חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

לבחור בן זוג מהסיבות הלא נכונות

 

יובל יקרה, הינך בחורה חמת מזג , פרקטית עם חשיבה יצירתית ומקורית ,יחד עם זאת את נוהגת להגיב בצורה תקיפה מידי

 

בחירת בן הזוג לו אנו נישאים לעיתים נעשית ממקום לא מודע ,רבים מהמתאמנים שמגיעים עם בעיות בקשר הזוגי מספרים שהסיבה לכך שנישאו לבן /בת הזוג בגלל שזו  הייתה הבחירה הנכונה לעשות אז כי כך נהגו. הם לא ידעו בדיוק מה הם רוצים ,צריכים ,או מה מתאים להם כי לא היו אז מודעים לעצמם.

תומר (39) מתאמן שהיו לו מערכות יחסים רבות לפני שהתחתן פחד להינשא אך כשהכיר את עינת (24) התעורר בו הצורך להתמסד.

 הסימנים הצביעו על אי התאמה כבר בשלבים הראשונים של הקשר. היא רצתה לבלות,לטייל ולהיות עם חברים, הוא העדיף בילוי שקט איתה בבית ועם הילדים, פער הגילאים ואיתו הצרכים שונים עם השנים רק הלך וגבר והעצים בו את תחושת התסכול והאכזבה..

טליה (43) מתאמנת עם בעיות בזוגיות  סיפרה כשהכירה את עודד (48) הוא היה גבר נאה עם מקצוע והכנסה נאה.כולם פרגנו,ההורים היו מרוצים מהבחירה  ,"לא תמצאי טוב ממנו" שמעה סביבה  ,היא הייתה ילדה טובה שעשתה את מה שהיה הכי נכון לעשות עבורה ונישאה לו. ומהסימנים הרבים שהצביעו על אי התאמה התעלמה

 הוא נוקשה קפדן איש כספים, הכל אצלו מתוכנן לפרטי פרטים, היא לעומתו,אמנית עם עולם רוחני עשיר ספונטנית ופחות מאורגנת. הנוקשות  וחוסר היכולת שלו לזרום הפכו את הנישואין ל " קשים עד בלתי נסבלים עבורה."

בקשר זוגי כשאנו חווים פער גדול בינינו ובין בני זוגנו,כיש ויכוחים שאנו לא מצליחים לגשר, הבעיות חוזרות

על עצמן, בעיקר כשיש תחושה פנימית אינטואיטיבית שאין סיכוי לקשר ,רוב הסיכויים שאנו נמצאים בזוגיות

לא מתאימה, ההתעלמות מהסימנים רק  יקשו לתקן את הבחירה כי נהיה שקועים עמוק בסבך הרגשי.

אבחון גרפולוגי:

יובל מתקשה בלנהל מערכות יחסים קרובות ,בחיים ובעבודה ומבקשת לדעת מה הסיבה.

יובל יקרה, הינך בחורה חמת מזג , פרקטית עם חשיבה יצירתית ומקורית ,יחד עם זאת את נוהגת להגיב בצורה תקיפה מידי, ומתקשה להתפשר.הנוקשות,העוקצנות שאת מפגינה לאנשים בסביבתך

יוצרים לך קושי ביצירת קשר הרמוני הקרובים לך. חוסר היכולת לקבל בקורת והאגו החזק מרתיעים אנשים מלהתקרב אלייך,באימון אישי תוכלי להיות מודעת לעצמך ובכך לשנות ולהיטיב את מערכות היחסים שאת מבקשת..

סמדר נדב אברבנאל
גרפולוגית מוסמכת מאמנת אישית ובקבוצה
054-7339719
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים