חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

3.6-10.6 ההורוסקופ השבועי של חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 3.6 עד 10.6

 

 

הורוסקופ: 3 – 9 ביוני 2016 - חוה מזר

 

טלה

אלה ימים תקשורתיים מאוד. הירח החדש במזל תאומים ביום ראשון עשוי להעיד כי כושר הביטוי יתחדד, ולמעשה, ולמעשה סוף-סוף תוכלו להוכיח את כישוריכם. רעיון חדש עשוי להוביל אתכם למסלול מפתיע, לעבודה מרתקת או לפרויקט חדשני. מנגד, נסיגת כוכב מארס עשוי להשפיע על התנהגותכם, ונוסך בכם ימים של מרץ רב, שעשוי להיות מלווה בהתלקחויות כעס מהירות. היו עירניים והיזהרו בדרכים.

 

שור

ירח חדש בשבת ותחילת ימי השבוע מדגישים ענייני כספים והשקעות. מורכבות הכוכבים מחייב אתכם עכשיו להישען על שיקולים פרקטיים ותועלתיים. אין זמן לפטפוטים ולתיאוריות – המעשים הם שקובעים, אך הדבר ידרוש עירנות ואחריות. מיקום הירח במזל סרטן בשני-שלישי מחבר אתכם לענייני נסיעות ותקשורת שעשויים להדגיש גם טיפול בענייני בית ומשפחה.

 

תאומים

שבת מומלץ לנסיעות ובילוי חברתי עם אלה שאתם אוהבים להימצא בחברתם. הירח החדש במזלכם בשבת-ראשון מצפה מכם לנקוט זהירות במגעים רגישים. כוכב סטורן מול מזלכם עשוי להעיד כי אתם לא אוהבים להרגיש מוגבלים או להיאלץ לעשות דברים בניגוד לרצונכם, אך בימים אלה עליכם להתחשב במגבלות. הרגשתכם משתפרת לקראת ימים רביעי-חמישי.

 

סרטן

בשבת-ראשון האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות, אבל אין כל מקום לדאגה. הרגשתכם תשתפר מיום שני ואילך במיוחד אם תתפקדו בסביבה שבה אתם מרגישים אהובים, מוגנים ובטוחים. כדאי שתיעזרו באינטואיציות החזקות שבהן בורכתם. ייתכן שנכנעתם מדי לאחרונה, ועכשיו הגיע הזמן לשוב למסלול שיתאים יותר לרצונכם ולצרכים הספציפיים שלכם.

 

אריה

הירח החדש בשבת ראשון עשוי ללוות את הבליינים/הנהנתנים שביניכם באווירה של ריכוזיות ילדותית וחיננית. הקסם האישי שלכם יקל עליכם ביצירת קשרים ברוכים. צאו מהשיגרה כדי לחוות תחושה של התחדשות. יהיו ביניכם גם כאלה שיימצאו בשלב של גיבוש רעיון ותפיסות חדשות - לכו על זה. שני-שלישי: האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות אך אתם מתחזקים לקראת רביעי-חמישי.

 

בתולה

הירח החדש בשבת-ראשון עשוי להדגיש ענייני קריירה, אבל גם ענייני שותפויות ומשפחה. נושאים שעוררו מחלוקות בעבר צפים מחדש, מצב שעלול להגביר את המתח. שני-שלישי: הרגשתכם עשויה להשתפר וכך גם ביטחונכם העצמי. נוכחות מארס במזל עקרב תובעת מכם השקעת משאבים אינטנסיביים בקידום מעמדכם, ודורשת דינמיקה הכרוכה בריכוז. קשר מסוים מעורר בכם רגשות סותרים ומבולבלים.

 

מאזניים

מיקום ונוס במזל תאומים עשוי להיטיב עימכם. צאו לטיולים (בארץ ובחו"ל), נצלו את כל ערוצי התקשורת החברתיים שלכם ושכללו אותם. הרגישות שלכם (בשני-שלישי), ייתכן בענייני קריירה ומעמד עשוי להעיב על מצב רוחכם, אך מצב הרוח עשוי להשתפר לקראת ימים רביעי-חמישי. מנגד, נסיגת מרס בבית הכספים וההשקעות שלכם דורשת ערנות, מודעות ורמה מסוימת של ריכוז ודריכות.

 

עקרב

הקשרים הטובים שיצרתם יוכלו לסייע לכם בביסוס מעמדכם. הכוכבים משדרגים אינטואיציות עמוקות ותחושות בטן חדות. כושר האבחנה האנליטי שלכם גובר. יש תנופה חברתית והאצה בענייני תקשורת ועסקים. תמרנו באלגנטיות בין שיתוף פעולה לבין הפגנת עצמאות ומרדנות. היבט רב עוצמה במזלכם עשוי להשפיע לטובה על ההתנהלות העתידית ולהאיץ מגעים שיקדמו אתכם.

 

קשת

נסיגת כוכב מארס השבוע עשויה ליצור פוטנציאל לקוצר רוח ולמעורבות רגשית גבוהה. הכי חשוב עכשיו לשמור על דיסקרטיות. כוכב מארס, הילד הרע שמפריע לשלווה ולשקט, עלול לזמן התרגזויות ולגרור קונפליקט. קשר אישי או מקצועי מורכב יוצר פוטנציאל לקוצר רוח ביחסים ולמעורבות רגשית גבוהה. אי הסכמה וחילוקי דעות עלולים להתעורר ולהקשות עליכם.

 

גדי

הירח החדש (בראשון) עשוי לסחוף למצבי רוח ולהשפיע להשפיע עליכם אנרגטית. אתם עשויים להימצא בתוך קלחת של יוזמות ועשייה, זאת אם חושבים במונחים של רצינות, אחריות ובגרות שבצידן יש מוכנות לקבל את המגמות ואת האופציות שמסמלות שפע והתרחבות, אך כרוכות בתהליך מתיש של ניקוי ושל היטהרות. על הפרק עשויה לעלות הזדמנות מהסוג שתוכל לעזור לכם בהגשמת פרויקט חשוב, אם רק תדעו להתוות את הדרך אליו.

 

דלי

הירח החדש במזל תאומים (לקראת יום חמישי) מדגיש ענייני חברה, תקשורת ונסיעות. זה הזמן לקבוע סדר עדיפויות בחיים ולבטא את האיכויות שלכם. היו יצירתיים, פוריים ובעיקר חדשניים. הישגיות ומעשיות הן המפתח הנדרש לכם השבוע בדרך לקידום, ותחושת השליטה במתרחש דורשת מצידכם תיאום והתחשבות. חשוב לעגל פינות מדי פעם כדי לשמור על איזון אנרגטי ולתמרן באלגנטיות בין שיתוף פעולה לבין הפגנת עצמאות ומרדנות (ואנטי).

 

דגים

אתם חווים לא מעט קשיים לצד הזדמנויות ואפשרויות חדשות. התקופה מגבירה מאוד את מעורבותכם ואת רגישותכם לגבי הקורה סביבכם. הירח החדש (בראשון) עשוי להשפיע על המישור המשפחתי שלכם, לרמז על מצבי רוח הפכפכים, ולהביא לנטייה לריב ולהגזמה שיפוטית בתגובות. האנשים שיהיו איתכם במגע יהיו רגישים גם הם, וכל דבר קטן עלול לעורר עוינות ולייצר נוקשות וחוסר פשרות.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים