חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מומחה פינוי דירה, שי גולד

 

פינוי דירה ותכולת דירה הוא עסק מקצועי לכל דבר ועניין. כשם שמבצעים בדיקה יסודית לפני קריאה לכל איש מקצוע אשר אמור להגיע לתת שירות - כך גם במקרה של פינוי תכולת דירה או סידור של בתים.

 

 כמו שלא מתפשרים על איש המקצוע בכל תחום אחר - גם כאן לא צריכה להיות פשרה וחשוב לפנות אל חברה מקצועית, בעלת חוות דעת טובות ובעלת ניסיון רב ככל האפשר בסוגים שונים של פינויים וסידורים. חברתו של שי גולד הינה חברה העונה על כל הדרישות האלה והיא הכתובת הנכונה כאשר דרושים שירותי פינוי מכל הסוגים.

משימה של פינוי תכולת דירה היא משימה מורכבת. חשוב לדעת מראש באיזו קומה נמצאת הדירה שצריך לפנות, אילו סוגים של חפצים יש בה בעיקר, האם בבניין יש מעלית או שצריך להצטייד במנוף חיצוני מבעוד מועד, האם חדר המדרגות צר או בעל מקום רב לעבור בו ועוד. חשוב לדעת מה הציפיות של הלקוח מהפינוי ומה תהיה דרגת המעורבות שלו בתהליך. ישנם לקוחות המעדיפים להישאר קרוב ולדעת בדיוק מה מחליטים עובדי הפינוי בנוגע לכל חפץ או פריט וישנם הלקוחות אשר סומכים על העובדים ומעדיפים שלא להיות נוכחים בפינוי.

מומחה פינוי דירה, שי גולד

חברתו של שי גולד מציעה שירותים מגוונים בתחום של פינוי דירות ובתים - פינוי דירות ירושה שלא גר בהם איש, פינוי וסידור של דירות שחיים בהן אנשים המוגדרים אגרנים כפייתיים, קניית תכולה של דירות אלה ואפילו פינוי של דירות בחינם כאשר כל הציוד והתכולה נשארים בידי החברה והמנהלים יכולים לשפץ או למכור את החפצים שפינו וכך להרוויח את עלות הפינוי. לחברה ניסיון רב בכל אחד מסוגי הפינוי והעובדים מגיעים למקום במועד שנקבע ועובדים בצורה מהירה ויעילה על מנת לסיים כמה שיותר מהר ולהשאיר את הדירה ריקה עבור הלקוח.

במשימה כזאת, שעלולה להיות רגישה ומלאת מטען רגשי, חשוב מאד לפנות אל חברה מקצועית שלעובדיה יש ניסיון עם מקרים מעין אלה והם מבינים את הרגישות ויודעים איך לפנות אל הלקוח ואיך לתפקד בנוכחותו ובנוכחות החפצים שלו. שי גולד ידוע בעבודה מקצועית ואדיבה תוך שמירה על כבודו של הלקוח וכבודם של חפציו וזה מה שהופך אותו למוביל ולבעליה של החברה המנוסה והמצליחה בתחום של פינוי מכל הסוגים. אין ספק שחברתו של שי גולד היא הכתובת לפנות אליה.

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים