חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

ספורט: מכבי פתח תקווה סל מושלמת

 

הקבוצה ממלאבס נותרה מושלמת בליגה הארצית אחרי שלושה מחזורים. קבוצת הנשים של הפועל הפסידה לאס”א ירושלים

 

מכבי פתח תקווה כדורסלעדיין מושלמת. המלאבסים גברו על הפועל גזר/נען 62:82 בתום המחזור ה-3 של הליגה הארצית מחוז דרום. הפתח תקוואים מוליכים את הטבלה בצוותא עם הפועל חבל מודיעין ומאותתים לליגה שיש לקחת אותם ברצינות לגבי המאבק בצמרת הגבוהה.

הרבע הראשון לא בישר על ההמשך, לאחר שהאורחים נשארו צמודים, בסיום הרבע רק 19:23 לפ"ת. ברבע ה-2 הידקו הביתיים את ההגנה ופתחו יתרון דו-ספרתי, בסיום המחצית הראשונה 31:46 לביתיים. הרבע ה-3 הזכיר במעט את פתיחת המשחק, כשהקיבוצניקים צימקו עד 8 נקודות הפרש בלבד, אולם 2 עבירות טכניות למאמן האורח נועם אורן, שהורחק, היו יותר מדי עבור קבוצתו, ובסיום, כאמור, 62:82 למכבי פ"ת, שסימנה וי שלישי העונה.

קלעו לפ"ת: מתן כהן 15, דן שפי ותומר רבינוביץ (3 שלשות) 13 כ״א, רז אלבז 11, רון גוטמן 9, אור זינדרמן 6, נדב נאור(5 אסיסטים) 5, גל צלניק 4, יוגב לוי 3, יוסף הלל 2, אופק לוי 1. 

כדורסל נשים

קבוצת הנשים של הפועל פ"ת הפסידה לאס"א ירושלים דווקא אחרי ניצחון נאה בשבוע החולף על אליצור ת"א. המלאבסיות נוצחו 50:43 בתום משחק עם סקור נקודות נמוך. בתום הרבע ה-1 האורחות מפ"ת הוליכו 9:11, הרבה הודות לנופר לוי שקלעה 6 נקודות. הרבע ה-2 כבר היה אופרה אחרת, בסיומו המקומיות נטלו את ההובלה, 16:24. יולי גרוסמן, הבולטת אצל הירושלמיות עם 16 נק’, הובילה את י-ם במחצית השנייה לניצחון ביתי.

קלעו לפ"ת: הילה הניג 15, נופר לוי 10, גל צברי 6, מאיה משה 5, דורין רדט ועדן מצווארה 3 כ"א, בר נימני 1 נק’.

נוער

ניצחון יוקרתי למכבי פ"ת בדרבי סוער על הפועל. קבוצת הנוער של המועדון בניהולו של אופיר לוזון גברה 3:5 על היריבה המושבעת, כשתאי בריבו להט עם שלושער בדקות 49, 53 ו-55. בין לבין כבשו למכבי גם אמית ליבגוט כבר בדקה ה-3 ואיליי חן הוסיף את החמישי. 

בסיום המשחק נרשמו תקריות שליליות, כאשר אוהדי הפועל פ"ת גידפו את שחקני היריבה ואנשי הצוות של המועדון. יו"ר מחלקת הנוער של הפועל פ"ת, איציק כהן, גינה את האירועים: "אומנם מדובר בקהל שלנו, אך מדובר בבודדים. התופעה זכתה לגינוי גם בפורומים שלנו. אנחנו ממשיכים לנסות לאתר את אוהדים ולפעול בנושא". 

בית הדין של ההתאחדות הרשיע את הפועל פ"ת בהתנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות, וגזר על הקבוצה 2 משחקי רדיוס על תנאי וקנס של 3,000.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים