חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

אור יהודה: מצטייני הרמטכ”ל נפגשו עם ראש העיר

 

יוסף חיים, ארנון אברהם, חבצי ישראלוב ופנחס פוזיילוב מצטיינים בעבודתם כאזרחים עובדי צה”ל ונפגשו עם ליאת שוחט, שאמרה להם: ”הוכחתם שהסובבים שלכם יכולים ללמוד מכם חריצות מהי”

 

יוסף חיים, ארנון אברהם, חבצי ישראלוב ופנחס פוזיילוב מצטיינים בעבודתם כאזרחים עובדי צה"ל ונפגשו עם ליאת שוחט, שאמרה להם: "הוכחתם שהסובבים שלכם יכולים ללמוד מכם חריצות מהי"

שלושה תושבי אור יהודה שזכו לאחרונה בפרס מצטייני הרמטכ"ל ותושב נוסף שהוכתר כמצטיין האלוף הגיעו ללשכת ראש העיר, עו"ד ליאת שוחט, כדי להיפגש עימה. מדובר ביוסף חיים, ארנון אברהם, חבצי ישראלוב ופנחס פוזיילוב. כל הארבעה הם אזרחים עובדי צה"ל שמצטיינים בעשייה היומיומית שלהם, כל אחד בתחומו

יוסף חיים עובד בצה"ל מזה 28 שנים, כולל במסגרת השירות הסדיר, והוא משמש כקצין הפעלה של בית מלאכה. ארנון אברהם עובד מזה 22 שנה במש"א (מרכז שיקום ואחזקה בחיל החימוש) ומשמש כמנהל עבודה שאחראי על 18 עובדים חיילים. חבצי ישראלוב עובדת מזה 23 שנה בצבא, למעשה שנה לאחר עלייתה ארצה, ופנחס פוזיילוב, העובד 21 שנה בצבא, מכשיר עובדים חדשים בארגון. שלושת הראשונים הוכתרו כמצטייני הרמטכ"ל (מבין 17 סך הכול), בעוד פוזיילוב הוכתר כמצטיין האלוף


ראש העיר, ליאת שוחט, פנתה אל הארבעה, ואמרה להם: "הענקתם גאווה רבה לאור יהודה והוכחתם שאתם לא רק חרוצים ואנשי מקצוע מצוינים, אלא שהסובבים שלכם יכולים ללמוד מכם. זה מרגש אותי לפגוש אנשים כל כך אכפתיים, לא רק לעבודה שלכם אלא גם לעיר שבה אתם גרים. תמשיכו להיות מובילים בתחומכם מכיוון שהאושר טמון לא מעט בסיפוק שלכם ממקום העבודה".

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים