתן עדיפות לבני העיר. ראש העיר, ליאת שוחט: ”מדובר במהפכה של ממש! זו הסנונית הראשונה של הסכם הגג אותו אני מובילה עם רשות מקרקעי ישראל, משרד השיכון ומשרד האוצר”

 

השבוע אושרו לשיווק 1,140 יחידות דיור מתוך 2,350 יחידות דיור במסגרת תכנית למשתכן בשכונת "פרדס בחיסכון" (שם זמני) בצפון אור יהודה. במסגרת התכנית, תינתן הנחה משמעותית לזכאים, כאשר ב-25 אחוז מהיחידות המשווקות תינתן עדיפות לזכאים בני העיר.

התכנית עצמה כוללת הקמת רובע מגורים איכותי חדש באור יהודה (סמוך לצומת סביון) המשתרע על שטח של כ-339 דונם מצפון לכביש 461 וממזרח ודרום למחנות תל השומר בתחום השיפוט של אור יהודה. המתחם כולל יחידות דיור בבנייה רוויה בגובה של 9 עד 14 קומות. בשכונה ייכללו גם שטחי תעסוקה ומסחר.

התכנית כוללת שטחי ציבור לרווחת התושבים, כגון מוסדות חינוך וציבור, שדרות רחבות ושטחים ציבוריים פתוחים רחבי ידיים המקנים לשכונה אופי ייחודי, מרווח וירוק. השטחים למוסדות ציבור מרוכזים לאורך הרצועה הירוקה המרכזית ומהווים את שלד התכנית. התכנית אף מציעה דרכים לייצר חיבורים וקשר רגלי בין שני חלקי אור יהודה, משני צידי דרך 461 ונותנת מענה תחבורתי.

ראש העיר, עו"ד ליאת שוחט, בירכה: "מדובר במהפכה של ממש! זו הסנונית הראשונה של הסכם הגג אותו אני מובילה עם רשות מקרקעי ישראל, משרד השיכון ומשרד האוצר. במסגרת ההסכם, העיר מקדמת בינוי של שכונות חדשות ואיכותיות, במקביל לשיווק של אזורי תעסוקה חדשים ואטרקטיביים. אזורים אלו יאפשרו לנו לבצע גם מהפכה של ממש בכל תשתיות הציבור בעיר הוותיקה. תכנית זו, יחד עם תהליך יסודי של התחדשות עירונית ושיפור סל השירותים ואיכותם, יגרמו לעיר שלנו להפוך ללב האמיתי של מדינת ישראל ולמקום שכולם רוצים לחיות בו".

השכונה החדשה הינה כאמור חלק מתכנית אותה עיריית אור יהודה מקדמת בשנה האחרונה. התכנית הזו תוביל, במסגרת הסכם גג שייחתם עם מדינת ישראל ושר האוצר משה כחלון, להקמת כ-5,500 יחידות דיור חדשות ועוד מאות יחידות דיור במסגרת התחדשות עירונית. במקביל ייצאו לשיווק למעלה ממיליון מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר שיהפכו לעוגן כלכלי לעיר לשנים הבאות

מימוש הסכם הגג יאפשר לעיריית אור יהודה לאחד תקציבי עתק לטובת פרויקטים ברחבי העיר בשכונות החדשות ובשכונות הוותיקות. כל תשתיות העיר הוותיקות (גני ילדים, בתי ספר, צמתים וכבישים, פארקים ועוד) יזכו לשדרוג יסודי, מבני ציבור חדשים יבנו ואור יהודה תהפוך ללב האמיתי של מדינת ישראל, עיר אטרקטיבית שמושכת אליה תושבים מכל האזור.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים