חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חופשה בהרצליה כפי שלא הכרתם

 

החופים מטופחים, המרינה משגעת, ויש הרבה אתרים קסומים שפשוט אסור לפספס. אז פלא שעכשיו כולם רוצים חופשה בהרצליה?

 

הרצליה קיבלה מעמד של עיר תיירות נחשקת והמעמד הזה הולך ומתחזק מדי שנה. מגוון המלונות בעיר גדל באופן עקבי, התיירים אוהבים בה את המרינה וחופי הים ומטופחים, אבל כדאי לזכור: הרצליה היא לא רק מסעדות ומשרדי היי טק נוצצים – תוכלו למצוא בה גם כמה מאתרי התיירות היפים בישראל. הנה כמה מהם שלא כדאי לפספס בחופשה הקרובה.

  • גן לאומי אפולוניה (תל אשרף)
    מבצר מרהיב ביופיו המשקיף על חוף הים ומציג את ראשית התיישבות הפיניקים מהתקופה הפרסית. האזור כולו ידע חפירות רבות שחשפו מבנה של מרכז מסחרי מהתקופה הביזנטית. אם אתם נופשים באווירה רומנטית זה בהחלט המקום לקחת אליו את מי שאתם אוהבים, להתפעם משקיעה מדהימה וליהנות מהשקט. בנוסף, מתקיימות במקום מדי פעם הופעות, פעילות ואטרקציות לכל המשפחה.
    איפה? החוף הצפוני, הרצליה פיתוח. הכניסה בתשלום.
  • גן לאומי סידנא עלי
    המסגד
    בו קבור עלי איבן עלים (אחד מצאצאיו של מוחמד) משמש כחאן מאז המאה ה-11. המסגד משקיף אל חוף אפולוניה ובשטחו נבנה בית קברות מוסלמי עתיק יומין. ניתן לבקר במסגד אך הכניסה מותנית בלבוש צנוע, ובהתאם לשעות הפעילות בלבד.
  • הגלריה העירונית לאמנות
    בבית אמני הרצליה הידוע גם כגלריה העירונית לאמנות מוצגות עבודותיהם של אמנים נבחרים מהארץ ומחו"ל. יצירות מקוריות נוספות תוכלו למצוא במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית המציג עבודות ביכורים של אמנים חדשים
    איפה? הגלריה העירונית לאמנות – רחוב בן גוריון 7; מוזיאון הרצליה – רחוב הבנים 4.
  • תל מיכל
    התל הייחודי נותר כשריד מרשים לעיר נמל עתיקה שפעלה במקום. בשלהי שנות ה-70 נעשו במקום עבודות ארכיאולוגיות שחשפו מצודה, גת ומבחר פריטים נדירים מהמאה העשירית והשישית.

  • מתחם המרינה בהרצליה
    מאז הוכרזה ב-1995 כנמל בינלאומי הפכה המרינה בהרצליה לבית עבור מאות כלי שייט העוגנים בה בקביעות. מגוון אירועים נערכים בה במהלך השנה, ומעבר לעובדה שהפכה למוקד עלייה לרגל לימאים היא מציעה מבחר מסעדות המגישות תפריט מגוון.
  • פארק הרצליה
    אם אתם בחופשה משפחתית ויש לכם כמה שעות פנויות, קו את הילדים לפארק הרצליה. הפארק משתרע על שטח של 120 דונם וכולל כרי דשא גדולים, אגם מלאכותי ובית קפה. זה גם המקום בו תוכלו להכיר זנים ייחודיים של בעלי חיים המתקיימים בשלולית החורף של המקום.
  • טיילת הרצוג החדשה
    הטיילת החדשה בהרצליה מציעה בילוי מושלם למשפחות וכוללת מבחר אטרקציות: אמפיתיאטרון שנוצר באופן טבעי, מגרש כדורעף חופים, ספורט ימי, רחבת אירועים, מסעדות, בתי קפה ומעליות המאפשרות גישה ישירה אל חוף הים.

 המאמר באדיבות רשת מלונות פתאל. לפרטים אודות מלונות בהרצליה מבית הרשת גלשו

http://www.fattal.co.il/herzliya-hotels

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים