חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי: 6 – 12 באוקטובר 2017  

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 6 – 12 באוקטובר 2017 

 

 טלה

מיקום כוכבכם מארס במזל בתולה מצפה מכם לטפל בעצמכם ושתקפידו על פעילות מתונה. אל תחששו לקחת סיכונים, אך חשוב שתהיו ממוקדים ומאוחדים. השבוע ייכנס כוכב יופיטר לבית הכספים וההשקעות שלכם. המצב עשוי להעיד כי רבים מביניכם נכנסים בשנה הקרובה לתקופה של פעילות הקשורה לנכסים פיננסיים כאלה ואחרים, ועל כך יצוין בתחזיות עתידיות בהמשך.

 שור

המאורע הדומיננטי של השבוע הוא כניסת כוכב יופיטר לבית הנישואין והשותפויות שלכם, שם ישהה כשנה. זהו מצב שישפיע על חייכם הרגשיים/המקצועיים ועל התנהלות קשרי הזוגיות/מערכות היחסים שלכם. תוכלו להעצים את הכריזמה שלכם, למצוא חן ולהתיידד. תהיה עכשיו הזדמנות (וכן במהלך השנה הקרובה) לקדם את ענייני הלב, להידוק יחסים או למציאת קשר חדש.

 תאומים

יכול להיות שהאנרגיות שלכם לא יהיו במיטבם בשבת ובראשון, אך אין כל מקום לדאגה. מיקום הירח במזלכם לקראת ימים שני ושלישי עשוי להעיד כי אתם קלילים ופתוחים ועשויים לחשוף את עצמכם לכל פעילות שתוסיף לכם אנרגיות ברוכות. מצד שני, שימו לב! מיקום כוכב מארס עשוי להעיד כי יש מביניכם שעשויים במהלך השבוע למתח/קונפליקט משפחתי שעשוי להכניס אתכם ללחץ.

 סרטן

בשבת-ראשון יש לכם הזמנות לשפר את חיי החברה שלכם, ולעודד קשרים ידידותיים עם אנשים שאתם חפצים ביקרם. זהו זמן מתאים להרבה קרבה ומגע. ענייני משפחה וילדים בכלל זה עשויים לקבל דגש. האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות לקראת שני-שלישי, אך אין כל מקום לדאגה, הפעילות מואצת לקראת המחצית השנייה של השבוע. הימנעו מעקשנות והקפידו על פתיחות ברוכה.

 אריה

תקופת מזל מאזניים מיטיבה עם רבים מכם. תקופת החג נותנת לכם הזדמנות להחליף אווירה, המישור התקשורתי והיצירתי מודגש, ומומלץ בחום להיות מחוברים לאנשים פתוחים וכיפיים. שימו לב: ענייני כספים והשקעות עשויים להעיד על הוצאות מרובות, אבל לפחות אתם עשויים ליהנות מחופשות והנאות נלוות. עם זאת, רסנו את הנטייה שלכם להוצאות עודפות.

 בתולה

מיקום הכוכבים ונוס ומארס במזלכם עשוי להעיד כי הנאות הקשורות לחופשה וכן ענייני הרגש עשויים לקבל דגש. אלה מיטיבים עמכם ומגבירים את הכריזמה שלכם. קל לכם להתיידד וליצור קשרים חדשים. שימו לב: האהבה יכולה להיות מרתקת, לכן יש להימנע מאובדן שליטה כתוצאה מקשר פיזי סוער מדי. לאנשי העסקים שביניכם: הכוכבים מייצרים עבורכם תפנית עסקית דרמטית.

 מאזניים

עד ה- 23 באוקטובר מומלץ לשמור על דיסקרטיות. מיקום הכוכבים מארס וונוס מצפה מכם להימנע מפטפוט-יתר ועיסוק במטלות מתישות. רבים מכם עשויים לחוש בימים של אנרגיות  נמוכות. תהיו מוצפים בתחושה של אי-שקט, וייתכן שיהיו לכך השלכות על בריאותכם. לקראת ה- 11 באוקטובר ייכנס יופיטר, כוכב השפע לבית הכספים, מצב שעשוי להשפיע בשנה הקרובה על ההכנסות שלכם.

 עקרב

הכוכבים מארס וונוס בבית החברתי שלכם עד 14 באוקטובר עשוי להעיד עבור רבים מכם כי המישור החברתי שלכם עשוי לקבל תאוצה. מבחינת הכוכבים השמיים הם הגבול עבור הנחושים, הזהירים והמתמידים שבכם. קיימת אפשרות להתקרב אל אנשים מרתקים בלי להתאמץ. יש כאן אקטיביות מואצת, אסרטיביות ויוזמה, מה שנכון או אפשרי עבורכם יזרום ביתר קלות אם תשלבו קסם וכריזמה בפעילותכם. 

 קשת

בילוי ומפגשים עם חברים ומכרים חדשים יתאימו מאוד לפעילים שביניכם מבחינה חברתית. היצירתיים והפוריים שביניכם כבר מתכננים מהלך שיאפשר להוציא אתכם למרחבים רעיוניים חדשים. בשלב זה מומלץ רק להתארגן ולחשוב על סדרי עדיפויות, ולהימנע ממתחים חיצוניים ומהפרעות. גם כאשר אתם נאלצים להתמודד עם קשיים, אתם מוצאים פתרון מבריק ומתגברים עליהם.

 

גדי

ימים אלה מחזקים את השאיפה לשלמות ואת ההתייחסות לפרטים, דבר שמגביר את הביקורתיות, אך גם את הרגישות והפגיעות, שכן אתם דורשים מעצמכם יותר מדי. התקופה הנוכחית היא מעין מבחן עבורכם, שכן זו מעין מלחמה על שמירת המסגרת הקיימת, מול הרצון של אחרים לשבור מסגרת תזזיתית, תחרותית וחונקת. החדשות הטובות: הכוכבים מסייעים לכם בענייני חו"ל ונסיעות.

 דלי

מיקום השמש במזל מאזניים עשוי להדגיש ענייני חו"ל ונסיעות לאלה שתחום זה בראש מעייניהם עכשיו. גם ענייני כספים והשקעות עשויים להיות מודגשים, וייתכן שיתלווה לכך קונפליקט. תתקשו לעבור את התקופה הזו בלי להתאכזב או לטעות בהערכת מגמותיהם וכוונותיהם של האנשים שעימם אתם באים במגע. חשוב לכן לשדר איפוק ומשמעת עצמית, כדי לעבור את התקופה הזאת בשלום.

 דגים

המישור הרגשי מודגש השבוע. אתם מחפשים יציבות, אך ימים אלה נוטים לטשטש את הראייה הרגשית שלכם. להרפתקנים שביניכם צפוי סטוץ’ מלהיב חושים. טיפ השבוע: גלו זהירות מטיפוסים חלקלקים והימנעו מהנטייה לפתיחות יתר איתם. תנו לעניינים להתנהל ללא מעורבות רבה מצדכם ושמרו מרחק מאלה שאינכם בוטחים בהם ובכוונותיהם. 

 הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים