חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כיצד מאתרים נזילות

 

איתור נזילות וגילוי נזילות מתבצע בדרך כלל על ידי אנשי המקצוע, בעיקר שמדובר על נזילות שלא ניתן לזהות את מקורן. 

 

איתור נזילות וגילוי נזילות מתבצע בדרך כלל על ידי אנשי המקצוע, בעיקר שמדובר על נזילות שלא ניתן לזהות את מקורן. נזילות יכולות להתרחש במקרים רבים בין אם מדובר בנזילות בקירות, לבין אם מדובר בנזילות מהחלונות, כאשר הנזילות גורמות מים לכל מבנה. בשל כך חשוב לבצע איתור נזילות בין אם לבד לבין אם איתור באמצעות אנשי המקצוע.

אז איך מאתרים נזילות?

בכך הנוגע לגילוי נזילות חשוב בראשית לגלות את מקור דליפת המים. דליפת מים יכולה לקרות בשל חיבור לא מתאים או תקול של צינורות, בשל דליפה מצינורות הביוב, דליפות מצנרות השקיה, מרזבים, מגופי חימום ועוד.

איתור נזילה עליו להיעשות גם בחדרי אמבטיה ושירותים וזאת על מנת לבדוק האם הדוודים תקינים. בנוסף יש לבדוק אם ישנה חדירה של מי גשם מהמרפסת או מחלונות שאינם אטומים, בכך תוכלו לדעת איזה אנשי מקצוע עליכם להזמין ואיזה הוצאה כספית עומדת בפניכם.

קווים לדמותה של נזילה

אם החלטתם לגלות לבד את הנזילה חשוב כי תדעו כי ישנם כמה סממנים שמעידים על נזילות ממקומות שונים, לדוגמא: נזילה בקירות תופיע עם כתם מים על גבי הקיר, נזילה ברצפות מעידה על התפוצצות או דליפה של צינור. טפטוף מים למשל מעיד על רטיבות שמגיעה מהקומה למטה,  בעוד שנזקי מים עלולים להתרחש גם עקב צינורות וברזים תקולים.

אז כיצד מתבצע איתור מקצועי של נזילות?

על מנת לבצע איתור מקצועי של נזילות יש להיעזר בחברות המתמחות בתחום. חברות אלה ירכיבו שעוני לחץ על ברזים על מנת לבצע בדיקת לחץ, הן יחזירו מצלמות ייחודיות לבדיקה וגילוי נזילות, והם יבצעו סריקה טרמית באמצעות מצלמה שמודדת את הרטיבות.

באמצעות המצלמות הייחודיות יכולים אנשי המקצוע לבדוק טמפרטורות, לבצע השוואות בין מקומות יבשים ורטובים ולאתר נזילות בכל מקום תוך הבנת הגורמים לנזילה.

עוד יבצעו אנשי המקצוע בדיקה של אטימות הצנרת על מנת לבדוק אם הצנרת זקוקה לתיקון.

לסיכום, איתור נזילות הוא כזה שכדאי לבצע בדרך כלל על ידי אנשי המקצוע וזאת על מנת שתוכלו ליהנות ממבנה תקין, ייבש ושהות בכל מבנה ללא תקלות.

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים