חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הקשר בין האתר שלכם לבין השפה השיווקית של העסק

 

הקמת אתר אינטרנט חדש, בין אם הוא האתר הראשון שלכם ובין אם החלטתם לרענן ולהחליף את הישן, היא משימה לא פשוטה. הדילמה המרכזית שאיתה אתם כנראה מתמודדים היא איך למעשה ייראה כרטיס הביקור הווירטואלי שלכם.

 

הקמת אתר אינטרנט חדש, בין אם הוא האתר הראשון שלכם ובין אם החלטתם לרענן ולהחליף את הישן, היא משימה לא פשוטה. הדילמה המרכזית שאיתה אתם כנראה מתמודדים היא איך למעשה ייראה כרטיס הביקור הווירטואלי שלכם. זו שאלה חשובה מאוד, ויש סיבה טובה להתעכב בניסיון למצוא את התשובה האידאלית עבורה. מצד שני, יש גם כמה דרכים טובות להתקדם לעבר הפתרון, והנה כמה נקודות למחשבה.

 נשארים נאמנים למותג

סביר להניח שבעת הקמת העסק בחרתם לעצמכם שם, אולי עם הזמן ביצעתם ליטושים וגם שיניתם מעט את הלוגו. היום יש לכם כבר שפה שיווקית שלמה שמורכבת מהשם, הסמליל, הפונט המזוהה איתכם והצבעים המרכזיים. את כל אלה חשוב להביא לידי ביטוי גם באתר שלכם, כדי שלקוחות שפגשו אתכם בעבר יידעו לזהות אתכם כבר ברגע הראשון. אם תיכנסו היום לאתר שבו הצבעים השולטים הם סגול או כחול ובכניסה לאתר יחכו לכם דגמי האייפון או הגלקסי החדשים, כנראה תזהו בדיוק לאיזו חברת סלולר הגעתם. החיבור בין הצבע למותג עושה את שלו, וזה בדיוק מה שאנחנו חייבים לקחת בחשבון כשאנחנו מתכננים עיצוב אתרים.

 התאמה גם לגוגל

לצד שמירה על השפה השיווקית הקיימת כדאי לזכור שתהליך הקמת אתר אינטרנט הוא תהליך שחייב להתייחס גם לגוגל. אתם מכירים אותו, את מנוע החיפוש שאין לו באמת מתחרים משמעותיים, זה שעל פיו הלקוחות שלנו פועלים וזה שאם לא ישדרג אותנו לעמוד התוצאות הראשון שלו הוא רק יפגע לנו במכירות. עיצוב מרהיב הוא חלק מחוויית משתמש, מרכיב שגוגל מודד, אבל הצבעים והפונטים הם רק חלק מזה. התאמת האתר למובייל ולמסכים שונים (כמו מסך הטאבלט), טעינה מהירה ובעיקר אתר שמספק לגולשים מספיק עניין כדי לסקרן אותם ולהאריך את משך השהייה שלהם באתר – אלה הם המדדים המרכזיים והחשובים מכל.

 גם התוכן חשוב

אז נכון, עיצוב האתר הוא משמעותי מאוד ואין תחליף לרושם הראשוני שייווצר ברגע שהלקוח יגיע אליכם (כנראה דרך גוגל או פייסבוק). השאלה היא מה יחכה לו רגע אחרי שההתלהבות תחלוף והאם תגרמו לו להישאר עוד קצת. זה הזמן להתחיל לתכנן גם תוכן איכותי לאתר, לבנות בלוג מקצועי ולספק לגולשים מידע בעל ערך שיגרום להם להבין כמה אתם טובים ומקצועיים, ולמה את השירות או המוצר הזה הם חייבים לקנות דווקא אצלכם. השילוב בין עיצוב מדויק לתוכן איכותי הוא השילוב המנצח, ועם חברת בניית אתרים טובה יהיה לכם גם קל יותר להגיע ליעד הזה.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים