חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

יהוד - שר השיכון והבינוי הגיע לביקור

 

יעלה מקליס ראש העיר אמרה בתום הביקור כי, ”הביקור היה חשוב ומשמעותי לקידומה של העיר יהוד מונוסון. מאז כניסתי לתפקיד אנחנו מקדמים תכניות רבות במטרה לקצר הליכים תכנוניים וליעל את תהליכי קבלת האישורים לטובת התושבים הוותיקים והחדשים בעיר.   

 

שר הבינוי והשיכון יואב גלנט ואנשי צוותו הגיעו לעיר יהוד מונוסון לפגישת עבודה מקיפה עם ראש העיר יעלה מקליס על מנת לעמוד מקרוב על ההתחדשות עירונית בעיר והנושאים התכנוניים השונים, אשר מקודמים בעיר בין השאר תכנית אב להתחדשות עירונית, תכנית ליבת העיר ועוד. 

 השר גלנט קיבל סקירה מקצועית על הפוטנציאל העצום של השטח הוותיק של יהוד (ליבת העיר) לתוכניות התחדשות עירונית וכן על הצורך ליצר שטחי ציבור אפקטיביים וקומפקטיים, מעורבי שימושים לאור חסרונם הבולט של שטחי ציבור עירוניים משמעותיים. עוד הובהר לשר השיכון כי עיריית יהוד נערכת ומכינה תכניות לניצול מיטבי של שטחי ציבור ותכנית אב להתחדשות עירונית, וזאת באמצעות תכנית מתאר כוללנית המתווה את המדיניות התכנונית לעיר ל-20 השנים הבאות.  כשהמטרה מאחורי המדיניות היא לקצר הליכים תכנוניים וליעל את תהליכי קבלת האישורים לטובת התושבים הוותיקים והחדשים בעיר.

אנשי המקצוע מאגף הנדסה בעירייה  ביקשו להדגיש כי רק בעזרת סיוע אמתי ומשמעותי של משרדי הממשלה ובראשם משרד השיכון והבינוי, ניתן יהיה ליישם ולממש הלכה למעשה את אישורן ובנייתן של אלפי היחידות המתוכננות במסגרת ההתחדשות העירונית ומתחמי הבניה החדשים.

שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט אמר בתום הביקור כי,  "תכניות המשרד הנוגעות להתחדשות עירונית נועדו לצמצם את הפער בין השכונות הוותיקות בהן גרים האנשים אשר הקימו ובנו את הערים בתחילת הדרך, לשכונות החדשות שקמו לאורך השנים. תפקידנו הוא לשפר את איכות החיים ואת איכות הדירות של תושבי השכונות כולן. בשנה שעברה החלה בנייתן של 1,700 דירות בהתחדשות עירונית ברחבי הארץ והשנה צפויות להיבנות 4,500 דירות נוספות. הפרויקטים ביהוד מבטאים את הפעילות הזו. שלושה מתחמים של 380 יחידות דיור יהפכו למתחמים הכוללים 2,284 דירות חדשות ומשופרות.  אני מתרשם מההתחדשות העירונית בעיר והפרויקט מתקדם בקצב יפה".

יעלה מקליס ראש העיר אמרה בתום הביקור כי, "הביקור היה חשוב ומשמעותי לקידומה של העיר יהוד מונוסון. מאז כניסתי לתפקיד אנחנו מקדמים תכניות רבות במטרה לקצר הליכים תכנוניים וליעל את תהליכי קבלת האישורים לטובת התושבים הוותיקים והחדשים בעיר.  שר הבינוי והשיכון התרשם מההשקעה והעשייה והצהיר כי משרד הבינוי והשיכון יקדם עם העירייה הסכם גג, שכולל קידום תכנית האב להתחדשות העירונית בעיר ובניית דירות במסגרת פינוי בינוי. פגישה זו מבחינתי הינה סנונית ראשונה בדרך ליצירת תכנית עבודה ארוכת טווח עם המשרד השיכון והבינוי לקידומה ופיתוחה של העיר לרווחת תושביה".

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים