חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

הדרך הישראלית - רווח הדדי לעסקים בירושלים

 

נשיא לשכת המסחר בירושלים, דרור אטרי, אירח השבוע בלשכתו 17 סטודנטים  וסטודנטיות  מארה”ב, קנדה, ואירופה, במסגרת פרוייקט ייחודי המשלב סטודנטים מהעולם לעבוד בהתנדבות בעסקים בעיר ירושלים ולהכיר את החברה הישראלית

 

נשיא לשכת המסחר בירושלים, דרור אטרי, אירח השבוע בלשכתו 17 סטודנטים  וסטודנטיות  מארה"ב, קנדה, ואירופה, אטרי בירך את הסטודנטים על עבודתם במסגרת הפרוייקט והשתלבותם בעסקים בירושלים ואמר: "מדובר בפרוייקט ייחודי ומרשים, בו כולנו מרוויחים. מצד אחד - מקומות העבודה נהנים מעבודה מקצועית בחינם, מהצד השני מקומות העבודה, באפשרם לסטודנטים להשתלב בעבודה, תורמים לחיזוק הקשר בין הסטודנטים למדינה".

משלחת זו היא אחת מיני רבות הפוקדות את ישראל בכלל, ואת ירושלים בפרט, במסגרת תוכנית מורשת ייחודית של עמותתWay More Israel   בשיתוף ומימון הסוכנות היהודית, שתכליתה לחזק את הזיקה של הסטודנטים למדינת ישראל ולזהות היהודית והציונית.

תוכנית המורשת, אותה הגה ויזם רבי מאיר שוסטר , מציינת בימים אלה מעל 30 שנות פעילות. במסגרת התוכנית הסטודנטים והעסקים מרוויחים.

הסטודנטים (בגילאי 19 – 24) סיימו כל אחד לימודים בתחומו, והגיעו לעיר כדי לתרום לה מבקיאותם המקצועית ומומחיותם. הם עובדים בישראל במקצועות בהם הוכשרו, וכך הרווח הוא הדדי –  Win Win - המעסיקים נהנים מעבודה איכותית ומקצועית בחינם,  והסטודנטים זוכים לשלב חוויה מקצועית וחברתית עם ביקור וטיול בארץ הקודש.

"כולם מרוויחים", מסביר אטרי, "מדובר בסטודנטים איכותיים, אשר מעניקים לעסקים בירושלים מהידע המקצועי שלהם, חינם, ובתוך כך גם זוכים לשפר ולשכלל את הניסיון העצמי שלהם בתחום. הסטודנטים תורמים מאד למינוף העסקי ולחיזוק הכלכלי של העיר. תרומתם של הסטודנטים חשובה לעסקים בירושלים תמיד, ובמיוחד בתקופה זו".

אטרי  אמר עוד: "מדובר בעוד צעד אחד מיני רבים  שעושה לשכת המסחר, בראשה אני עומד, לטובת קידום ומינוף העסקים. אני קורא לעסקים להשתמש בשירות הזה ולהנות מעבודה מקצועית בחינם, ובתוך כך לתרום לחיזוק  הקשר בין הסטודנטים למדינה. בסופו של יום כולם נרוויח מכך".

רכזת הפרוייקט, שרה ברזנסקי, אמרה: "בכל פעם מגיעים סטודנטים ממגוון רחב ביותר של תחומים שונים, הם נשארים בארץ כחודשיים ותורמים את הידע המקצועי שלהם. הפעם  הזאת הגיעו 17 סטודנטים וסטודנטיות מתחום העיתונות, הנדסה, חינוך מיוחד, אפילו מורה ליצירת סרטי אנימציה, רופאים, מטפלים, ועוד. כולנו התרגשנו מהאירוח בלשכת המסחר בירושלים, ואנחנו מקווים שנצליח לגרום ליותר ויותר עסקים בעיר להעסיק את הסטודנטים, במיוחד שהעסק מקבל את העבודה בחינם ואינו צריך לשלם עבורה דבר"

ברזנסקי ציינה עוד: "הביקור והעבודה בארץ, חושפים את הסטודנטים לחוויות ייחודיות, הן בפן האישי והן בפן המקצועי, הסטודנטים לומדים להכיר את הארץ, את האנשים, ונוצרים חברויות, ובעקבות זה גם עלייה לפעמים". 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

 

מדורים