חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי:  17 – 23 במרץ 2017

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:    17 – 23 במרץ 2017

 

             טלה

כניסת השמש למזל טלה בשלישי מסמנת עבורכם את תחילתו של האביב ושנה אסטרולוגית חדשה.  האני האמיתי שלכם פורץ סוף סוף החוצה, ומזל טלה מתחיל מחזוריות חדשה של שנה נוספת. רבים מכם כבר להוטים לשנס כוחות ליהנות ולהתחדש. מנגד, ונוס במזלכם שולח היבט לא קל לפלוטו, ותת השפעה זו עלולות מערכות היחסים להיפגע. חשוב להיות מודעים ולמתן את המתח סביבכם.

 

שור

אתם נכנסים לאחד החודשים הפחות נוחים בשנה מבחינתכם. נחוצה לכם כעת האטה בפעילות, במחשבות ובדאגות. מתח נפשי או נטייה לחולשה גופנית ישפיעו על מצב רוחכם והרגשות, האטו את הקצב שלכם ושימרו על דיסקרטיות. נסיגת כוכב ונוס כוכבכם עשויה להעיד כי ייתכן שנושא מסוים מעיק עליכם במיוחד, ועד שלא ייפתר לא תרגישו רגועים וחופשיים.

 

תאומים

מיקום השמש במזל טלה (עד ה-19 באפריל) מציב בפניכם תנאים שונים לאופן שבו תוכלו לשפר את נקודת המבט הייחודית שלכם. אתם מרחיבים את המעגל החברתי, ותהיו במיטבכם, מושכים ובולטים. אתם רוצים להתנסות בדברים לא שגרתיים ואפילו להסתכן, אך חשוב שלא תיסחפו להרפתקאות בלתי אפשריות. נסו להתעסק עם מה שהכרחי ואינו בר דחייה, כדי להימנע מעיכובים.

 

סרטן

תקופת מזל טלה (שתימשך כחודש) מדגישה ענייני עבודה וקריירה. שימו לב: ימים אלו לא מחייכים לבעלי אוריינטציה שמרנית, אלא ליצירתיים ולבעלי חזון, שיש להם גישה שונה ומקורית. חשוב לכם להמשיך במסלול בטוח ומסודר, אבל גם לתת הזדמנות לדברים חדשים לצמוח. מיצאו דרכים מקוריות (כדי) לעורר עניין אצל מי שאמור לקדם אתכם.

 

אריה

מיקום השמש במזל טלה החל מיום שלישי מסמן כי הקסם האישי שלכם חוזר ובגדול, במיוחד לאלה מכם שנמשכים לשינויים ולריגושים, ושיש להם את האומץ להתנסות בדברים חדשים ולא שיגרתיים. לספונטניים ולייחודיים שבכם תהיה אפשרות לפתח מיזם בעל חזון, שיש עימו שימוש באתגר טכנולוגי דרמטי וחדשני.  ההתעניינות הגלויה והמתחדשת בכם תחמיא לכם.

 

בתולה

עייפות ושאלות על עתידכם ועל תכלית החיים יעסיקו אתכם. ענייני כספים והשקעות עשויים להעסיק אתכם במהלך החודש הקרוב. נסיגת כוכב ונוס עשויה להעיד כי מומלץ להיות זהירים ומודעים ולהציב לעצמכם יעדים מהסוג שתוכלו לעמוד בהם. שבועות אלה אינם מתאימים לרכישות גדולות או לתחילת פרויקט יוקרתי. עד אמצע אפריל מומלץ להיות זהירים בענייני כספים ורכוש.

 

מאזניים

ריכוז כוכבים מול מזלכם, משפיע על חיי הרגש שלכם ועל התנהלות מערכות היחסים שלכם. אתם נמצאים במצב אנרגטי שמזמין דברים חדשים, ניכרת מגמה של התחדשות - שתפו פעולה עם הסובבים, אך שימרו על עצמאות. תוכלו לקדם יוזמה ייחודית, שיש עימו אתגר חדשני. שלישי: ענייני זוגיות, עבודה או שותפויות עשויים להיות פגיעים. רצוי שתהיו זהירים ביותר ביחסכם לסביבה ולבני הזוג.

  

עקרב

חדי העין והשכל יבחינו בהתרחשות לא שגרתית, שתבטיח שינוי, גיוון והתחדשות. שבוע זה קשור בהפעלת מנועי חשיבה מקוריים. היכולות שתגלו עשויות להפתיע, אבל באותה נשימה חשוב לגלות ערנות, תבונה ואיפוק בכל הקשור להתקשרות עם גורמים עוינים. מארס מול מזלכם הופך אתכם לחזקים ולנמרצים, ובו בזמן - לוחמניים. הפגינו גמישות והסתגלו למצבים משתנים בשטח. חשוב לשמור על איזון ולא להיגרר לקיצוניות.

 

קשת

יש בכם כמיהה להגשמה עצמית בסגנון חדשני, הרפתקני ועצמאי, שלא עושה חשבון לאחרים. פעילות מקורית ויוצאת דופן שלכם מקבלת עכשיו את קידמת הבמה. עכשיו יש לכם אפשרות להפעיל את האינטואיציות היצירתיות המרשימות שלכם. ייתכנו מגעים מקצועיים שיעלו באשר לפרויקט עכשווי כלשהו, או התעסקות עצמאית שתגיע פתאום בנושא מאתגר. זה הזמן לפלירטוט ולחיזור.

 

גדי

השבועות הבאים עשויים להדגיש ענייני בית ומשפחה. הזוגיות חשובה לגדיים יותר מכפי שהם מודים. הם יכולים אומנם להסתדר היטב לא רע בכוחות עצמם, אבל הם זקוקים לאיזון, ליציבות ולתחושת בית. שימו לב: מיקום כוכב מארס במזל שור עד 21 באפריל: כושר השכנוע שלכם בולט מאוד עכשיו ואתם מעוררים אמון, מתחברים לאנשים ויוצרים חברים חדשים.

 

דלי

יש סביבכם מעין אנרגיה של התחדשות, שכן לפעמים אנשים זקוקים מאוד לשינוי, אך חוששים ממצב לא מוכר. כוכבכם אוראנוס (שנמצא במזל טלה) מחפש תמיד את השחרור ואת האפשרות להתפתח ולחוש חופשי, בלי שיפריעו לו בדרך. שימו לב: רבים מכם מעדיפים להיות בשליטה מלאה עכשיו. לכן יש למצוא את האיזון בין עמדת "המבטיח" לבין "המוציא לפועל". לשם כך נדרשות מכם יוזמה ושליטה.

 

דגים

החודש הקרוב עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות. מקבץ כוכבים עשוי לסחוף לעשיית מהלכים שתהיו בטוחים שהם מבריקים. עליכם לחשוב היטב לפני כל פעולה שתעשו בקשר לעסקות עתידיות. התקופה מאלצת אתכם להתמסר לעבודה ולמשימות שחייבות להסתיים, אך אלה מלוות באנרגיה בולמת שלא בהכרח תלויה בכם. לשם כך נדרשות יוזמה ושליטה.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר - טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים