חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 2 – 8 בפברואר 2018 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 2 – 8 בפברואר 2018

 

טלה

מומלץ להפנות את האנרגיות שלכם לכיוונים חברתיים ויצירתיים. אלה מקבלים עכשיו דגש מיוחד. קשרים עשויים להתחיל דרך אירועים חברתיים. שימו לב גם לאינטרנט. אלה שעסוקים בפעילות התנדבותית ייהנו מעשייה, שתעניק להם הרבה סיפוק ומרחב רוחני. ימים שלישי-רביעי: עשויים להיות רגישים, אבל אתם מתחזקים לקראת צהרי יום חמישי.

 שור

ענייני קריירה ומעמד ממשיכים להעסיק אתכם, כך שלפניכם תקופה שעשויה להיות משמעותית להתפתחות המקצועית שלכם. טיפ השבוע: פרויקט או עבודה שעליהם אתם שוקדים יביאו להתפתחות שבסופה הצלחה, ועצם העבודה תעסיק אתכם במהלך השבועות הבאים. מצב זה עשוי ליצור עבור היצירתיים שבכם פלטפורמה אמנותית פורייה במיוחד.

 תאומים

עד ה-18 בפברואר עשוי להתאפיין מה שקשור לבתי משפט ולחוק, או בקשרים עם ארצות אחרות. בדקו עד כמה התכניות מעשיות. דברים שהיו אצורים בכם יוצאים החוצה וכושר הביטוי שלכם מאפשר לעשות זאת בצורה מרשימה. זאת למרות שיהיו מצבים שילוו בתחושות קיצוניות. כוכב מארס מול מזלכם: מי שרוצה לשמור על הקשר, כדאי שיימנע מכל מה שיכול להביא לסיומו.

 סרטן

שבועות אלה מאלצים אתכם להתמודד עם אנשים, דרישות ומצבים. גם התחום העסקי דינמי, והוא מאפשר ומזמן אפשרויות עסקיות פוטנציאליות לגבי העתיד. הזדמנות בנושאי כספים דורשת החלטה מהירה ותעוזה רבה. מצד שני, גלו זהירות בנטילת מחויבות. שימו לב כי גם רמת האנרגיה שלכם עשויה להיות נמוכה עד 18 בפברואר. מומלץ להימנע ממצבי מתח טעונים.

 אריה

הכוכבים מול מזלכם עשויים להדגיש את בית הזוגיות, האהבה והשותפויות שלכם, מצב המאפשר  עשייה הישגית ומגבירה פעלתנות. התקופה מציינת יצירתיות והשראה, הרגשות מוחצנים וזּה הזמן לבטא את עצמכם ולחשוב בגדול על יזמות עתידית על ידי רכישת ידע חדש. יש באוויר מעין אווירה של התחדשות ורצון לקחת סיכונים, העיקר לשבור את השגרה. יש למה לצפות.

 

בתולה

ענייני בריאות או עבודה מודגשים עכשיו. יש לגלות מידה של התחשבות וסבלנות שלא קל לגייס כרגע, כמו גם לגלות פתיחות וערנות לסביבה. שימו לב: מיקום כוכב מארס מעיד כי חלקכם עלולים במהלך השבוע להיקלע למתיחות או לקונפליקט משפחתי  - אלה עשויים להכניס אתכם ללחץ. מומלץ לכם לנוח ולהקיף את עצמכם באנרגיות תומכות ומחזקות.

 מאזניים

זוהי תקופה המזמנת לכם פרץ מבורך של יצירתיות והישגיות ברוכה. מיקום מיטיב של כוכבים במזל דלי עשוי להביא ליצירתיות מפרה ולרעיונות מקוריים שיבליטו את יכולותיכם בתחום העיסוק שלכם. יוצא מכך שענייני רגשות ויצירה, נסיעות והתכתבויות עשויים לקדם אתכם. כושר הארגון שלכם והיכולת לחשוב בגדול יתעצמו, וכדאי שיבואו לידי ביטוי.

 עקרב

התחום העסקי דינמי, והוא מאפשר ומזמן אפשרויות עסקיות פוטנציאליות לגבי העתיד. הזדמנות בנושאי כספים דורשת החלטה מהירה ותעוזה רבה. מצד שני, גלו זהירות בנטילת מחויבות. חשוב לא להיחפז בקבלת החלטות. המצב דורש מחשבה, תכנון וראייה אסטרטגית שקולה, מעשית ואחראית. נחישות וביטחון עצמי יזכו אתכם בהערכה.

 קשת

הפופולריות, יכולת הביטוי וכושר ההשפעה שלכם גוברים. לוו את מעשיכם בקריצה ובהומור, זה תמיד עוזר. מצד שני, הקפידו לשמור על יציבות ועל אורך רוח. מיקום כוכב המרץ והאנרגיה מארס במזלכם עשוי להעיד על אנרגיה מרובה שבה אתם עשויים לאבד את הסבלנות שלכם. הבחינו בין עיקר לטפל, והקדישו זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע.

 גדי

אתם בתקופה שבה המצב הכלכלי עשוי להשתפר ולהתייצב. מיקום ונוס בבית הכספים שלכם השבוע עשוי להעיד כי צפויים תנאים טובים מאוד לביצוע עסקה, רכישה או יוזמה הקשורה לכספים. לבני המזל שביניכם: יש הזדמנויות ברוכות לרווחים, הכנסות או העברת סכומי כסף שציפיתם כבר לקבל אותם. ענייני קריירה ומעמד עשויים להיות מודגשים בימי תחילת השבוע.

 דלי

הכוכבים מיטיבים עמכם. התקופה מומלצת לענייני תקשורת, עסקים וחברה. התנאים שנוצרים עכשיו יכולים למנף את הקריירה שלכם. חזון אף פעם לא חסר לכם, אבל עכשיו הוא בולט עוד יותר בכל מה שאתם עושים. רעיון מקורי יביא לכם הצלחה גדולה, מומלץ בחום להשתמש בשוני, ביוזמה וביכולת לעשות שימוש מבריק ביוזמות מאתגרות. ונוס במזלכם מעצים את הקסם האישי שלכם.

דגים

אתם כועסים על אדם קרוב, והצטברות זו של רגשות שליליים גורמת לכם לעצבנות וללחץ מתמיד, שלא לדבר על בלבול, אשליות וחוסר תקשורת. יכול להיות שאתם מותקפים ומהווים מוקד להתנגדויות, גלויות או סמויות. גם האנרגיות והבריאות שלכם לא במיטבן עכשיו. אין כל מקום לדאגה. אתם מתחזקים לקראת ה- 19 בחודש פברואר ואילך עד 20 במרץ.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים