חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

חוויות מוארות מהאגדות

 

הימים האחרונים של החופש הגדול הם הזדמנות ליהנות עם הילדים מחוויה אורקולית מופלאה בגן הבוטני בירושלים, שבה תיכנסו לעולם האגדות ותפגשו פיות קסומות ושדונים

 

מי  מאיתנו – המבוגרים וכמובן הילדים – לא היה רוצה להפוך לדמות מהאגדות, לפתור חידות מיוחדות, להתהלך ביער מסתורי עם מספר סיפורים ולפגוש מקרוב פיות קסומות ושדונים? הימים האחרונים של חודש אוגוסט הם הזדמנות נפלאה עבורכם ליהנות מגן קסום עם אוירה מופלאה ומרתקת, מלאת צלילים, סיפורים, משחקים והפעלות למבקרים– החל מרדת החשיכה. הילדים וההורים מוזמנים ’להיכנס לאגדות’ וליהנות יחד עם הילדים מחוויה לילית מרתקת בגן הבוטני ובשביל התגליות, שיהפוך למסלול מתפתל המשתרע לאורך מאות מטרים ובפינות החמד המפתיעות שלאורכו מתרחשים מפגשים מפתיעים עם דמויות מהאגדות.

הפרויקט יוצא הדופן נערך על ידי הגן הבוטני בירושלים בשיתוף הדרן, חברת חלומות וחברת גיל טייכמן, וכאמור מדובר בחווייה לילית מרתקת בשביל התגליות שבגן, שבו ימתינו למבקרים דמויות מסיפורי האגדות ובהם: שדונית שובבה, גמד מכרות חרוץ, פיה קסומה ומספר סיפורים, שילוו את הילדים בשביל התגליות שהואר בתאורה קסומה ומיוחדת ואפקטים של גחליליות, הקרנות על צמרות העצים והצמחים באזור, מוסיקה וצלילים קסומים שקיימים רק באגדות.

מספר הסיפורים יעניק לכל מבקר כתב חידה ומפה, והילדים יוכלו להצטלם עם דמויות מהאגדות ולבקר בשבע תחנות משחקים, שבהם תתקיים פעילות חווייתית מיוחדת. המסלול מתחיל עם מספר הסיפורים, בנקודה בה מתחיל כל סיפור אגדה קלאסי ’היה היה פעם’ – הילדים והמבוגרים יוזמנו להיכנס אל תוך הסיפורים ולצאת למסע חיפוש בעקבות הדמויות מהאגדות.כל ילד יקבל ממספר הסיפורים כתב חידה, שיצורף למפת שביל התגליות, ועל מנת לפתור את כתב החידה יוכלו המשתתפים לחפש ולמצוא את כל הדמויות מהאגדה הממתינים לאורך השביל ובגן, להקשיב לכל צליל, לזהות מוסיקה מסתורית, לגלות אלומת אור ולהפעיל את כל החושים.

בהמשך יעבור המסלול במפל הפיות אל ארץ השדונים  ומשם אל מכרות הזהב כשבדרך קולות המכושים של הגמדים החוצבים במרץ וגמד אחד במיוחד שייתן רמז נוסף לפתרון. בהמשך, עם השביל המתפתל, מוזמנים המשתתפים לגן הסלעים, ומשם אל היער הנסתר. ביער יוכלו הילדים לשחק בצעצועים מיניאטוריים, ולהמשיך לטיול על גשר תלוי בין צמרות העצים.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים